Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
prawo jazdy
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
dokładność i sumienność
Zarządzanie Sprzedażą
Prawo jazdy kat B
odpowiedzialność
komunikatywność
otwartość na nowe wyzwania
kreatywność i bardzo dobra organizacja pracy
Kreatywność i inicjatywa w działaniu
Optymizm i uśmiech.
Języki
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista w wydziale Rozwoju Gospodarczego
Gmina Miejska Chojnów
-Przyjmowanie i obsługa interesantów
- wspołpraca z CHZGKiM w Chojnowie w zakresie :
-utrzymania czystości i porzadku w mieście
-wspołpraca z zarzadcami nieruchomosci
- wspołpraca z sanepidem(kontrola placów zabaw dla dzieci, dbałosc o porzadek)
- zarzadzanie dospodarka odpadami
- wspołpraca z CHZGKiM w Chojnowie w zakresie :
-utrzymania czystości i porzadku w mieście
-wspołpraca z zarzadcami nieruchomosci
- wspołpraca z sanepidem(kontrola placów zabaw dla dzieci, dbałosc o porzadek)
- zarzadzanie dospodarka odpadami
Specjalista ds.Administarcji
MOKSIR w Chojnowie
Prowadzenie i obsługa biura
- rozliczanie czasu pracy
- prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej - akta osobowe
- prowadzenie grafiku pracy
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami
- planowanie,organizowanie, prowadzenie imprez
-Organizacja wyjazdów
- Współpraca z Teatrem Modrzejewskiej
- rozliczanie czasu pracy
- prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej - akta osobowe
- prowadzenie grafiku pracy
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami
- planowanie,organizowanie, prowadzenie imprez
-Organizacja wyjazdów
- Współpraca z Teatrem Modrzejewskiej
Młodszy Specjalista ds Rekrutacji i Kard
- obsługa biura,
- realizacja zleceń Klientów, rekrutacja oraz zatrudnianie pracowników,
- aktywne pozyskiwanie kandydatów
- prowadzenie grafiku pracy,
- kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej,
- weryfikacja i selekcja nadesłanych aplikacji,
- tworzenie bazy rekrutacyjnej kandydatów,
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami i Pracownikami,
- rozliczanie czasu pracy i nieobecności (urlopy, zwolnienia lekarskie)
- prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej,
- sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy,
- sporządzanie umów cywilnoprawnych dla zleceniobiorców,
- nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników,
- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach,
- rozliczanie czasu pracy.
- realizacja zleceń Klientów, rekrutacja oraz zatrudnianie pracowników,
- aktywne pozyskiwanie kandydatów
- prowadzenie grafiku pracy,
- kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej,
- weryfikacja i selekcja nadesłanych aplikacji,
- tworzenie bazy rekrutacyjnej kandydatów,
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami i Pracownikami,
- rozliczanie czasu pracy i nieobecności (urlopy, zwolnienia lekarskie)
- prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej,
- sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy,
- sporządzanie umów cywilnoprawnych dla zleceniobiorców,
- nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników,
- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach,
- rozliczanie czasu pracy.
