Dorota Kaczmarek

Digital Marketing Consultant - otwarta na nowe propozycje pracy
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Charity Marketing Praca charytatywna Komunikacja zarządzanie treścią Kreatywne rozwiązywanie problemów CRM Digital Marketing media eletroniczne Google Analytics Media interaktywne Językoznawstwo Marketing Strategia marketingowa Microsoft Office nowe media Umiejętności organizacyjne Planowanie projektów Projekty badawcze SEM Social Media Social Media Marketing Umiejętności społeczne networking biznesowy E-mail marketing Prawo jazdy kat B CMS Wordpress SEO (podstawy) Organizowanie eventów Przedsiebiorczosc - Enterpreneurship Samodzielność oraz umiejętność pracy w zespole. copywriting - kreatywne teksty, unikalne opisy, tzw. lekkie pióro social reporting

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Digital Marketing Manager / EB Manager / Moderator Design Thinking
Freelacer
Specjalizuję się w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych, począwszy od audytu marketingowego firmy do egzekucji działań. Buduję brand community dzięki indywidualnie dobieranym narzędziom komunikacji w mediach społecznościowych.

Prowadzę warsztaty w zakresie online marketingu, podczas których wypracowuję z klientem działania promujące markę pośród klientów docelowych, czego rezultatem jest wzrost zaangażowania i zwrot z inwestycji.

Wyznaję zasadę "People for People" dzięki czemu moje działania w Employer Brandingu przynoszą wiele sukcesów - pracownicy chętniej angażują się w kampanie, a marka pracodawcy rośnie.

Organizuję eventy branżowe dla branży startupowej oraz IT.

W mojej pracy wykorzystuję metodę Design Thinking.
Logo
Event Co-organizer
HIVE61
Organizacja eventów dla networkingowych związanych z branżą startupową w #Fintech, #Medtech, #Markting, #Food, #InfluencerMarketing, #Brand&PR.

W zakres moich obowiązków wchodzi:

- organizacja i prowadzenie eventu od A do Z w języku angielskim
- poszukiwanie i kontakt z prelegentami
- poszukiwanie i kontakt ze sponsorami
- komunikacja Social Media
- dbanie o wizerunek Hive61
Logo
Marketing Manager
Briisk
- Współtworzenie, wdrażanie i ewaluacja strategii marketingowej

- Zarządzanie kanałami komunikacji (w tym social media)

- Tworzenie i publikowanie treści na stronę www, bloga, kanały social media oraz jej optymalizacja pod kątem SEO
Logo
Digital Marketing Manager
Apptension
- kreowanie strategii marketingowych
- organizowanie eventów np. DevQuiz (zewnętrzny), wyjazd integracyjny (wewnętrzny)
- prowadzenie działań w social media
- prowadzenie kampanii Adwords
- monitoring i analiza efektów prowadzonych działań
Logo
Digital Marketing Manager
SKILL AND CHILL
Logo
Specjalista ds. Mediów Społecznościowych
FIBARO
- Prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych

- opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacji naszych Klientów w mediach społecznościowych,

- kreowanie wizerunku firm oraz ich produktów/usług w mediach społecznościowych - Facebook, Pinterest, Instagram, Twitter, YouTube,

- prowadzenie kampanii reklamowych i promocyjnych w social mediach,

- przygotowywanie tekstów (newsów w social mediach, newsletterów, materiałów na strony internetowe),

- monitoring i analiza efektów prowadzonych działań,

- przygotowywanie koncepcji kreatywnej i funkcjonalnej reklam na Facebooku,

- stały monitoring stron naszych Klientów w mediach społecznościowych,

- zażegnywanie kryzysów w social mediach

- Współtworzenie strategii kreatywnych dla promocji marki i jej produktów 
(aspekt tekstowy) przy ścisłej współpracy z Grafikiem Kreatywnym i Digital 
Managerem.
Logo
Production Assistant (Asystent Produkcji)
London Social Media Week
Praca przy organizacji największego na świecie eventu Social Media Week w Londynie (ponad 1500 uczestników)

Zakres obowiązków: nadzorowanie eventu, dopilnowanie, aby prezentacje speakerów odbywały się zgodnie z planem tj. przygotowywanie sceny, dostęp do mikrofonów, szybkie rozwiązywanie problemów, koordynowanie i współpraca z innymi zespołami
Logo
Research Assistant
Testify Digital – The Advocacy Agency
Współpraca przy tworzeniu kampanii digital marketingowej

Badanie i analiza rynku startupów w różnych krajach na potrzeby przeprowadzonej kampanii, porównywanie zgromadzonego materiału oraz danych, przygotowywanie prezentacji PowerPoint.

Dodatkowo, sprawdzanie aktywności Social Media osób wpływowych
Logo
Campaigning Assistant
VSO (Voluntary Service Overseas)
Śledzenie aktywności Social Media wolontariuszy i pracowników VSO w krajach trzeciego świata.

