Umiejętności
Zarządzanie klientami
Analiza biznesowa
Badania kliniczne
Analiza konkurencji
Negocjacje kontraktu
Koordynacja wydarzeń
służba zdrowia
Zarządzanie
Marketing
Microsoft Excel
Microsoft Word
Motywacja
Negocjacje
Outlook
PowerPoint
Prezentacje
Zarządzanie Sprzedażą
System Windows
Adobe Photoshop
koordynowanie działem
Konsekwencja
Sprzedaż
Prawo jazdy kategorii B
Prawo jazdy kat B
asertywnoś
Asertywność, sumienność, precyzja
samodzielnoś
pewność siebie, samodzielność, inicjatywa, zdolność podejmowania decyzji
Motywacja na cele
prezentacja biznesowa
Budowanie relacji z klientem
Negocjacje i obsługa klientów
Samodzielność i konsekwencja w działaniu.
Prelegentka podczas konferencji i spotkań
budownie relacji
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Menadżer ds. Kluczowych Projektów
Prestor Sp. z o.o.
- współtworzyła i nadzorowala realizację strategii rozwoju firmy
- organizowała współpracę polskich i zagranicznych środowisk naukowych, badawczych i oświatowych w zakresie ochrony zdrowia
- odpowiadała za sprzedaż, negocjacje i budowanie relacji z właścicielami biznesowymi z wysokich szczebli struktury organizacyjnej środowiska farmaceutycznego i medycznego
- odpowiadała za organizację i realizację projektów: program TV, magazyn, debaty i konferencje szkoleniowe
- zarządzala ryzykiem projektowym
- koordynowła pracę zespołu projektowego
- zarządza budżetem
- prowadziła prezentacje
- organizowała współpracę polskich i zagranicznych środowisk naukowych, badawczych i oświatowych w zakresie ochrony zdrowia
- odpowiadała za sprzedaż, negocjacje i budowanie relacji z właścicielami biznesowymi z wysokich szczebli struktury organizacyjnej środowiska farmaceutycznego i medycznego
- odpowiadała za organizację i realizację projektów: program TV, magazyn, debaty i konferencje szkoleniowe
- zarządzala ryzykiem projektowym
- koordynowła pracę zespołu projektowego
- zarządza budżetem
- prowadziła prezentacje
Koordynator Badań Klinicznych
Arion Szpitale Sp. z o.o.
- tworzyła i zarządzała SMO w strukturach spółki
- opracowywała i wdrażała procedury wewnętrzne
- pozyskiwała projekty badań klinicznych
- odpowiadała za proces feasibility
- odpowiadała za negocjacje i zawarcie umowy z CRO/ Sponsorem
- organizowała prace zespołów badawczych
- zapewniała zasoby sprzętowe i lokalowe
- odpowiadała za współpracę z laboratoriami i aptekami
- koordynowała obieg dokumentacji
- opracowywała i wdrażała procedury wewnętrzne
- pozyskiwała projekty badań klinicznych
- odpowiadała za proces feasibility
- odpowiadała za negocjacje i zawarcie umowy z CRO/ Sponsorem
- organizowała prace zespołów badawczych
- zapewniała zasoby sprzętowe i lokalowe
- odpowiadała za współpracę z laboratoriami i aptekami
- koordynowała obieg dokumentacji
Starszy Specjalistyczny Przedstawiciel Medyczny (Małopolska, Śląsk)
- odpowiadała za sprzedaż i promocję preparatów neurologicznych i psychiatrycznych do lekarzy specjalistów na terenie Małopolski i Śląska
- organizowała sieć dystrybucji promowanych preparatów współpracując z aptekami i hurtowniami na podległym terenie
- odpowiadała za stałe monitorowanie i analizę danych rynkowych
- odpowiadała za budowanie relacji biznesowych z Kluczowymi Klientami
- organizowała konferencje naukowe
- organizowała sieć dystrybucji promowanych preparatów współpracując z aptekami i hurtowniami na podległym terenie
