Umiejętności
Microsoft Office
Negocjacje
kreatywność
Umiejętność pracy zespołowej
Samodzielność
Sprawozdawczość finansowa
Zarządzanie
Zarządzanie zasobami ludzkimi
biznes plan
Selekcja kandydatów
Umiejętności organizacyjne
Planowanie projektów
Rozliczanie dotacji
zawieranie umów
Pawo jazdy kat. B
Pracowitość; Sumienność; Dokładność;
ERP Comarch
Koordynacja działań
współpraca z ludźmi, umiejętności komunikacyjne
Rachmistrz, Insert
Obsługa programu Enova
osiąganie zakładanych celów
lojalność i dyskrecja
Pozyskiwanie i rekrutacja pracowników
Motywacja wewnętrzna i chęć rozwoju
Współpraca biznesowa
Przygotowywanie dokumentów
Kontrola Budżetowa
Języki
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Project Manager
Wyszukiwanie źródeł dotacji oraz pisanie wniosków w celu pozyskiwania środków finansowych na realizację projektów.
Zarządzanie programami:
- Maluch + 2022-2029 (MRiPS) okres realizacji: 2024-2027r.,
- Inwestycje w oświacie (MEN) okres realizacji: 2023-2024r.,
- Sportowa Polska (Lasy Państwowe) okres realizacji: 2023r.,
- 2x Aktywna Tablica (MEN) okres realizacji: 2023r.,
- ZazieleniaMY (UMŁ) okres realizacji: 2023r.,
- Laptop dla nauczyciela (MEN) okres realizacji: 2023r.,
- 4x Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025 (MKiDZ) okres realizacji: 2024r.
Zarządzanie programami:
- Maluch + 2022-2029 (MRiPS) okres realizacji: 2024-2027r.,
- Inwestycje w oświacie (MEN) okres realizacji: 2023-2024r.,
- Sportowa Polska (Lasy Państwowe) okres realizacji: 2023r.,
- 2x Aktywna Tablica (MEN) okres realizacji: 2023r.,
- ZazieleniaMY (UMŁ) okres realizacji: 2023r.,
- Laptop dla nauczyciela (MEN) okres realizacji: 2023r.,
- 4x Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025 (MKiDZ) okres realizacji: 2024r.
Specjalista ds. Organizacji Szkoleń i Obsługi Programów
Fundacja JiM
1. Zapewnienie sprawnej realizacji procesu organizacji szkoleń, w tym:
- nadzór nad przygotowaniem i przebiegiem szkoleń,
- planowanie terminów,
- przygotowanie komunikacji/promocji,
- monitorowanie płatności za szkolenia,
- przygotowywanie i rozliczanie umów z osobami prowadzącymi, nadzorującymi etc.,
- monitorowanie i ewaluacja przeprowadzonych sesji szkoleniowych i założeń całego Programu szkoleń,
- prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie zestawień i raportów.
2. Obsługa programów/projektów Fundacji JiM, w tym:
- badanie, analiza i dokreślenie potrzeb beneficjentów,
- dokonywanie przeglądów istniejących w Fundacji programów wspierających osoby autystyczne w celu ich doskonalenia,
- tworzenie planu działań i zorganizowanie zasobów przewidzianych w koncepcji programu,
- organizowanie i nadzór nad przebiegiem zaplanowanych procesów,
- współpraca z osobami zaangażowanymi w realizację programów oraz odbiorcami oferowanych działań,
- uczestnictwo w prezentacjach i szkoleniach na temat nowych programów,
- dokonanie podziału zadań, ustalenie zakresu czynności do wykonania i zabezpieczenie poddostawców do realizacji zadań, których wykonanie zostaje zlecone,
- przygotowanie wydarzeń cyklicznych, organizowanych przez Fundację.
- nadzór nad przygotowaniem i przebiegiem szkoleń,
- planowanie terminów,
- przygotowanie komunikacji/promocji,
- monitorowanie płatności za szkolenia,
- przygotowywanie i rozliczanie umów z osobami prowadzącymi, nadzorującymi etc.,
- monitorowanie i ewaluacja przeprowadzonych sesji szkoleniowych i założeń całego Programu szkoleń,
- prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie zestawień i raportów.
