Umiejętności
Komunikacja wewnętrzna
Analiza rynku
Zarządzanie produktem
Wsparcie sprzedaży
Marketing analityczny
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik działu handlowego
Ford Plichta
Kompleksowe zarządzanie działem handlowym
Motywowanie i szkolenie pracowników
Rekrutacja personelu
Nadzór i odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych (ilościowych i jakościowych)
Analizowanie wyników sprzedażowych
Inicjowanie działań i rozwiązań mających na celu zwiększenie sprzedaży
Projektowanie procesów sprzedażowych
Współtworzenie strategii sprzedażowej salonu i działań marketingowych
Aktywna sprzedaż samochodów, akcesoriów oraz produktów finansowych
Kompleksowa obsługa Klientów biznesowych – sprzedaż flotowa
Organizacje eventów w salonie i poza nim
Prezentacja firmy w mediach lokalnych (radio, portale internetowe, tv regionalna)
Nadzór nad dokumentami księgowymi i ewidencją pojazdów
Motywowanie i szkolenie pracowników
Rekrutacja personelu
Nadzór i odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych (ilościowych i jakościowych)
Analizowanie wyników sprzedażowych
Inicjowanie działań i rozwiązań mających na celu zwiększenie sprzedaży
Projektowanie procesów sprzedażowych
Współtworzenie strategii sprzedażowej salonu i działań marketingowych
Aktywna sprzedaż samochodów, akcesoriów oraz produktów finansowych
Kompleksowa obsługa Klientów biznesowych – sprzedaż flotowa
Organizacje eventów w salonie i poza nim
Prezentacja firmy w mediach lokalnych (radio, portale internetowe, tv regionalna)
Nadzór nad dokumentami księgowymi i ewidencją pojazdów
Kierownik działu handlowego
Toyota Rumia - Anro Trade
Kompleksowe zarządzanie działem handlowym
Nadzór i odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych (ilościowych i jakościowych)
Analizowanie wyników sprzedażowych
Inicjowanie działań i rozwiązań mających na celu zwiększenie sprzedaży
Projektowanie procesów sprzedażowych
Współtworzenie strategii sprzedażowej salonu i działań marketingowych
Aktywna sprzedaż samochodów, akcesoriów oraz produktów finansowych
Kompleksowa obsługa Klientów biznesowych – sprzedaż flotowa
Organizacje eventów w salonie i poza nim
Prezentacja firmy w mediach lokalnych (radio, portale internetowe, tv regionalna)
Motywowanie i szkolenie pracowników
Rekrutacja personelu
Nadzór nad dokumentami księgowymi i ewidencją pojazdów
Nadzór i odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych (ilościowych i jakościowych)
Analizowanie wyników sprzedażowych
Inicjowanie działań i rozwiązań mających na celu zwiększenie sprzedaży
Projektowanie procesów sprzedażowych
Współtworzenie strategii sprzedażowej salonu i działań marketingowych
Aktywna sprzedaż samochodów, akcesoriów oraz produktów finansowych
Kompleksowa obsługa Klientów biznesowych – sprzedaż flotowa
Organizacje eventów w salonie i poza nim
Prezentacja firmy w mediach lokalnych (radio, portale internetowe, tv regionalna)
Motywowanie i szkolenie pracowników
Rekrutacja personelu
Nadzór nad dokumentami księgowymi i ewidencją pojazdów
Starszy Specjalista ds. marketingu produktów
Inicjowanie działań wspierających sprzedaż dla poszczególnych produktów, w szczególności przekazywanie wiedzy na temat produktów i określanie kluczowych cech produktów z punktu widzenia konsumenta.
Monitorowanie i ocena ofert rynku usług finansowych.
Przygotowywanie dokumentacji wspierającej sprzedaż, w szczególności wykładni sprzedażowych produktów, biuletynów marketingu produktowego.
Współuczestniczenie w przygotowywaniu promocji produktowych.
Definiowanie cech produktów do promocji produktu.
Rekomendowanie sposobu eksponowania określonych cech produktów w przekazie reklamowym.
Współudział w działaniach zwiększających efektywność sprzedaży i kreujących wizerunek firmy.
Uczestniczenie w ustalaniu maksymalnych i minimalnych wartości parametrów cenowych produktów w celu zapewnienia ich rentowności oraz optymalizacji osiąganych korzyści
Wspieranie od strony marketingowej procesu tworzenia formuł nowych produktów, oraz inicjowanie propozycji zmian w formułach produktów.
Współuczestniczenie w monitorowaniu efektywności działań wdrożeniowych, promocyjnych i marketingowych.
Monitorowanie i ocena ofert rynku usług finansowych.
Przygotowywanie dokumentacji wspierającej sprzedaż, w szczególności wykładni sprzedażowych produktów, biuletynów marketingu produktowego.
Współuczestniczenie w przygotowywaniu promocji produktowych.
Definiowanie cech produktów do promocji produktu.
Rekomendowanie sposobu eksponowania określonych cech produktów w przekazie reklamowym.
Współudział w działaniach zwiększających efektywność sprzedaży i kreujących wizerunek firmy.
