Dorota Miśniakiewicz

Executive Assistant / Office Manager / Event Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

koordynowanie prac zdolności organizacyjne samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy organizacja eventów otwartość na nowe wyzwania Kreatywnosc i chec do podejmowania nowych wyzwan dobra organizacja pracy Efektywne zarządzanie czasem pracy Współpraca międzynarodowa Otwarty umysł Współpraca z dostawcami Koordynacja wydarzeń łatwość w nawiazywaniu współpracy i kontaktów z ludźmi współpraca z ludźmi, umiejętności komunikacyjne

Języki

angielski
biegły
niemiecki
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Executive Assistant
SYBAC Solar Polska Sp. z o.o.
• nadzór otwarcia i prowadzenie pierwszego biura spółki na rynku polskim
• pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z dotychczasowymi partnerami biznesowymi
• budowanie marki firmy na rynku lokalnym
• nadzór nad realizacją projektów fotowoltaicznych w Polsce i zagranicą
• zawieranie umów i nadzór współpracy z kontrahentami
• wsparcie w pozyskaniu polskiego finansowania na projekty fotowoltaiczne zagranicą
• administracja

- support the supervisor in daily duties with complete confidentiality
- providing support also in contacts with clients, institutions and offices;
- since 06.2013 independent commercial proxy
- representing the company in external meetings.
- preparing presentations and necessary documentation
- Coordination of the daily calendar and business trips
DZ BANK Polska S.A.
Asystentka Prezesa Zarządu, Specjalista ds. PR&Marketingu, Opiekun Klienta
- prowadzenie korespondencji Prezesa Zarządu
- organizacja codziennej pracy Prezesa Zarządu
- dbanie o prawidłowe funkcjonowanie sekretariatu
- współpraca z innymi Jednostkami i Komórkami Organizacyjnymi Banku we wszystkich sprawach związanych z obsługą kancelaryjną Prezesa Zarządu
- obsługa posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej Banku
- tworzenie akcji marketingowych wspomagających współpracę z bankami spółdzielczymi
- wspieranie Doradcy Prezesa (Dyrektora ds. PR & Marketingu)
- organizacja konferencji i eventów dla kluczowych klientów, akcji charytatywnych, eventów i szkoleń dla pracowników.
- współpraca z agencjami reklamowymi oraz incentive.
- współudział w tworzeniu gazetki dla pracowników
- aktywny udział w realizowaniu polityki marketingowej banku

- assisting the CEO in daily tasks and client meetings
- supporting the Department Head for Financial Institutions (responsible for relations with Polish Banks)
- supporting the Advisor to the CEO (Director of PR & Marketing Department)
- maintaining as well as developing relations and cooperation with the Polish Banking Sector
- development of cooperation strategy with the Polish Banks
- participation in regular meetings with Managements of Polish Banks
- organization of conferences and events for key clients, charities, events and training for employees
- cooperation with advertising and incentives agencies
- active participation in the implementation of the bank's marketing policy
- creating positive external PR for the CEO
- servicing Board and Supervisory Board meetings
- coordination of all necessary organization activities during the sales process of the bank in 2011
Metro Group Asset Management Sp. z o.o.
Asystentka Zarządu
- prowadzenie kalendarza spotkań Członka Zarządu
- organizowanie oraz rozliczanie podróży służbowych: krajowych oraz zagranicznych
- prowadzenie korespondencji w języku angielskim oraz niemieckim
- przygotowywanie materiałów informacyjnych
- przygotowywanie prezentacji
- koordynacja działań Pionu NF
- dbanie o dobrą i jasną komunikację wewnątrz zespołu
- pomoc przy działaniach promocyjnych (gazetki)
- udział w różnych projektach dotyczących Pionu Przemysłowego oraz całej firmy
- organizowanie spotkań: szkoleń, konferencji z pracownikami Centrali oraz sklepów real,-

- coordination of meeting calendar
- total organization of regular business trips, conferences and trainings for employees
- conducting correspondence in English and German
- preparation of respective materials for business meetings and conferences
- creating presentations (mainly in Power Point)
- monitoring of all department’s tasks
- responsible for clear communication within the department
- assistance in marketing activities
- assistance in several department projects as well as the whole company

Edukacja

Logo
Finanse i Bankowość, magisterskie
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Nieruchomości
Sprzedaż/Wynajem/Cena
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami

Zainteresowania

- taniec
- sport
- muzyka
- podróże

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Asystentki/Asystenci
Asystentki/Asystenci
Zapraszam wszystkie recepcjonistki, sekretarki, asystentki do wymiany doświadczeń i dzielenia się informacjami na temat swojej pracy.
Castingi
Castingi
MODA I CASTINGI fashion vogue mode fangle style
Dieta
Dieta
Czyli jeść ze smakiem i zachować właściwą wagę :)
FACECI
FACECI
A po co komu taka grupa :-)
firma IDEALNA
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
Kizomba
Kizomba
ąGrupa dla tych, którzy interesują się kizombą, tańczą bądź chcą tańczyć
METRO Group
METRO Group
Grupa zrzeszająca pracowników (aktulanych i byłych) METRO Group.
o TVN
o TVN
TVN S.A.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Rynek Farmaceutyczny
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.
Salsa
Salsa
Grupa miłośników gorącej salsy !!