2. Obsługa programów/projektów Fundacji JiM, w tym:
- badanie, analiza i dokreślenie potrzeb beneficjentów,
- dokonywanie przeglądów istniejących w Fundacji programów wspierających osoby autystyczne w celu ich doskonalenia,
- tworzenie planu działań i zorganizowanie zasobów przewidzianych w koncepcji programu,
- organizowanie i nadzór nad przebiegiem zaplanowanych procesów,
- współpraca z osobami zaangażowanymi w realizację programów oraz odbiorcami oferowanych działań,
- uczestnictwo w prezentacjach i szkoleniach na temat nowych programów,
- dokonanie podziału zadań, ustalenie zakresu czynności do wykonania i zabezpieczenie poddostawców do realizacji zadań, których wykonanie zostaje zlecone,
- przygotowanie wydarzeń cyklicznych, organizowanych przez Fundację.
Specjalista ds. Obsługi Programów Wsparcia Osób z Autyzmem
Fundacja JiM
Współtworzenie i realizacja zadań w Programach realizowanych przez Fundację JiM wspierających osoby autystyczne tak, aby zapewnić ich niezakłócony przebieg i uzyskiwać zamierzone cele.
1. Wsparcie w wypracowaniu ostatecznej koncepcji powstających Programów.
2. Zabezpieczenie prawidłowej organizacji i przebiegu Programów przyjętych do realizacji w przyszłości.
3. Zapewnienie sprawnej realizacji istniejącego Programu organizacji szkoleń on-line.
4. Organizacja cyklicznych wydarzeń organizowanych przez Fundację.
1. Wsparcie w wypracowaniu ostatecznej koncepcji powstających Programów.
2. Zabezpieczenie prawidłowej organizacji i przebiegu Programów przyjętych do realizacji w przyszłości.
3. Zapewnienie sprawnej realizacji istniejącego Programu organizacji szkoleń on-line.
4. Organizacja cyklicznych wydarzeń organizowanych przez Fundację.
Koordynator projektu
Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego, Oddział w Łodzi
- nadzorowanie i realizacja projektu "Sprawić Moc 5" dofinansowanego ze środków PFRON,
- koordynowanie pracy podległego zespołu i ciągła współpraca z partnerem projektu,
- przygotowywanie sprawozdań, umów i dokumentacji rozliczeniowej,
- przeprowadzanie zapytań ofertowych,
- tworzenie dokumentacji projektowej i promocyjnej,
- rekrutowanie Beneficjentów,
- nadzór nad budżetem, harmonogramem i wskaźnikami założonymi we Wniosku,
- dokonywanie przesunięć między pozycjami w budżecie,
- prowadzenie Ewidencji Godzin Wsparcia,
- tworzenie projektów na potrzeby stowarzyszenia,
Praca przy projektach:
"Rehabilitacja ruchowo - społeczna osób chorych na stwardnienie rozsiane" (2020-2021r.) PFRON,
"Bezpieczne WTZ i rehabilitacja społeczno-zawodowa osób z niepełnosprawnością" (2020r.) PFRON,
"Opieka wytchnieniowa dla członków rodzin lub osób z niepełnosprawnościami" (2021 r.) MPiPS,
"Rehabilitacja osób z SM" (2021r.) RCPS
- koordynowanie pracy podległego zespołu i ciągła współpraca z partnerem projektu,
- przygotowywanie sprawozdań, umów i dokumentacji rozliczeniowej,
- przeprowadzanie zapytań ofertowych,
- tworzenie dokumentacji projektowej i promocyjnej,
- rekrutowanie Beneficjentów,
- nadzór nad budżetem, harmonogramem i wskaźnikami założonymi we Wniosku,
- dokonywanie przesunięć między pozycjami w budżecie,
- prowadzenie Ewidencji Godzin Wsparcia,
- tworzenie projektów na potrzeby stowarzyszenia,
Praca przy projektach:
"Rehabilitacja ruchowo - społeczna osób chorych na stwardnienie rozsiane" (2020-2021r.) PFRON,
"Bezpieczne WTZ i rehabilitacja społeczno-zawodowa osób z niepełnosprawnością" (2020r.) PFRON,
"Opieka wytchnieniowa dla członków rodzin lub osób z niepełnosprawnościami" (2021 r.) MPiPS,
"Rehabilitacja osób z SM" (2021r.) RCPS
Pracownik Biura Projektów
Wyższa Szkoła Informatyki i Umiejętności
- Realizacja projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie umowy podpisanej z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości.
- Nadzór nad prawidłowością realizacji budżetu projektu.
