Wypowiedzi
-
Witam,
mam problem bo w tym miesiącu powróciła nam Pani z urlopu na warunkach macierzyńskiego. Do 7.02 przebywała na urlopie na warunkach macierzyńskiego a od 08.02 przebywa na urlopie wypoczynkowym, czyli otrzymać ma za ten okres normalne wynagrodzenie, jakby świadczyła pracę. Wszystkie te dane, informacje naniosłam w kalendarzu KiP Sage, mimo to program tworząc listę płacy za bieżący miesiąc nie naliczył w ogóle składek emerytalnych, rentowych, a wiadomo skoro tak, to i składki zdrowotne naliczył (bo naliczył) od nieprawidłowej podstawy. Co powinnam i gdzie wprowadzić, dopisać aby program prawidłowo za okres po powrocie z urlopu na warunkach macierzyńskiego, naliczył składki ZUS? Nadmieniam, że zakład nie wypłaca zasiłków (zatrudnienie poniżej 20osób). Czy jest Pan mi w stanie pomóc? Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam, Dorota