Prowadzenie badań internetowych, przegląd blogów oraz materiałów video w celu sporządzania raportów, prezentacja rezultatów i opinii managerowi
Logo
Digital Assistant
Sounddelivery
Zarządzanie kanałami Social Media przez Hootsuite (m.in.: Twitter, Facebook, Google+, Audioboo, Vimeo, YouTube, Vine, Instagram), tworzenie contentu, prowadzenie komunikacji, wdrażanie nowych profili, monitorowanie podjętych aktywności i analiza danych

Współtworzenie i wdrażanie strategii Digital Marketingowej

Aktualizacja strony internetowej w celu wzbogacenia wizerunku firmy, jej osiągnięć, a także udostępnienie informacji o szkoleniach, eventach i innych usługach (Wordpress CMS)

Gromadzenie materiału do Newslettera, a także prowadzenie kampanii e-mail marketingowych

Zarządzanie kalendarzem firmy – planowanie spotkań, szkoleń, komunikacja z partnerami i klientami, a także działań online (planowanie postów na Facebooku, Twitterze i innych mediach z odpowiednim wyprzedzeniem)

Praca przy organizacji eventu dla organizacji charytatywnych ‘Social Media Exchange’ (sprzedaż puli 150 biletów, promowanie konferencji, workshopów, speakerów i ich prezentacji, kreowanie contentu, planowanie postów, a także kontakt i współpraca ze speakerami oraz resztą uczestników konferencji)

Praca przy szkoleniu z zakresu używania i stosowania narzędzi Social Media. Przeprowadzanie audytu działalności i aktywności online organizacji przed szkoleniem, w celu odpowiedniego dopasowania treści wykładu, a następnie tworzenie prezentacji PowerPoint oraz prowadzenie szkolenia
Logo
Community Team
London Social Media Week
Praca przy organizacji międzynarodowego eventu Social Media Week w Londynie

Współpraca z zespołem ‘Social & Comms’ – Twittowanie na żywo z największego na świecie eventu Social Media Week w Londynie używając oficjalnego konta @SMWldn wraz z hashtagiem #SMWldn
White Ducky
Social Media Consultant (Konsultant ds. Social Media)
Współtworzenie strategii Social Media dla firmy Yes Biżuteria, jednej z największych firm jubilerskich w Polsce, oraz ich drugiej marki Verona

Wprowadzenie do codziennego użytku narzędzi marketingowych powszechnie używanych w Wielkiej Brytanii m.in. Tweetdeck, Hootsuite, IFTTT

Zarządzanie e-commerce, tworzenie reklam na Facebooku, monitorowanie podjętych aktywności oraz analizowanie sprzedaży online używając Facebook Insights oraz Google Analytics
Logo
Community Manager & Project Assistant
Playwright Media
Wdrażanie strategii Digital Marketingowej, inicjatywa i proponowanie nowych, efektywnych rozwiązań w celu wzbogacenia wizerunku firmy

Zarządzanie kanałami Social Media (Facebook, Twitter, YouTube), czego efektem było m.in. podwojenie Like’ów na Facebooku i potrojenie followersów na Twitterze (wzrost do 900 followersów)

Prowadzenie grupy Guest Bloggerow (6 osób) – tworzenie treści blogów i materiałów promocyjnych, szukanie i pozyskiwanie nowych osób do współpracy na blogu, komunikacja i dopilnowanie terminów

Przygotowywanie materiałów marketingowych (ulotki, postery, zdjęcia) i zarządzanie nimi za pomocą Social Media, a także tworzenie treści do Newslettera używając dotMailer (CRM)

Prowadzenie szkoleń z zakresu Social Media (praktyczne używanie platform / aplikacji w danej kampanii)

Promowanie, organizowanie szkoleń i workshopów marketingowych dla małych firm (praca z B2B i B2C), a także dla grup młodych ludzi z problemami oraz z trudnych rodzin
Logo
Social Media Intern (Praktykantka Social Media)
Soshi Games
Prowadzenie e-marketingu przy użyciu różnych platform Social Media, w tym forum internetowego, w celu globalnego wypromowania gry społecznościowej ‘Music Festivals’ (wzrost ok 100 nowych uczestników gry z Polski i Rosji w miesiącu)

Twittowanie, prowadzenie konwersacji online i blogowanie w różnych językach

Badanie i analiza rynku muzyki i gier społecznościowych, w tym przeprowadzanie ankiet, gromadzenie danych muzycznych charakterystycznych dla danego kraju, w celu aktualizacji gry o nowe trendy
Logo
Social Media Consultant (Konsultant ds. Social Media)
Social Media Surgery (Podnosh)
Praca ze społecznością lokalną oraz różnego rodzaju organizacjami, polegająca na doradztwie i szkoleniu z zakresu używania kanałów Social Media, w celu udoskonalenia ich wiedzy i praktyki

Nauczanie efektywnego użytkowania m.in. Twittera, Facebook Page, LinkedIn, Pinterest, oraz platform do tworzenia blogów

Szkolenia i kursy

Digital Marketing - General Assembly, London
Hiszpański - Alhambra Instituto, Malaga

Edukacja

Logo
Social Media, magisterskie
Birmingham City University
Logo
Linguistics and Public Relations, licencjackie
University of Wolverhampton
Logo
Filologia angielska z hispanistyką, licencjackie
Wyższa Szkoła Języków Obcych w Poznaniu

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez

Zainteresowania

Książki, podróże, blog, finetess, gotowanie