Specjalista ds. Sprzedaży/o Poznań
Tworzenie planu rozwojowego regionu działania
Planowanie aktywności spredażowej zgodnie z celami regionu i strategią firmy
Rozwijanie sieci sprzedaży poprze pozyskiwanie nowych i umacnianie relacji ze stałymi klientami,będąc gwarantem wysokiej jakości usług - odpowiedzialność za stały rozwój bazy klientów
Rejestracja i aktualizacja informacji o klientach w bazie Adecco Web oraz praca na bieżąco z Top listą klientów
Znajomość rynku pracy, jego potrzeby, potencjał i odpowiednio pozycjonowanie oferty Adecco
Stałe monitorowanie działań firm konkurencyjnych
Określanie celów handlowych , odpowiedzialność za skuteczną realizację
Przestrzeganie polityki handlowej firmy, w szczególności co do przyjętej strategii taryfowej
Prowadzenie negocjacji
Sporządzanie ofert, umów
Koordynacja i realizacja umów
Dokonywanie ocen i rozwijanie nowych możliwości marketingowych dla danej specjalizacji
Odpowiedzialność za monitoring i analizę danych rynkowych danego segmentu oraz działań konkurencji
Zarządanie administracja i finansami
Dbanie o działanie zgodne z obowiazującymi w firmie standardami i systemem raportów
Szczegółowa analiza raportów
Analizowanie wypłacalności klienta
Monitoring spływu należności , rozwiązywanie kwestii spornych
Sporządzanie wymaganych raportów dla Przełożonych
Planowanie aktywności spredażowej zgodnie z celami regionu i strategią firmy
Rozwijanie sieci sprzedaży poprze pozyskiwanie nowych i umacnianie relacji ze stałymi klientami,będąc gwarantem wysokiej jakości usług - odpowiedzialność za stały rozwój bazy klientów
Rejestracja i aktualizacja informacji o klientach w bazie Adecco Web oraz praca na bieżąco z Top listą klientów
Znajomość rynku pracy, jego potrzeby, potencjał i odpowiednio pozycjonowanie oferty Adecco
Stałe monitorowanie działań firm konkurencyjnych
Określanie celów handlowych , odpowiedzialność za skuteczną realizację
Przestrzeganie polityki handlowej firmy, w szczególności co do przyjętej strategii taryfowej
Prowadzenie negocjacji
Sporządzanie ofert, umów
Koordynacja i realizacja umów
Dokonywanie ocen i rozwijanie nowych możliwości marketingowych dla danej specjalizacji
Odpowiedzialność za monitoring i analizę danych rynkowych danego segmentu oraz działań konkurencji
Zarządanie administracja i finansami
Dbanie o działanie zgodne z obowiazującymi w firmie standardami i systemem raportów
Szczegółowa analiza raportów
Analizowanie wypłacalności klienta
Monitoring spływu należności , rozwiązywanie kwestii spornych
Sporządzanie wymaganych raportów dla Przełożonych
Przedstawiciel Handlowy -Zaopatrzenie Gastronomii/o Wrocław
Biuro handlowe "CDN" Czesława Dzimira
Obsługa klientów wspołpracujących z firma
Nawiązywanie oraz budowanie pozytywnych relacji z nowymi jak i obecnymi Klientami firmy
Bardzo dobra znajomość produktów firmy
Prowadzenie rozmów i negocjacji z Klientami
Prezentacja i przygotowanie Oferty dla klienta
Prezentacja produktu
Monitorowanie płatności
Negocjacje cenowe
Dbanie o wizerunek firmy
Podnoszenie kwalifikacji poprzez szkolenia produktowe
Nawiązywanie oraz budowanie pozytywnych relacji z nowymi jak i obecnymi Klientami firmy
Bardzo dobra znajomość produktów firmy
Prowadzenie rozmów i negocjacji z Klientami
Prezentacja i przygotowanie Oferty dla klienta
Prezentacja produktu
Monitorowanie płatności
Negocjacje cenowe
Dbanie o wizerunek firmy
Podnoszenie kwalifikacji poprzez szkolenia produktowe
Field Sales Executive
Wykonywanie zadań handlowca zgodnie z zachowaniem zasad i procedur DziałuSprzedaży
Bardzo dobra znajomość oferty handlowej firmy
Konsekwentne zdobywanie nowych klientów
Podtrzymywanie kontaktów handlowych z istniejącymi klientami
Stałe powiększanie sprzedaży na podległym terenie
Stałe powiększenie marży
Uwiarygodnianie klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami
Nadzór nad płatnościami klientów
Prowadzenie dokumentacji sprzedaży zgodnie z przyjętymi w dziale zasadami
Wykonywanie poleceń i zadań zleconych przez przełożonego
Dbanie o dobry wizerunek firmy
Bardzo dobra znajomość oferty handlowej firmy
Konsekwentne zdobywanie nowych klientów
Podtrzymywanie kontaktów handlowych z istniejącymi klientami
Stałe powiększanie sprzedaży na podległym terenie
Stałe powiększenie marży
Uwiarygodnianie klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami
Nadzór nad płatnościami klientów
Prowadzenie dokumentacji sprzedaży zgodnie z przyjętymi w dziale zasadami
Wykonywanie poleceń i zadań zleconych przez przełożonego
Dbanie o dobry wizerunek firmy
Specjalista ds. Szkoleń i Marketingu
Sygma Sp z o.o.