- Prowadzenie i nadzór nad dokumentacją szkoleniową i doradczą związaną z realizacją projektu.
- Przygotowywanie dokumentów do kontroli oraz informacji pokontrolnych.
- Monitoring oraz sprawozdawczość projektu.
- Rekrutacja uczestników projektu, weryfikacja dokumentów oraz zawieranie umów szkoleniowych.
- Prowadzenie zapytań ofertowych.
- Utrzymywanie stałego kontaktu z liderem.
- Reprezentowanie projektu oraz uczelni na lokalnym rynku pracy i w kontaktach z władzami lokalnymi, instytucjami oraz pracodawcami.
- Stały współpraca z wykładowcami.
- Obsługa studiów podyplomowych.
- Nadzór nad prawidłowością realizacji budżetu projektu.
- Prowadzenie i nadzór nad dokumentacją szkoleniową i doradczą związaną z realizacją projektu.
- Przygotowywanie dokumentów do kontroli oraz informacji pokontrolnych.
- Monitoring oraz sprawozdawczość projektu.
- Rekrutacja uczestników projektu, weryfikacja dokumentów oraz zawieranie umów szkoleniowych.
- Prowadzenie zapytań ofertowych.
- Utrzymywanie stałego kontaktu z liderem.
- Reprezentowanie projektu oraz uczelni na lokalnym rynku pracy i w kontaktach z władzami lokalnymi, instytucjami oraz pracodawcami.
- Stały współpraca z wykładowcami.
- Obsługa studiów podyplomowych.
Właścicielka
D & A Dorota Opieczyńska
- Nawiązywanie, utrzymywanie i rozwój kontaktów handlowych z klientami.
- Prowadzenie sprzedaży bezpośredniej i realizacja celów sprzedażowych.
- Kierowanie podległym zespołem: rekrutowanie, szkolenie i motywowanie.
- Prowadzenie spotkań i szkoleń sponsorskich.
- Kontrola terminowości i prawidłowości podmiotów działających w grupach sponsorskich.
- Prowadzenie sprzedaży bezpośredniej i realizacja celów sprzedażowych.
- Kierowanie podległym zespołem: rekrutowanie, szkolenie i motywowanie.
- Prowadzenie spotkań i szkoleń sponsorskich.
- Kontrola terminowości i prawidłowości podmiotów działających w grupach sponsorskich.
Szkolenia i kursy
Rozliczanie i kwalifikowalność wydatków współfinansowanych ze środków FE w perspektywie 2021-2027,
Zamykanie projektów współfinansowanych ze środków FE w perspektywie 2014-2020,
Zarządzanie projektami niskobudżetowymi,
Finansowanie placówek niepublicznych,
Rozlicz projekt EFS z sukcesem,
Personel i uczestnicy w projektach,
Przygotowanie i realizacja projektów unijnych,
Prawidłowe przygotowanie wniosku o dofinansowanie projektu ze środków unijnych,
PROO - priorytet 1a wsparcie działań misyjnych i rozwoju instytucjonalnego,
Realizacja projektów,
Zmiany w przepisach o ochronie danych osobowych - RODO,
Umiejętności kierownicze,
Techniki negocjacji,
Planowanie kariery,
Komunikacja w internecie,
Zarządzanie czasem,
Umiejętności osobiste,
Umiejętności interpersonalne,
Profesjonalny sekretariat,
Reklama w e-biznesie.
Zamykanie projektów współfinansowanych ze środków FE w perspektywie 2014-2020,
Zarządzanie projektami niskobudżetowymi,
Finansowanie placówek niepublicznych,
Rozlicz projekt EFS z sukcesem,
Personel i uczestnicy w projektach,
Przygotowanie i realizacja projektów unijnych,
Prawidłowe przygotowanie wniosku o dofinansowanie projektu ze środków unijnych,
PROO - priorytet 1a wsparcie działań misyjnych i rozwoju instytucjonalnego,
Realizacja projektów,
Zmiany w przepisach o ochronie danych osobowych - RODO,
Umiejętności kierownicze,
Techniki negocjacji,
Planowanie kariery,
Komunikacja w internecie,
Zarządzanie czasem,
Umiejętności osobiste,
Umiejętności interpersonalne,
Profesjonalny sekretariat,
Reklama w e-biznesie.
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Inne
Prawo jazdy kat. B
Grupy
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.