Dorota Humieniuk

CLinical Trial Administrator/ Clinical Research Associate
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami Analiza biznesowa Badania kliniczne Analiza konkurencji Negocjacje kontraktu Koordynacja wydarzeń służba zdrowia Zarządzanie Marketing Microsoft Excel Microsoft Word Motywacja Negocjacje Outlook PowerPoint Prezentacje Zarządzanie Sprzedażą System Windows Adobe Photoshop koordynowanie działem Konsekwencja Sprzedaż Prawo jazdy kategorii B Prawo jazdy kat B asertywnoś Asertywność, sumienność, precyzja samodzielnoś pewność siebie, samodzielność, inicjatywa, zdolność podejmowania decyzji Motywacja na cele prezentacja biznesowa Budowanie relacji z klientem Negocjacje i obsługa klientów Samodzielność i konsekwencja w działaniu. Prelegentka podczas konferencji i spotkań budownie relacji

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
CLinical Trial Administrator/ Clinical Research Associate
Novatris Polska Sp. z o.o.
Logo
Menadżer ds. Kluczowych Projektów
Prestor Sp. z o.o.
- współtworzyła i nadzorowala realizację strategii rozwoju firmy
- organizowała współpracę polskich i zagranicznych środowisk naukowych, badawczych i oświatowych w zakresie ochrony zdrowia
- odpowiadała za sprzedaż, negocjacje i budowanie relacji z właścicielami biznesowymi z wysokich szczebli struktury organizacyjnej środowiska farmaceutycznego i medycznego
- odpowiadała za organizację i realizację projektów: program TV, magazyn, debaty i konferencje szkoleniowe
- zarządzala ryzykiem projektowym
- koordynowła pracę zespołu projektowego
- zarządza budżetem
- prowadziła prezentacje
Logo
Koordynator Badań Klinicznych
Arion Szpitale Sp. z o.o.
- tworzyła i zarządzała SMO w strukturach spółki
- opracowywała i wdrażała procedury wewnętrzne
- pozyskiwała projekty badań klinicznych
- odpowiadała za proces feasibility
- odpowiadała za negocjacje i zawarcie umowy z CRO/ Sponsorem
- organizowała prace zespołów badawczych
- zapewniała zasoby sprzętowe i lokalowe
- odpowiadała za współpracę z laboratoriami i aptekami
- koordynowała obieg dokumentacji
Sandoz Polska S.p z.o.o
Starszy Specjalistyczny Przedstawiciel Medyczny (Małopolska, Śląsk)
- odpowiadała za sprzedaż i promocję preparatów neurologicznych i psychiatrycznych do lekarzy specjalistów na terenie Małopolski i Śląska
- organizowała sieć dystrybucji promowanych preparatów współpracując z aptekami i hurtowniami na podległym terenie
- odpowiadała za stałe monitorowanie i analizę danych rynkowych
- odpowiadała za budowanie relacji biznesowych z Kluczowymi Klientami
- organizowała konferencje naukowe
UCB Pharma
Specjalista ds Produktów Leczniczych CNS (Małopolska, Śląsk)
- odpowiadała za sprzedaż i promocję preparatów neurologicznych, chirurgicznych, gastroenterologicznych, (Nootropil, Somatostatyna, Neupro) do lekarzy specjalistów na terenie Małopolski i Śląska
- wprowadzała na rynek i organizowała kanały dystrybucji dla leku Keppra,
- budowała rynek sprzedaży Neupro, Fortransu
- odpowiadała za wyniki przetargów szpitalnych na powierzonym terenie
- odpowiadała za stałe monitorowanie i analizę danych rynkowych
- budowała relacje biznesowe z Kluczowymi Klientami
- organizowała konferencje i koła naukowe
LX Polska
Product Manager (Warszawa)
tworzyła i rozbudowała rynek oprogramowania baz danych
Logo
Projektant i wykonawca reklam (Warszawa)
Global Impex (Warszawa)
projektowała i wykonywała reklamy wizualne

Szkolenia i kursy

WYBRANE SZKOLENIA

2014 ,,GCP&Investigator Responsibilities” Bioscience
2014 Prawne i podatkowe aspekty umów w zakresie prowadzenia badań klinicznych – zagadnienia praktyczne
2013 Badania kliniczne w praktyce podmiotów leczniczych. Skuteczne zarządzanie badaniami klinicznymi (Centrum Kreowania Liderów)

2010 High Impact Communication (Hoffman Consulting)
2009 Źródła siły w osiąganiu wyników biznesowych – inspiracje dlaLiderów (Values Jacek Santorski)
2006 Świadczenia ochrony zdrowia w lecznictwie szpitalnym finansowane ze środków NFZ – Farmakoterapia Niestandardowa i Progaramy Lekowe (Erafarm)
2006 Time Management (Dicoria)
2006 ,,Reklama produktów leczniczych” Kodeks Farmaceutycznej Etyki Marketingowej (UCB)
2005 Planowanie (Benefactor)
2005 Typologia klienta, rozmowa handlowa(Benefactor
2004 Negocjacje
2002 Odpieranie zastrzeżeń i planowanie pracy (Dicoria)
2003 Techniki Profesjonalnej Sprzedaży (Dicoria)

Edukacja

Logo
Zarządzanie Placówkami Służby Zdrowia, magisterskie
Wspia
Logo
Wydział Artystyczny, magisterskie
UMCS

Specjalizacje

Badania i rozwój
Farmaceutyka/Biotechnologia

Zainteresowania

psychologia, sport, podróże

Grupy

Clinical Research & badania medyczne
Clinical Research & badania medyczne
Grupa dla wszystkich badaczy, lekarzy, naukowców i ludzi biznesu związanych pośrednio i bezpośrednio z medycyną
PRZEDSTAWICIEL MEDYCZNY
PRZEDSTAWICIEL MEDYCZNY
PRZEDSTAWICIEL MEDYCZNY