Umiejętności
B2B
Human Resources
Negocjacje
hr
zarządzanie kluczowymi klientami
negocjacje handlowe
Zarządzanie Sprzedażą
rekrutacja i selekcja Kandydatów
wywiad kompetencyjny
wywiad biograficzny
Języki
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
starszy specjalista ds. rekrutacji, audytor wewnętrzny
Randstad Polska Sp. z o.o. Bolesławiec, al. 1000-lecia 10 a/b
• rekrutacje specjalistyczne,
• rekrutacje masowe na stanowiska produkcyjne,
• rekrutacja, selekcja i zatrudnianie pracowników tymczasowych (w tym rosyjskojęzycznych),
• obsługa administracyjna pracowników tymczasowych (od początku procesu zatrudnienia do momentu wydania świadectwa pracy),
• monitoring i analiza lokalnego rynku pod kontem potencjalnych klientów i kandydatów,
• aktywna sprzedaż usług pracy tymczasowej, oraz realizacja zamówień klientów,
• budowanie pozytywnych relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami,
• nadzór nad pracą lokalnego biura firmy,
• kreowanie działań promujących świadczone usługi pracy tymczasowej i biuro w lokalnym środowisku potencjalnych kandydatów i klientów,
• audytor wewnętrzny,
• rekrutacje masowe na stanowiska produkcyjne,
• rekrutacja, selekcja i zatrudnianie pracowników tymczasowych (w tym rosyjskojęzycznych),
• obsługa administracyjna pracowników tymczasowych (od początku procesu zatrudnienia do momentu wydania świadectwa pracy),
• monitoring i analiza lokalnego rynku pod kontem potencjalnych klientów i kandydatów,
• aktywna sprzedaż usług pracy tymczasowej, oraz realizacja zamówień klientów,
• budowanie pozytywnych relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami,
• nadzór nad pracą lokalnego biura firmy,
• kreowanie działań promujących świadczone usługi pracy tymczasowej i biuro w lokalnym środowisku potencjalnych kandydatów i klientów,
• audytor wewnętrzny,
Key Account Manager - obsługa klientów w sektorze B2B, wszystkie branże.
ICAN Institute
• obsługa klientów w sektorze B2B, wszystkie branże.
• nawiązywanie i utrzymanie długofalowych, pozytywnych relacji z kadrą menedżerską najwyższego szczebla w firmach,
• samodzielne prowadzenie spotkań i negocjacji handlowych,
• diagnoza potrzeb i możliwości rozwoju indywidualnych, miękkich kompetencji menedżerskich poszczególnych członków kadry zarządzającej,
• diagnoza potrzeb i możliwości szkoleniowych w programach zamkniętych dla całego zespołu ludzkiego w obszarze kompetencji miękkich,
• sprzedaż szkoleń indywidualnych dla kadry zarządzającej,
• monitorowanie należności, w razie potrzeb wstępna, miękka windykacja, sporządzanie raportów sprzedaży i raportowanie do bezpośredniego przełożonego,
• współudział w organizacji spotkań biznesowych dla klientów tzw. ,,śniadania HBRP"
• nawiązywanie współpracy z organizacjami zrzeszającymi lokalnych biznesmenów (kluby, stowarzyszenia itp.)
• nawiązywanie i utrzymanie długofalowych, pozytywnych relacji z kadrą menedżerską najwyższego szczebla w firmach,
• samodzielne prowadzenie spotkań i negocjacji handlowych,
• diagnoza potrzeb i możliwości rozwoju indywidualnych, miękkich kompetencji menedżerskich poszczególnych członków kadry zarządzającej,
• diagnoza potrzeb i możliwości szkoleniowych w programach zamkniętych dla całego zespołu ludzkiego w obszarze kompetencji miękkich,
• sprzedaż szkoleń indywidualnych dla kadry zarządzającej,
• monitorowanie należności, w razie potrzeb wstępna, miękka windykacja, sporządzanie raportów sprzedaży i raportowanie do bezpośredniego przełożonego,
• współudział w organizacji spotkań biznesowych dla klientów tzw. ,,śniadania HBRP"
• nawiązywanie współpracy z organizacjami zrzeszającymi lokalnych biznesmenów (kluby, stowarzyszenia itp.)
specjalista ds. obsługi klientów - branża prawnicza
• realizacja planów sprzedaży (sprzedaż systemu informacji prawnej: kancelarie prawne (adwokackie, radcowskie itp.)
• przygotowanie ofert,
• negocjowanie warunków i zawieranie umów,
• sporządzanie raportów sprzedaży,
• planowanie, organizowanie i przygotowywanie prezentacji dla dużych grup potencjalnych klientów,
• prowadzenie prezentacji (w tym publicznych) w zakresie użyteczności oferowanego systemu,
• przygotowanie ofert,
• negocjowanie warunków i zawieranie umów,
• sporządzanie raportów sprzedaży,
• planowanie, organizowanie i przygotowywanie prezentacji dla dużych grup potencjalnych klientów,
• prowadzenie prezentacji (w tym publicznych) w zakresie użyteczności oferowanego systemu,
specjalista ds. kluczowych klientów - obsługa klientów w sektorze B2B
Ditel S.A. , PKT Sp. z .o.o
• realizacja planów sprzedaży, sprzedaż usług w zakresie marketingu internetowego (tworzenie stron WWW, pozycjonowanie stron WWW),
• sprzedaż powierzchni reklamowych na nośnikach drukowanych (książka telefoniczna) i elektronicznych (CD, Internet),
• negocjowanie warunków i zawieranie umów,
• przygotowanie ofert,
• wstępne opracowanie projektów graficznych reklamy,
• sporządzanie raportów sprzedaży,
• obsługa posprzedażowa,
• wstępna windykacja należności.
• mentoring (wdrażanie do pracy nowo przyjętych członków grupy sprzedażowej)
• sprzedaż powierzchni reklamowych na nośnikach drukowanych (książka telefoniczna) i elektronicznych (CD, Internet),
• negocjowanie warunków i zawieranie umów,
• przygotowanie ofert,
• wstępne opracowanie projektów graficznych reklamy,
• sporządzanie raportów sprzedaży,
• obsługa posprzedażowa,
• wstępna windykacja należności.
• mentoring (wdrażanie do pracy nowo przyjętych członków grupy sprzedażowej)
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Grupy
Agroturystyka
Agroturystyka - miejsca warte uwagi i takie, które lepiej omijać. Opisy, zdjęcia, wrażenia.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Inwestor: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (akcje,giełda, fundusze, forex, kontrakty terminowe)
DLACZEGO 90% LUDZI TRACI PIENIĄDZE NA GIEŁDZIE?
NICK VUJICIC W POLSCE
Największe wydarzenie motywacyjne w Europie. Nick Vujicic, Les Brown, Łukasz Jakóbiak, Jakub B. Bączek.