Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Asystent działu Controllingu Finansowego
Asystent działu Controllingu Finansowego
Obowiązki: wykonywanie powierzonych zadań oraz codzienna praca polegająca na wsparciu działu.
Pracownik działu Asset Management and Project Controlling
Obowiązki: ścisła współpraca z Zarządem, pomoc w przygotowaniu raportów dotyczących stanu realizacji inwestycji pod kątem finansowym (budynki biurowe i hotele), comiesięczne przygotowywanie raportów niezbędnych do wypłat transz kredytów oraz pomoc w ich uzyskiwaniu, uczestnictwo w procesie zakupu nieruchomości oraz jej sprzedaży, kontrola obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja, współpraca z audytorami, księgowością, kadrami oraz prawnikami, przygotowywanie wniosków i deklaracji do instytucji państwowych.
Poprzednie stanowiska:
Recepcjonistka
Asystentka działu projektowego.
Obowiązki: wykonywanie powierzonych zadań oraz codzienna praca polegająca na wsparciu działu.
Pracownik działu Asset Management and Project Controlling
Obowiązki: ścisła współpraca z Zarządem, pomoc w przygotowaniu raportów dotyczących stanu realizacji inwestycji pod kątem finansowym (budynki biurowe i hotele), comiesięczne przygotowywanie raportów niezbędnych do wypłat transz kredytów oraz pomoc w ich uzyskiwaniu, uczestnictwo w procesie zakupu nieruchomości oraz jej sprzedaży, kontrola obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja, współpraca z audytorami, księgowością, kadrami oraz prawnikami, przygotowywanie wniosków i deklaracji do instytucji państwowych.
Poprzednie stanowiska:
Recepcjonistka
Asystentka działu projektowego.
Sekretarka/ Specjalista ds. logistyki
Obowiązki: bieżąca obsługa sekretariatu, organizacja prawidłowego przepływu informacji i dokumentów, obsługa klientów, organizowanie spotkań, redagowanie pism oraz przygotowywanie korespondencji, fakturowanie sprzedaży, organizowanie transportu (dostawy warzyw i owoców do magazynów i marketów), zamawianie materiałów biurowych, pomoc w codziennej pracy prezesa.
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Obowiązki: kompleksowa obsługa klientów, wprowadzanie produktów do systemu, wystawianie dokumentów sprzedażowo-magazynowych.
Recepcjionistka/Pracownik Biurowy Biura Obsługi Klienta
Pomoc biurowa
Obowiązki: tworzenie i aktualizowanie baz danych; przygotowywanie dokumentów potrzebnych do udzielenia kredytu, pomoc w dziale rozliczeń m. in. wprowadzanie faktur do systemu, opieka nad archiwum, przygotowywanie korespondencji.
Recepcjonistka
Obowiązki: kompleksowa obsługa recepcji, prace administracyjne, pomoc w bieżących pracach pracownikom, kontakt z klientami.
Obowiązki: tworzenie i aktualizowanie baz danych; przygotowywanie dokumentów potrzebnych do udzielenia kredytu, pomoc w dziale rozliczeń m. in. wprowadzanie faktur do systemu, opieka nad archiwum, przygotowywanie korespondencji.
Recepcjonistka
Obowiązki: kompleksowa obsługa recepcji, prace administracyjne, pomoc w bieżących pracach pracownikom, kontakt z klientami.
Szkolenia i kursy
Kurs rachunkowości I stopnia w Stowarzyszeniu Księgowych w Warszawie
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Budownictwo
Inne
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Nieruchomości
Ekspansja/Rozwój/Zarządzanie projektem
Zainteresowania
rowery, zwierzęta, motoryzacja
Inne
prawo jazdy kat. B