Uczestniczenie w ustalaniu maksymalnych i minimalnych wartości parametrów cenowych produktów w celu zapewnienia ich rentowności oraz optymalizacji osiąganych korzyści
Wspieranie od strony marketingowej procesu tworzenia formuł nowych produktów, oraz inicjowanie propozycji zmian w formułach produktów.
Współuczestniczenie w monitorowaniu efektywności działań wdrożeniowych, promocyjnych i marketingowych.
Specjalista ds. marketingu produktów
Monitorowanie i ocena danych rynkowych oraz konkurencji
Analiza procesu sprzedaży produktów
Podejmowanie działań wspierających sprzedaż w zakresie wdrożeń nowych produktów i procedur
Współudział w tworzeniu materiałów marketingowych wspierających sprzedaż
Zwiększenie efektywności sprzedaży i kreowanie wizerunku marki
Współpraca z innymi komórkami w zakresie tworzenia rozwiązań prosprzedażowych
Analiza procesu sprzedaży produktów
Podejmowanie działań wspierających sprzedaż w zakresie wdrożeń nowych produktów i procedur
Współudział w tworzeniu materiałów marketingowych wspierających sprzedaż
Zwiększenie efektywności sprzedaży i kreowanie wizerunku marki
Współpraca z innymi komórkami w zakresie tworzenia rozwiązań prosprzedażowych
Departament Marketingu i Komunikacji
Działania w zakresie media relations
Tworzenie przekazów reklamowych na plakaty i ulotki
Tworzenie tekstów do serwisu internetowego banku
Nadzór i tworzenie treści serwisu intranetowego
Obsługa i monitoring mediów społecznościowych
Monitoring audytu mediowego
Wsparcie komunikacji z Klientami
Wsparcie organizacji spotkań B2B
Tworzenie przekazów reklamowych na plakaty i ulotki
Tworzenie tekstów do serwisu internetowego banku
Nadzór i tworzenie treści serwisu intranetowego
Obsługa i monitoring mediów społecznościowych
Monitoring audytu mediowego
Wsparcie komunikacji z Klientami
Wsparcie organizacji spotkań B2B
Szkolenia i kursy
-Lean Six Sigma Black Belt - DMAIC Training (05.2008 - 08.2008)
-Auditor wewnętrzny systemu zarządzania jakością wg wymagań normy ISO 9001:2000" (07.05.2008)
-Auditor wewnętrzny systemu zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym żywności (HACCP) wg normy ISO 22000:2005 (14.05.2009)
-Auditor wewnętrzny systemu zarządzania jakością wg wymagań normy ISO 9001:2000" (07.05.2008)
-Auditor wewnętrzny systemu zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym żywności (HACCP) wg normy ISO 22000:2005 (14.05.2009)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Zainteresowania
Podróże - wyspy greckie
Sporty zespołowe - koszykówka, siatkówka, rugby
Rekreacyjna jazda na rowerze
Sporty zespołowe - koszykówka, siatkówka, rugby
Rekreacyjna jazda na rowerze
Organizacje
Koło Naukowe "Market" Uniwersytetu Gdańskiego:
-Wiceprezes Koła w roku akademickim 2008/2009,2009/2010
-Współorganizator Konferencji Naukowej "Marketing XXI wieku" (10.03.2010)
-Współorganizator Konferencji Naukowej "Erotyka w reklamie" (20.11.2007)
Koło Naukowe "Strateg" Uniwersytetu Gdańskiego:
-Lider projektu Konferencji Naukowej "Project Management. Zarządzanie projektami w praktyce."(listopad 2008- maj 2009)
-Członek zespołu tworzącego projekt "Przedsiębiorcze Liceum" (listopad 2007- maj 2008)
-Koordynator ds. mediów i promocji "Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej" organizowanej na Uniwersytecie Gdańskim (kwiecień 2008)
Odyssey of the Mind:
- wolontariusz (marzec 2009)
- wolontariusz (marzec 2008)
-Wiceprezes Koła w roku akademickim 2008/2009,2009/2010
-Współorganizator Konferencji Naukowej "Marketing XXI wieku" (10.03.2010)
-Współorganizator Konferencji Naukowej "Erotyka w reklamie" (20.11.2007)
Koło Naukowe "Strateg" Uniwersytetu Gdańskiego:
-Lider projektu Konferencji Naukowej "Project Management. Zarządzanie projektami w praktyce."(listopad 2008- maj 2009)
-Członek zespołu tworzącego projekt "Przedsiębiorcze Liceum" (listopad 2007- maj 2008)
-Koordynator ds. mediów i promocji "Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej" organizowanej na Uniwersytecie Gdańskim (kwiecień 2008)
Odyssey of the Mind:
- wolontariusz (marzec 2009)
- wolontariusz (marzec 2008)
Inne
Przeprowadzenie prezentacji "Świat Reklamy a reklama dla świata" promującej Wydział Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego na Targach Akademia (20.03.2009r.)
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Gazeta Bankowa
Grupa pracowników i czytelników Gazety Bankowej. Zapraszam do aktywnego uczestnictwa i wypowiedzi.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.