Umiejętności
komunikatywna znajomosci jezyka niemieckiego
Obsługa komputera i urządzeń biurowych
Obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych
znajmość technik sprzedaży
Obsługa klienta, doradztwo i aktywna sprzedaż
kompleksowa obsługa klientów biznesowych i prywatnych
aktywne pozyskiwanie klientów oraz opieka posprzedażowa
Języki
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. sprzedaży indywidualnej
- realizowanie przyjętych celów marketingowych
- pozyskiwanie nowych gości
- przyjmowanie rezerwacji
- obsługa połączeń telefonicznych i korespondencji
- kontakt z gośćmi, udzielanie informacji
- dbanie o dobry wizerunek hotelu i wysoki standard świadczonych usług
- udział w targach turystycznych na terenie Niemiec
- pozyskiwanie nowych gości
- przyjmowanie rezerwacji
- obsługa połączeń telefonicznych i korespondencji
- kontakt z gośćmi, udzielanie informacji
- dbanie o dobry wizerunek hotelu i wysoki standard świadczonych usług
- udział w targach turystycznych na terenie Niemiec
Specjalista ds. sprzedaży i marketingu
Centrum Rekreacji Geovita Dąbki
- współudział w tworzeniu i realizacji planu marketingowego
- promowanie produktów i usług z oferty hotelu
- tworzenie polityki cenowej
- poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych
- pomoc w realizacji określonych projektów
- pozyskiwanie nowych gości
- współpraca z firmami zewnętrznymi
- przygotowywanie informacji handlowych
- realizowanie przyjętych celów marketingowych
- promowanie produktów i usług z oferty hotelu
- tworzenie polityki cenowej
- poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych
- pomoc w realizacji określonych projektów
- pozyskiwanie nowych gości
- współpraca z firmami zewnętrznymi
- przygotowywanie informacji handlowych
- realizowanie przyjętych celów marketingowych
Manager Recepcji
Hotel Delfin**** Dąbki
- koordynowanie i nadzorowanie funkcjonowania działu recepcji
- zarządzanie pracą podległego zespołu, ustalanie grafików i systemu pracy
- dbanie o zachowanie najwyższych standardów w bezpośredniej obsłudze gości hotelowych
- osobista obsługa najważniejszych i najbardziej wymagających gości hotelowych
- rekrutacja nowych pracowników, udzielanie instrukcji, szkolenia
- koordynowanie działań administracyjnych
- dbanie o wysoki standard świadczonych usług
- zarządzanie pracą podległego zespołu, ustalanie grafików i systemu pracy
- dbanie o zachowanie najwyższych standardów w bezpośredniej obsłudze gości hotelowych
- osobista obsługa najważniejszych i najbardziej wymagających gości hotelowych
- rekrutacja nowych pracowników, udzielanie instrukcji, szkolenia
- koordynowanie działań administracyjnych
- dbanie o wysoki standard świadczonych usług
Manager Recepcji
- koordynowanie i nadzorowanie funkcjonowania działu recepcji
- zarządzanie pracą podległego zespołu, ustalanie grafików i systemu pracy
- dbanie o zachowanie najwyższych standardów w bezpośredniej obsłudze gości hotelowych
- osobista obsługa najważniejszych i najbardziej wymagających gości hotelowych
- rekrutacja nowych pracowników, udzielanie instrukcji, szkolenia
- koordynowanie działań administracyjnych
- dbanie o wysoki standard świadczonych usług
- przygotowywanie raportów i analiz sprzedaży
- organizacja i udział w targach turystycznych na terenie całych Niemiec
- zarządzanie pracą podległego zespołu, ustalanie grafików i systemu pracy
- dbanie o zachowanie najwyższych standardów w bezpośredniej obsłudze gości hotelowych
- osobista obsługa najważniejszych i najbardziej wymagających gości hotelowych
- rekrutacja nowych pracowników, udzielanie instrukcji, szkolenia
- koordynowanie działań administracyjnych
- dbanie o wysoki standard świadczonych usług
- przygotowywanie raportów i analiz sprzedaży
- organizacja i udział w targach turystycznych na terenie całych Niemiec
Szkolenia i kursy
maj - lipiec 2012
"Pracuj SPA’sją – program szkoleń dla pracowników branży hotelarskiej" z zakresu Hotel & Restaurant Management.
- Standardy dopasowane do poziomu hotelu a różnorodność serwisów,
- Zarządzanie pobytem Gościa czyli kompleksowa i profesjonalna obsługa i opieka gościnna oraz obsługa szkoleń i konferencji,
- Techniki sprzedaży – gościnność w hotelach Rodzinnych a Businessowych,
- Klient Hotelu Wellness & SPA wg kryteriów zaspokajania potrzeb,
- Wizerunek i tworzenie oferty ośrodka obiektu hotelowego – wizerunek hotelu Wellness & SPA zarządzanie wrażeniami; prezentacja i tworzenie oferty hotelu Wellness & SPA,
- Prawna obsługa klient – prawa konsumenta w branży turystycznej.
styczeń - październik 2012 ukończenie szkoleń:
"Coaching internetowy sposobem na długoterminowy rozwój przedsiębiorstwa",
"Zarządzanie zasobami ludzkimi",
"Elastyczne formy zatrudnienia",
"Przeciwdziałanie dyskryminacji w miejscu pracy"
w ramach projektu "Menedżer na miarę XXI wieku"
"Pracuj SPA’sją – program szkoleń dla pracowników branży hotelarskiej" z zakresu Hotel & Restaurant Management.
- Standardy dopasowane do poziomu hotelu a różnorodność serwisów,
- Zarządzanie pobytem Gościa czyli kompleksowa i profesjonalna obsługa i opieka gościnna oraz obsługa szkoleń i konferencji,
- Techniki sprzedaży – gościnność w hotelach Rodzinnych a Businessowych,
- Klient Hotelu Wellness & SPA wg kryteriów zaspokajania potrzeb,
- Wizerunek i tworzenie oferty ośrodka obiektu hotelowego – wizerunek hotelu Wellness & SPA zarządzanie wrażeniami; prezentacja i tworzenie oferty hotelu Wellness & SPA,
- Prawna obsługa klient – prawa konsumenta w branży turystycznej.
styczeń - październik 2012 ukończenie szkoleń:
"Coaching internetowy sposobem na długoterminowy rozwój przedsiębiorstwa",
"Zarządzanie zasobami ludzkimi",
"Elastyczne formy zatrudnienia",
"Przeciwdziałanie dyskryminacji w miejscu pracy"
w ramach projektu "Menedżer na miarę XXI wieku"
Edukacja
Zainteresowania
języki obce
kino
książka
kino
książka
Inne
- dyspozycyjność
- pracowitość
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- wysoka kultura osobista
- uczciwość
- odpowiedzialność
- umiejętność pracy pod presją czasu
- pracowitość
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- wysoka kultura osobista
- uczciwość
- odpowiedzialność
- umiejętność pracy pod presją czasu