Dorota Rosa
Szukam pracy jako E-Commerce, Marketing Manager
Marki,
mazowieckie
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Customer Activation Manager
Zaprojektowanie i wdrożenie strategii marketingowej off line i on-line
Zdefiniowanie grup docelowych programu i zbudowanie odpowiedniej komunikacji docelowej
Prowadzenie kampanii promocyjnych, reklamowych, sprzedażowych zwiększające sprzedaż
Kontrolę, optymalizację i realizację ustalonych celów finansowych oraz budżetu marketingowego biznesu lokalnego
Raportowanie wyników, wyciąganie wniosków i inicjowanie rozwiązań
Współpracę z Działem Sprzedaży w zakresie współpracy z Partnerami
Zdefiniowanie grup docelowych programu i zbudowanie odpowiedniej komunikacji docelowej
Prowadzenie kampanii promocyjnych, reklamowych, sprzedażowych zwiększające sprzedaż
Kontrolę, optymalizację i realizację ustalonych celów finansowych oraz budżetu marketingowego biznesu lokalnego
Raportowanie wyników, wyciąganie wniosków i inicjowanie rozwiązań
Współpracę z Działem Sprzedaży w zakresie współpracy z Partnerami
E-commerce Country Manager
Otwarcie sklepu internetowego w Polsce
Opracowanie strategii dostosowania sklepu do rynku i realiów polskich.
Optymalizację sklepu i ruchu w sklepie
Opracowanie i kontrolę kampanii marketingowych oraz performance m.in. SEM, e-mail marketing, marketing afiliacyjny
Planowanie i kontrolę: sprzedaży, budżetu, planu marketingowego i cenowego
Współpracę i koordynację pracy wszystkich podwykonawców
Pracę z narzędziami analitycznymi: Google Analytics, metalyzer, omniture
Relacje z klientami sklepu: reklamacje, skargi
Opracowanie strategii dostosowania sklepu do rynku i realiów polskich.
Optymalizację sklepu i ruchu w sklepie
Opracowanie i kontrolę kampanii marketingowych oraz performance m.in. SEM, e-mail marketing, marketing afiliacyjny
Planowanie i kontrolę: sprzedaży, budżetu, planu marketingowego i cenowego
Współpracę i koordynację pracy wszystkich podwykonawców
Pracę z narzędziami analitycznymi: Google Analytics, metalyzer, omniture
Relacje z klientami sklepu: reklamacje, skargi
Assortment Manager
Nadzór i koordynacja działu męskiego w zakresie towarowym w krajach: Polska, Czechy, Węgry i Słowacja
Współpracę z działem zakupów w Brukseli: planowanie kolekcji i cen produktów towarowych
Analizę cen i produktów u konkurencji. Analiza sytuacji towarowej i cenowej: opracowywanie ostatecznych danych dotyczących zamawianego towaru i wskaźników typu cena, ilość towarów, %OMU, %MKD. Analizę zasobów towarowych (praca z raportami OTB, FINCA, WISO, VDU, IM, ALLOCATION)
Open to Buy management
Współpracę z działem zakupów w Brukseli: planowanie kolekcji i cen produktów towarowych
Analizę cen i produktów u konkurencji. Analiza sytuacji towarowej i cenowej: opracowywanie ostatecznych danych dotyczących zamawianego towaru i wskaźników typu cena, ilość towarów, %OMU, %MKD. Analizę zasobów towarowych (praca z raportami OTB, FINCA, WISO, VDU, IM, ALLOCATION)
Open to Buy management