- odpowiadała za stałe monitorowanie i analizę danych rynkowych
- odpowiadała za budowanie relacji biznesowych z Kluczowymi Klientami
- organizowała konferencje naukowe
Specjalista ds Produktów Leczniczych CNS (Małopolska, Śląsk)
- odpowiadała za sprzedaż i promocję preparatów neurologicznych, chirurgicznych, gastroenterologicznych, (Nootropil, Somatostatyna, Neupro) do lekarzy specjalistów na terenie Małopolski i Śląska
- wprowadzała na rynek i organizowała kanały dystrybucji dla leku Keppra,
- budowała rynek sprzedaży Neupro, Fortransu
- odpowiadała za wyniki przetargów szpitalnych na powierzonym terenie
- odpowiadała za stałe monitorowanie i analizę danych rynkowych
- budowała relacje biznesowe z Kluczowymi Klientami
- organizowała konferencje i koła naukowe
- wprowadzała na rynek i organizowała kanały dystrybucji dla leku Keppra,
- budowała rynek sprzedaży Neupro, Fortransu
- odpowiadała za wyniki przetargów szpitalnych na powierzonym terenie
- odpowiadała za stałe monitorowanie i analizę danych rynkowych
- budowała relacje biznesowe z Kluczowymi Klientami
- organizowała konferencje i koła naukowe
Product Manager (Warszawa)
tworzyła i rozbudowała rynek oprogramowania baz danych
Szkolenia i kursy
WYBRANE SZKOLENIA
2014 ,,GCP&Investigator Responsibilities” Bioscience
2014 Prawne i podatkowe aspekty umów w zakresie prowadzenia badań klinicznych – zagadnienia praktyczne
2013 Badania kliniczne w praktyce podmiotów leczniczych. Skuteczne zarządzanie badaniami klinicznymi (Centrum Kreowania Liderów)
2010 High Impact Communication (Hoffman Consulting)
2009 Źródła siły w osiąganiu wyników biznesowych – inspiracje dlaLiderów (Values Jacek Santorski)
2006 Świadczenia ochrony zdrowia w lecznictwie szpitalnym finansowane ze środków NFZ – Farmakoterapia Niestandardowa i Progaramy Lekowe (Erafarm)
2006 Time Management (Dicoria)
2006 ,,Reklama produktów leczniczych” Kodeks Farmaceutycznej Etyki Marketingowej (UCB)
2005 Planowanie (Benefactor)
2005 Typologia klienta, rozmowa handlowa(Benefactor
2004 Negocjacje
2002 Odpieranie zastrzeżeń i planowanie pracy (Dicoria)
2003 Techniki Profesjonalnej Sprzedaży (Dicoria)
2014 ,,GCP&Investigator Responsibilities” Bioscience
2014 Prawne i podatkowe aspekty umów w zakresie prowadzenia badań klinicznych – zagadnienia praktyczne
2013 Badania kliniczne w praktyce podmiotów leczniczych. Skuteczne zarządzanie badaniami klinicznymi (Centrum Kreowania Liderów)
2010 High Impact Communication (Hoffman Consulting)
2009 Źródła siły w osiąganiu wyników biznesowych – inspiracje dlaLiderów (Values Jacek Santorski)
2006 Świadczenia ochrony zdrowia w lecznictwie szpitalnym finansowane ze środków NFZ – Farmakoterapia Niestandardowa i Progaramy Lekowe (Erafarm)
2006 Time Management (Dicoria)
2006 ,,Reklama produktów leczniczych” Kodeks Farmaceutycznej Etyki Marketingowej (UCB)
2005 Planowanie (Benefactor)
2005 Typologia klienta, rozmowa handlowa(Benefactor
2004 Negocjacje
2002 Odpieranie zastrzeżeń i planowanie pracy (Dicoria)
2003 Techniki Profesjonalnej Sprzedaży (Dicoria)
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Farmaceutyka/Biotechnologia
Zainteresowania
psychologia, sport, podróże
Grupy
Clinical Research & badania medyczne
Grupa dla wszystkich badaczy, lekarzy, naukowców i ludzi biznesu związanych pośrednio i bezpośrednio z medycyną