Pozyskiwanie nowych klientów
Utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami
Utrzymywanie dobrych relacji handlowych
Opracowywanie ofert techniczno-handlowych, doradztwo techniczne
Opracowywanie oferty sprzedażowej,
Koordynacja działań handlowych
Podnoszenie kwalifikacji poprzez szkolenia
Ogranizowanie spotkań /konferencji dla Klientów firmy
Wykonywanie pomiarów wyników różnych działań promocyjnych oraz ocena ich efektywności.
Umacnianie wizerunku firmy
Utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami
Utrzymywanie dobrych relacji handlowych
Opracowywanie ofert techniczno-handlowych, doradztwo techniczne
Opracowywanie oferty sprzedażowej,
Koordynacja działań handlowych
Podnoszenie kwalifikacji poprzez szkolenia
Ogranizowanie spotkań /konferencji dla Klientów firmy
Wykonywanie pomiarów wyników różnych działań promocyjnych oraz ocena ich efektywności.
Umacnianie wizerunku firmy
Specjalista ds.Sprzedaży
Sprzedaż pojazdów reprezentowanej marki
Pozyskiwanie nowych klientów
Negocjacje z klientem
Jazady testowe
Składanie ofert
Podpisywanie zamówienia
Oferowanie akcesoriow i doposażeń
Sporządzenie zlecenia serwisowego obejmującego przegląd "0"wraz z wyposażeniem objetym zamówieniem i życzeniami Klienta
Oferowanie usługi tj. kredyt, leasing, ubezpieczenie
Udział w promocjach i prezentacjach poza siedzibą firmy np: targi
Wypełnianie ankiet przygotowanych przez dział marketingu
Wydawanie towaru nabywcy
Prezentacja przedmiotowego pojazdu
Przekazanie dokumentacji samochodu(instrukcja obsługi , książka przeglądów)
Udzielanie niezbędnych informacji dotyczących zabezpieczen i alarmów
Obsługa posprzedażna klienta
Pierwszy kontakt z klientem w ciągu 14-30 dni od odbioru pojazdu
Akcje mailingowe, promocje cenowe, itp
Działania okazjonalne karty świąteczne , zaproszenia na targi
Kontakt z klientem posiadajacym C/J, raza na poł roku w celu rozpoznania możliwości dalszych zakupów
Realizacja celów ilościowych na dany rok kalendarzowy
Podnoszenie kwalifikacji, udział w szkoleniach
Przejecie pojazdu dostarczanego do Dealera
Oględziny wnętrza i zewnętrza samochodu
Weryfikacja dokumentacji dostarczonej wraz z pojazdem(odnotowanie wszelkich uwag na dokumencie DPS/DWS
Opieka nad pojazdami testowymi
Dbałość o stan techniczny i dyspozycyjnośc(paliwo, czystość wewnętrzna i zewnętrzna)
Ekspozycja przed salonem
Prowadzenia ksiązek jazd probnych dla każdego modelu
Współpraca z działem Serwis
Wspołpraca z magazynem Częsci
Pozyskiwanie nowych klientów
Negocjacje z klientem
Jazady testowe
Składanie ofert
Podpisywanie zamówienia
Oferowanie akcesoriow i doposażeń
Sporządzenie zlecenia serwisowego obejmującego przegląd "0"wraz z wyposażeniem objetym zamówieniem i życzeniami Klienta
Oferowanie usługi tj. kredyt, leasing, ubezpieczenie
Udział w promocjach i prezentacjach poza siedzibą firmy np: targi
Wypełnianie ankiet przygotowanych przez dział marketingu
Wydawanie towaru nabywcy
Prezentacja przedmiotowego pojazdu
Przekazanie dokumentacji samochodu(instrukcja obsługi , książka przeglądów)
Udzielanie niezbędnych informacji dotyczących zabezpieczen i alarmów
Obsługa posprzedażna klienta
Pierwszy kontakt z klientem w ciągu 14-30 dni od odbioru pojazdu
Akcje mailingowe, promocje cenowe, itp
Działania okazjonalne karty świąteczne , zaproszenia na targi
Kontakt z klientem posiadajacym C/J, raza na poł roku w celu rozpoznania możliwości dalszych zakupów
Realizacja celów ilościowych na dany rok kalendarzowy
