Umiejętności
Zarządzanie klientami
Umiejętności analityczne
bankowość
Analiza biznesowa
Coaching
Umiejętności komunikacyjne
Kreatywność
Obsługa klienta
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Oddziału
- Zarządzanie Oddziałem, w ramach przyznanego zakresu kompetencji w celu efektywnego realizowania zakładanych wyników sprzedażowych w segmentach Klienta Indywidualnego i Mikro;
- Utrzymanie najwyższego poziomu satysfakcji klientów podległego Oddziału z usług
i produktów oferowanych w ramach określonej polityki jakościowej Banku poprzez ciągłe usprawnienia i monitoring określonych standardów pracy podległych pracowników;
- Zapewnianie optymalnego poziom kosztów działalności operacyjnej Oddziału
w ramach przyznanego budżetu;
- Administrowanie Oddziałem w celu efektywnej kosztowo realizacji zadań sprzedażowych;
- Utrzymanie najwyższego poziomu satysfakcji klientów podległego Oddziału z usług
i produktów oferowanych w ramach określonej polityki jakościowej Banku poprzez ciągłe usprawnienia i monitoring określonych standardów pracy podległych pracowników;
- Zapewnianie optymalnego poziom kosztów działalności operacyjnej Oddziału
w ramach przyznanego budżetu;
- Administrowanie Oddziałem w celu efektywnej kosztowo realizacji zadań sprzedażowych;
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Finanse/Ekonomia
Inne