Dorota Kaczmarczyk

Pracownik biurowy

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

UBM
Asystent działu Controllingu Finansowego
Asystent działu Controllingu Finansowego
Obowiązki: wykonywanie powierzonych zadań oraz codzienna praca polegająca na wsparciu działu.

Pracownik działu Asset Management and Project Controlling
Obowiązki: ścisła współpraca z Zarządem, pomoc w przygotowaniu raportów dotyczących stanu realizacji inwestycji pod kątem finansowym (budynki biurowe i hotele), comiesięczne przygotowywanie raportów niezbędnych do wypłat transz kredytów oraz pomoc w ich uzyskiwaniu, uczestnictwo w procesie zakupu nieruchomości oraz jej sprzedaży, kontrola obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja, współpraca z audytorami, księgowością, kadrami oraz prawnikami, przygotowywanie wniosków i deklaracji do instytucji państwowych.

Poprzednie stanowiska:
Recepcjonistka
Asystentka działu projektowego.
Eliza Fruit Sp. z o.o.
Sekretarka/ Specjalista ds. logistyki
Obowiązki: bieżąca obsługa sekretariatu, organizacja prawidłowego przepływu informacji i dokumentów, obsługa klientów, organizowanie spotkań, redagowanie pism oraz przygotowywanie korespondencji, fakturowanie sprzedaży, organizowanie transportu (dostawy warzyw i owoców do magazynów i marketów), zamawianie materiałów biurowych, pomoc w codziennej pracy prezesa.
APS ERA
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Obowiązki: kompleksowa obsługa klientów, wprowadzanie produktów do systemu, wystawianie dokumentów sprzedażowo-magazynowych.
Logo
Specjalista ds. ubezpieczeń
AB port
Obowiązki: rejestrowanie polis ubezpieczeniowych w systemie, rozliczanie polis do towarzystw ubezpieczeniowych, archiwizowanie kopii polis.
BUDIMEX S.A.
Recepcjionistka/Pracownik Biurowy Biura Obsługi Klienta
Pomoc biurowa
Obowiązki: tworzenie i aktualizowanie baz danych; przygotowywanie dokumentów potrzebnych do udzielenia kredytu, pomoc w dziale rozliczeń m. in. wprowadzanie faktur do systemu, opieka nad archiwum, przygotowywanie korespondencji.
Recepcjonistka
Obowiązki: kompleksowa obsługa recepcji, prace administracyjne, pomoc w bieżących pracach pracownikom, kontakt z klientami.
HRK S.A.
Stażysta w dziale kadrowo płacowym
Obowiązki: zakładanie i archiwizowanie akt osobowych.

Szkolenia i kursy

Kurs rachunkowości I stopnia w Stowarzyszeniu Księgowych w Warszawie

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
Logo
Turystyka, licencjackie
Wyższa Szkoła Turystyki i Języków Obcych
Logo
Technik ekonomista, średnie
Technikum Ekonomiczne nr 4
Logo
Technik ekonomista, średnie
Technikum Ekonomiczne nr 4

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Budownictwo
Inne
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Nieruchomości
Ekspansja/Rozwój/Zarządzanie projektem

Zainteresowania

rowery, zwierzęta, motoryzacja

Inne

prawo jazdy kat. B