Podnoszenie kwalifikacji, udział w szkoleniach
Przejecie pojazdu dostarczanego do Dealera
Oględziny wnętrza i zewnętrza samochodu
Weryfikacja dokumentacji dostarczonej wraz z pojazdem(odnotowanie wszelkich uwag na dokumencie DPS/DWS
Opieka nad pojazdami testowymi
Dbałość o stan techniczny i dyspozycyjnośc(paliwo, czystość wewnętrzna i zewnętrzna)
Ekspozycja przed salonem
Prowadzenia ksiązek jazd probnych dla każdego modelu
Współpraca z działem Serwis
Wspołpraca z magazynem Częsci
Specjalista ds.Sprzedaży
Realizowanie codziennych zadań w zakresie sprzedaży towarów
Nawiązywanie, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów handlowych z klientami
Regularne przekazywanie klientom informacji o sprzedawanych produktach oraz bieżącej ofercie
Bieżąca analiza należności , monitorowanie klientów w przypadku przeterminowanych płatności, informowanie o ewentualnych problemach
Analiza nowych klientów pod kontem potencjału i wiarygodności kredytowej
Obserwacja rozwoju konkurencji
Bieżace raportowanie przełożonymz wykonania powierzonych obowiązków
Dbanie o dobre interesy Pracodawcy
Realizowanie ustalonej przez pracodawce strategii działania
Stałe podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych oraz umiejętności potrzebnych do efektywnego wykonywania pracy na zajmowanym stanowisku
Nawiązywanie, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów handlowych z klientami
Regularne przekazywanie klientom informacji o sprzedawanych produktach oraz bieżącej ofercie
Bieżąca analiza należności , monitorowanie klientów w przypadku przeterminowanych płatności, informowanie o ewentualnych problemach
Analiza nowych klientów pod kontem potencjału i wiarygodności kredytowej
Obserwacja rozwoju konkurencji
Bieżace raportowanie przełożonymz wykonania powierzonych obowiązków
Dbanie o dobre interesy Pracodawcy
Realizowanie ustalonej przez pracodawce strategii działania
Stałe podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych oraz umiejętności potrzebnych do efektywnego wykonywania pracy na zajmowanym stanowisku
wystawiono
Dorota? – w dwóch słowach: pozytywnie zakręcona! Bardzo energetyczna osobowość. Przyjazna we współpracy, otwarta na ludzi i nowe wyzwania. Zawsze w pełni oddaje się powierzonej roli, jest pełna pomysłów i skrupulatna w działaniu. Zaangażowanie Doroty często sięga zenitu, świetnie odnajduje się w pracy zespołowej jak i samodzielnych projektach.
Szkolenia i kursy
Ukończone szkolenie „Spotkanie z czekoladą –Torty” 18-19.01.2011
Ukończone szkolenie „Passion for Pastry” 25-26.01.2011
Zaświadczenie uczestnictwa w projekcie 137/KBDŚ/2009 dotyczące obsługi klienta w UE, obsługa klienta roszczeniowego, kurs pierwszej pomocy, trening interkulturowy, kurs języka obcego 01.2009-07.2010.
Ukończony Kurs"Zarządzanie Ludźmi" Czerwiec 2009
Ukończony Kurs "Praca z zespołem" Czerwiec 2009
Ukończony kurs "Akademia Trenera" Lipiec 2009
Ukończony Kurs DISC- Lipiec 2009
Ukończony cykl szkoleń w Chrysler Polska Profesjonalna Sprzedaż X-XII 2008r.
Ukończony kurs "Profesjonalna obsługa Klienta” Styczeń 2007
Ukończone szkolenie "Skuteczna Sprzedaż przez Telefon" Maj 2006
Ukończone szkolenie "Systemy zarządzania jakością zgodny z normami ISO 9000"- wymagania, wdrażanie, certyfikacja i utrzymanie" -Październik 2005
Ukończony kurs zawodowy organizowany przez OXFORD DESIGN we Wrocławiu.
Działalność w Samorządzie Studenckim podczas studiów.
Konsultantka firmy kosmetycznej ORIFLAME.
Udział w pokazach mody i promocjach firm.
Instruktorka fitness.
Ukończone szkolenie „Passion for Pastry” 25-26.01.2011
Zaświadczenie uczestnictwa w projekcie 137/KBDŚ/2009 dotyczące obsługi klienta w UE, obsługa klienta roszczeniowego, kurs pierwszej pomocy, trening interkulturowy, kurs języka obcego 01.2009-07.2010.
Ukończony Kurs"Zarządzanie Ludźmi" Czerwiec 2009
Ukończony Kurs "Praca z zespołem" Czerwiec 2009
Ukończony kurs "Akademia Trenera" Lipiec 2009
Ukończony Kurs DISC- Lipiec 2009
Ukończony cykl szkoleń w Chrysler Polska Profesjonalna Sprzedaż X-XII 2008r.
Ukończony kurs "Profesjonalna obsługa Klienta” Styczeń 2007
Ukończone szkolenie "Skuteczna Sprzedaż przez Telefon" Maj 2006
Ukończone szkolenie "Systemy zarządzania jakością zgodny z normami ISO 9000"- wymagania, wdrażanie, certyfikacja i utrzymanie" -Październik 2005
Ukończony kurs zawodowy organizowany przez OXFORD DESIGN we Wrocławiu.
Działalność w Samorządzie Studenckim podczas studiów.
Konsultantka firmy kosmetycznej ORIFLAME.
Udział w pokazach mody i promocjach firm.
Instruktorka fitness.
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inne
Zainteresowania
Wywieranie wpływu na otoczenie - psychologia w odniesieniu marketingowym,
Zarządzanie zespołami ludzkimi,
Psychologia pracy,
Sport (kolarstwo górskie,jazda na rolkach,sporty zimowe,
łowiectwo, broń palna)
Zarządzanie zespołami ludzkimi,
Psychologia pracy,
Sport (kolarstwo górskie,jazda na rolkach,sporty zimowe,
łowiectwo, broń palna)
Organizacje
Współpraca z klubem Rotary Wrocław w roku 2009/2010 pełniłam funkcję Prezydenta klubu Rotaract.
Inne
Obsługa komputera PC, urządzeń peryferyjnych, znajomość systemu operacyjnego Windows oraz pakietu Office,
Prowadzenie korespondencji biznesowej,
Umiejętność pracy w zespole,
Zdolności i cechy przywódcze,
Umiejętności organizacyjne,
Dyspozycyjność zawodowa z gotowością do wyjazdów i pracy mobilnej,
Znajomość języka niemieckiego
Ekologia i jej wypadkowe projekty biznesowe.
Prawo jazdy kat B.
Prowadzenie korespondencji biznesowej,
Umiejętność pracy w zespole,
Zdolności i cechy przywódcze,
Umiejętności organizacyjne,
Dyspozycyjność zawodowa z gotowością do wyjazdów i pracy mobilnej,
Znajomość języka niemieckiego
Ekologia i jej wypadkowe projekty biznesowe.
Prawo jazdy kat B.
Grupy
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
Aby poznać kogoś ciekawego ...
Grupa dla osób, które chcą poznać kogoś ciekawego ...
Grupa dla osób towarzyskich ...
Grupa dla ludzi na poziomie ...
Grupa dla osób przebojowych ...
Grupa dla osób, które wiedzą co to dobra zaba
Akademia Handlowca
Szkolenia: otwarte, zamknięte
Konferencje: darmowe, płatne
Doradztwo: indywidualne, grupowe
Rozwój osobisty handlowca
Auto Moto Praca
Grupa zrzeszająca poszukujących pracy i poszukujących Pracowników do pracy w branży motoryzacyjnej.
Jesteś Headhunterem poszukującym ludzi w branzy auto-moto, inżynierem, mechanikiem, znasz branże mo
Budowanie Relacji w Biznesie
Grupa dla osób zainteresowanych nabywaniem umiejętności oraz wymianą Budowania Zaufania i Relacji w Biznesie
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dasz pracę
Grupa przeznaczona dla osób, które poszukują pracy i chcą w jednym miejscu poznać inne osoby, które są w podobnej sytuacji. Być może poprzez zaprezentowanie swojej kandydatury zaowocuje jakąś propozyc
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?