Dorota Iwona Ossowska

Specjalista ds. sprzedaży indywidualnej, HOTEL MEDICAL SPA UNITRAL SP. Z O.O. SP.K.
Darłowo, zachodniopomorskie

Umiejętności

komunikatywna znajomosci jezyka niemieckiego Obsługa komputera i urządzeń biurowych Obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych znajmość technik sprzedaży Obsługa klienta, doradztwo i aktywna sprzedaż kompleksowa obsługa klientów biznesowych i prywatnych aktywne pozyskiwanie klientów oraz opieka posprzedażowa

Języki

niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

HOTEL MEDICAL SPA UNITRAL SP. Z O.O. SP.K.
Specjalista ds. sprzedaży indywidualnej
- realizowanie przyjętych celów marketingowych
- pozyskiwanie nowych gości
- przyjmowanie rezerwacji
- obsługa połączeń telefonicznych i korespondencji
- kontakt z gośćmi, udzielanie informacji
- dbanie o dobry wizerunek hotelu i wysoki standard świadczonych usług
- udział w targach turystycznych na terenie Niemiec
Logo
Specjalista ds. sprzedaży i marketingu
Centrum Rekreacji Geovita Dąbki
- współudział w tworzeniu i realizacji planu marketingowego
- promowanie produktów i usług z oferty hotelu
- tworzenie polityki cenowej
- poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych
- pomoc w realizacji określonych projektów
- pozyskiwanie nowych gości
- współpraca z firmami zewnętrznymi
- przygotowywanie informacji handlowych
- realizowanie przyjętych celów marketingowych
Logo
Manager Recepcji
Hotel Delfin**** Dąbki
- koordynowanie i nadzorowanie funkcjonowania działu recepcji
- zarządzanie pracą podległego zespołu, ustalanie grafików i systemu pracy
- dbanie o zachowanie najwyższych standardów w bezpośredniej obsłudze gości hotelowych
- osobista obsługa najważniejszych i najbardziej wymagających gości hotelowych
- rekrutacja nowych pracowników, udzielanie instrukcji, szkolenia
- koordynowanie działań administracyjnych
- dbanie o wysoki standard świadczonych usług
Logo
Recepcjonista
Hotel Jan*** Darłówko
- kompleksowa obsługa recepcji
- przyjmowanie rezerwacji, meldowanie gości
- kontakt z gośćmi, udzielanie informacji
- obsługa połączeń telefonicznych i korespondencji
- dbanie o dobry wizerunek hotelu
Hotel LIDIA**** SPA & Wellness
Manager Recepcji
- koordynowanie i nadzorowanie funkcjonowania działu recepcji
- zarządzanie pracą podległego zespołu, ustalanie grafików i systemu pracy
- dbanie o zachowanie najwyższych standardów w bezpośredniej obsłudze gości hotelowych
- osobista obsługa najważniejszych i najbardziej wymagających gości hotelowych
- rekrutacja nowych pracowników, udzielanie instrukcji, szkolenia
- koordynowanie działań administracyjnych
- dbanie o wysoki standard świadczonych usług
- przygotowywanie raportów i analiz sprzedaży
- organizacja i udział w targach turystycznych na terenie całych Niemiec
Hotel LIDIA**** SPA & Wellness
Recepcjonistka
- kompleksowa obsługa recepcji
- przyjmowanie rezerwacji, meldowanie gości
- kontakt z gośćmi, udzielanie informacji
- obsługa połączeń telefonicznych i korespondencji
- dbanie o dobry wizerunek hotelu
Logo
Kasjer, sprzedawca, obsługa klienta
"Die kleine Backstube" Cornelia Krems
- detaliczna sprzedaż różnych artykułów indywidualnym klientom
- przygotowanie stanowiska pracy
- przygotowanie i wyeksponowanie towarów do sprzedaży
- obsługa klienta
- dbanie o czystość i bezpieczeństwo miejsca pracy
Logo
Kelnerka
Komenda Portu Wojennego Świnoujście
- obsługa kelnerska,
- dbanie o czystość w miejscu pracy
Logo
Kasjer, sprzedawca, obsługa klienta
Firma Handlowa "Laskowski"
- detaliczna sprzedaż różnych artykułów indywidualnym klientom,
- przygotowanie stanowiska pracy
- przygotowanie i wyeksponowanie towarów do sprzedaży
- obsługa klienta
- dbanie o czystość i bezpieczeństwo miejsca pracy

Szkolenia i kursy

maj - lipiec 2012
"Pracuj SPA’sją – program szkoleń dla pracowników branży hotelarskiej" z zakresu Hotel & Restaurant Management.
- Standardy dopasowane do poziomu hotelu a różnorodność serwisów,
- Zarządzanie pobytem Gościa czyli kompleksowa i profesjonalna obsługa i opieka gościnna oraz obsługa szkoleń i konferencji,
- Techniki sprzedaży – gościnność w hotelach Rodzinnych a Businessowych,
- Klient Hotelu Wellness & SPA wg kryteriów zaspokajania potrzeb,
- Wizerunek i tworzenie oferty ośrodka obiektu hotelowego – wizerunek hotelu Wellness & SPA zarządzanie wrażeniami; prezentacja i tworzenie oferty hotelu Wellness & SPA,
- Prawna obsługa klient – prawa konsumenta w branży turystycznej.

styczeń - październik 2012 ukończenie szkoleń:
"Coaching internetowy sposobem na długoterminowy rozwój przedsiębiorstwa",
"Zarządzanie zasobami ludzkimi",
"Elastyczne formy zatrudnienia",
"Przeciwdziałanie dyskryminacji w miejscu pracy"
w ramach projektu "Menedżer na miarę XXI wieku"

Edukacja

Logo
Wydział Nauk Ekonomicznych - Zarządzanie zasobami ludzkimi, magisterskie
Politechnika Koszalińska
Logo
Wydział Nauk Ekonomicznych - Zarządzanie przedsiębiorstwem, licencjackie
Politechnika Koszalińska
Logo
Profil ogólny, średnie
Prywatne Liceum dla dorosłych w Darłowie

Zainteresowania

języki obce
kino
książka

Inne

- dyspozycyjność
- pracowitość
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- wysoka kultura osobista
- uczciwość
- odpowiedzialność
- umiejętność pracy pod presją czasu