Umiejętności
Reklama
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Reklama online
Marketing internetowy
Project Management
Social Media
Social Media Marketing
Języki
francuski
biegły
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Marketing Manager
• budowanie i realizacja strategii komunikacji dla podległych Brandów w Internecie oraz w obszarze ATL i BTL
• aktywne wsparcie działów sprzedaży w realizacji planów sprzedażowych
• optymalizowanie podejmowanych działań w ramach określonego budżetu marketingowego
• przygotowanie i nadzorowanie realizacji budżetu marketingowego
• zarządzanie zespołem
• pozyskiwanie partnerów zewnętrznych
• aktywne wsparcie działów sprzedaży w realizacji planów sprzedażowych
• optymalizowanie podejmowanych działań w ramach określonego budżetu marketingowego
• przygotowanie i nadzorowanie realizacji budżetu marketingowego
• zarządzanie zespołem
• pozyskiwanie partnerów zewnętrznych
Główny Specjalista ds. Marketingu Usług Niegłosowych
• tworzenie strategii usług niegłosowych wraz z odpowiedzialnością za uzyskiwane przychody z tych usług
• przygotowanie i wdrażanie ofert promocyjnych usług niegłosowych oraz akcji komunikacyjnych
• współdecydowanie i wpływanie na kształt usług niegłosowych, ich cenę oraz dystrybucję
• rozpoznawanie potrzeb Klientów Rynku Prywatnego w zakresie usług niegłosowych
• Tworzenie propozycji i koordynowanie realizacji opiniotwórczych działań z wykorzystaniem usług niegłosowych, pozytywnie wpływających na wizerunek marki Era i Tak Tak
• przygotowanie i wdrażanie ofert promocyjnych usług niegłosowych oraz akcji komunikacyjnych
• współdecydowanie i wpływanie na kształt usług niegłosowych, ich cenę oraz dystrybucję
• rozpoznawanie potrzeb Klientów Rynku Prywatnego w zakresie usług niegłosowych
• Tworzenie propozycji i koordynowanie realizacji opiniotwórczych działań z wykorzystaniem usług niegłosowych, pozytywnie wpływających na wizerunek marki Era i Tak Tak
Product Manager / karty kredytowe / program lojalnościowy
Lukas Bank S.A.
• tworzenie nowych produktów; od specyfikacji założeń, opisu produktu do wdrożenia do sprzedaży
• optymalizowanie kanałów komunikacji z klientem
• nadzorowanie pod kątem merytorycznym kształtu produktu przy współpracy z innymi departamentami w Banku
• definiowanie założeń do modeli i budżetu, odpowiedzialność za politykę cenową produktu
• monitorowanie rentowności kart, udoskonalanie oferty w celu maksymalizacji przychodów
• współtworzenie programu lojalnościowego
• kontaktowanie się i współpracowanie z siecią sprzedaży oraz z kluczowymi partnerami Banku
• analizowanie rynku, działań konkurencji, benchmarking
• optymalizowanie kanałów komunikacji z klientem
• nadzorowanie pod kątem merytorycznym kształtu produktu przy współpracy z innymi departamentami w Banku
• definiowanie założeń do modeli i budżetu, odpowiedzialność za politykę cenową produktu
• monitorowanie rentowności kart, udoskonalanie oferty w celu maksymalizacji przychodów
• współtworzenie programu lojalnościowego
• kontaktowanie się i współpracowanie z siecią sprzedaży oraz z kluczowymi partnerami Banku
• analizowanie rynku, działań konkurencji, benchmarking
kierownik ds. komunikacji
• tworzenie i nadzorowanie realizacji strategii i planów komunikacji marketingowej oraz budżetu
• planowanie i nadzorowanie realizacji kampanii reklamowych ATL i BTL (briefing agencji reklamowych i domów mediowych, negocjacje, planowanie i zakup mediów, debrifing)
• nadzór nad realizacją kampanii mediowych(przygotowanie harmonogramu, budżet)
• zapewnienie prawidłowej komunikacji pomiędzy poszczególnymi działami i oddziałami w całej Polsce
• przygotowanie i realizacja przetargów (agencje reklamowe i domy mediowe)
• tworzenie i zarządzanie siecią nośników reklamy zewnętrznej i siecią tablic dojazdowych
• koordynowanie realizacji animacji, konkursów i loterii w poszczególnych hipermarketach
• sporządzanie oceny podjętych działań, raporty końcowe
• planowanie i nadzorowanie realizacji kampanii reklamowych ATL i BTL (briefing agencji reklamowych i domów mediowych, negocjacje, planowanie i zakup mediów, debrifing)
• nadzór nad realizacją kampanii mediowych(przygotowanie harmonogramu, budżet)
• zapewnienie prawidłowej komunikacji pomiędzy poszczególnymi działami i oddziałami w całej Polsce
• przygotowanie i realizacja przetargów (agencje reklamowe i domy mediowe)
• tworzenie i zarządzanie siecią nośników reklamy zewnętrznej i siecią tablic dojazdowych
• koordynowanie realizacji animacji, konkursów i loterii w poszczególnych hipermarketach
• sporządzanie oceny podjętych działań, raporty końcowe
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
dobra książka, dobre kino, dobra kuchnia - szkoda że nie można tego połączyć
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Biznes w wydaniu kobiet
Jeśli jesteś kobietą i prowadzisz własną firmę a do tego lubisz konkret koniecznie tu zaglądaj.
FRIENDSHIP in BUSINESS
Jeżeli Firma którą prowadzisz, w której pracujesz, potrzebuje usługi lub szuka kontaktów podziel się tym, a napewno znajdziesz szybką i fachową pomoc w tym gronie.
Huna
Grupka czerpiących inspiracje z Huny, hawajskiej szamańskiej filozofii szczęśliwego życia, pomyślności i dostatku. Dobre miejsce na początek oraz by dowiedzieć się więcej...
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!