Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Obsługi Klienta
Odpowiedzialność za pracę pierwszej i drugiej linii Obsługi Klienta,
(4 Supervisorów, 70 Doradców Klienta);
- Zapewnienie odpowiedniego zatrudnienia do utrzymania wysokiego poziomu serwisu;
- Dbałość o rozwój, motywację oraz satysfakcje pracowników;
- Cykliczne badania jakości usług, opinii pracowników i klientów;
- Utrzymanie KPI’s na jak najwyższym poziomie;
- Doskonalenie procesów obsługi klienta.
(4 Supervisorów, 70 Doradców Klienta);
- Zapewnienie odpowiedniego zatrudnienia do utrzymania wysokiego poziomu serwisu;
- Dbałość o rozwój, motywację oraz satysfakcje pracowników;
- Cykliczne badania jakości usług, opinii pracowników i klientów;
- Utrzymanie KPI’s na jak najwyższym poziomie;
- Doskonalenie procesów obsługi klienta.
Dział Szkoleń – Koordynator ds. rekrutacji i szkoleń
- Wdrożenie projektu szkoleń z zakresu HR
- Prowadzenie szkoleń dla działu telemarketingu, z zakresu telesprzedaży, standardów obsługi klienta i komunikacji interpersonalnej.
- Prowadzenie szkoleń dla działu handlowego i wdrożeń z zakresu obsługi klienta, komunikacji
- Przygotowanie programów i materiałów szkoleniowych
- Prowadzenie samodzielnych projektów rekrutacyjnych
- Prowadzenie szkoleń dla działu telemarketingu, z zakresu telesprzedaży, standardów obsługi klienta i komunikacji interpersonalnej.
- Prowadzenie szkoleń dla działu handlowego i wdrożeń z zakresu obsługi klienta, komunikacji
- Przygotowanie programów i materiałów szkoleniowych
- Prowadzenie samodzielnych projektów rekrutacyjnych
Szkolenia i kursy
- Udział w projekcie: Akdaemia Rozwoju Trenera, Global Training Center (od 05.05. do 30.11.2009)
- Szkolenie Budowania i kierowania zespołem, rozwój umiejętności managerskich
- Szkolenie Coaching z Impact Polska, Train the trainers (5 dni)
- Szkolenie z Zakresu Zarządzania Potencjałem Ludzkim, Midwest
- Budowanie wizerunku pracodawcy, warsztat organizowany przez grupę Pracuj.pl
- Udział w Konferencji Zarządzanie Kompetencjami Zawodowymi.Zajęcia warsztatowe „Podejście kompetencyjne w programie zarządzania młodymi talentami”
- Kurs Animatora Rozwoju Podmiotowości przy Instytucie Postepowania Twórczego (trening interpersonalny). Uprawnienia do prowadzenia zajęć warsztatowych.
- Szkolenie Budowania i kierowania zespołem, rozwój umiejętności managerskich
- Szkolenie Coaching z Impact Polska, Train the trainers (5 dni)
- Szkolenie z Zakresu Zarządzania Potencjałem Ludzkim, Midwest
- Budowanie wizerunku pracodawcy, warsztat organizowany przez grupę Pracuj.pl
- Udział w Konferencji Zarządzanie Kompetencjami Zawodowymi.Zajęcia warsztatowe „Podejście kompetencyjne w programie zarządzania młodymi talentami”
- Kurs Animatora Rozwoju Podmiotowości przy Instytucie Postepowania Twórczego (trening interpersonalny). Uprawnienia do prowadzenia zajęć warsztatowych.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Inne
Od 2007 roku prowadzę zajęcia warsztatowe ze studentami Wyższej Szkoły Humanistyczno- Ekonomicznej z zakresu Integracji, Komunikacji, Etyki w działaniu.
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Bezpłatne uczestnictwo w odpłatnych szkoleniach
Jeśli masz tzw. gest i chcesz zaproponować komuś bezpłatne uczestnictwo w prowadzonych przez Ciebie odpłatnych warsztatach/szkoleniach... zapraszam do zamieszczania propozycji.
Zapraszam też tych, kt
e-learning
wszyscy zainteresowani wdrożeniami systemów szkoleń elektronicznych i zarządzania zasobami ludzkimi
Komunikacja intra- i interpersonalna
Jak rozmawiać i dotrzeć do siebie i innych - NLP, negocjacje, mediacje, perswazja itp.
Mądra komunikacja
"Mowa jest srebrem, a milczenie złotem" - czy aby na pewno? Powiększamy nasze kompetencje komunikacyjne.
METRUM Warsztaty i Doradztwo Psychologiczne
Ogólnopolska Szkoła Trenerów, Polska Szkoła Coachingu, Superwizja, Baza Narzędzi, Warsztaty wymiany doświadczeń, i wiele innych
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK
Grupa zrzeszająca Członków, Absolwentów i Przyjaciół Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK.