Doświadczenie zawodowe
Kierownik sekcji szkoleń i rozwoju
- wdrażanie i realizacja działań mających na celu zwiększenie efektywności sprzedaży usług prawnych
- praca rozwojowa z prawnikami oraz sprzedawcami nad wysokim poziomem obsługi klienta
- planowanie i przeprowadzanie szkoleń z zakresu sprzedaży, typów psychologicznych, coachingu, radzenia sobie ze stresem, zarządzania czasem i zmianą, zarządzania grupą, motywacji i innych
- rozwój kadry zarządzającej poprzez sesje coachingowe, re-treningi, szkolenia oraz informacje zwrotne
- przygotowywanie pomocy w postaci materiałów dla pracowników
- zarządzanie zespołem, motywowanie oraz rozliczanie z osiągniętych wyników
- kontrola i zarządzanie działem monitoringu
- pozyskiwanie Partnerów biznesowych, szkolenie oraz kontrola nad kampanią sprzedażową prowadzoną u Partnerów
- przeprowadzanie audytu wewnętrznego w firmie.
- praca rozwojowa z prawnikami oraz sprzedawcami nad wysokim poziomem obsługi klienta
- planowanie i przeprowadzanie szkoleń z zakresu sprzedaży, typów psychologicznych, coachingu, radzenia sobie ze stresem, zarządzania czasem i zmianą, zarządzania grupą, motywacji i innych
- rozwój kadry zarządzającej poprzez sesje coachingowe, re-treningi, szkolenia oraz informacje zwrotne
- przygotowywanie pomocy w postaci materiałów dla pracowników
- zarządzanie zespołem, motywowanie oraz rozliczanie z osiągniętych wyników
- kontrola i zarządzanie działem monitoringu
- pozyskiwanie Partnerów biznesowych, szkolenie oraz kontrola nad kampanią sprzedażową prowadzoną u Partnerów
- przeprowadzanie audytu wewnętrznego w firmie.
Koordynator grupy sprzedażowej
-zarządzanie grupą sprzedażową
- realizowanie celów sprzedażowych
- kontrola jakości rozmów
- tworzenie niezbędnych materiałów
- prowadzenie sesji coachingowych ze sprzedawcami
- szkolenie i wdrażanie nowych pracowników
- motywowanie zespołu
- tworzenie raportów oraz rozliczeń miesięcznych
- realizowanie celów sprzedażowych
- kontrola jakości rozmów
- tworzenie niezbędnych materiałów
- prowadzenie sesji coachingowych ze sprzedawcami
- szkolenie i wdrażanie nowych pracowników
- motywowanie zespołu
- tworzenie raportów oraz rozliczeń miesięcznych
Trener/Coach
- analiza potrzeb szkoleniowych
- przygotowanie zaplecza logistycznego szkoleń
- przeprowadzanie szkoleń z zakresu technik sprzedaży, komunikacji, zarządzania czasem oraz budowania relacji z klientem B2B oraz B2C
- weryfikacja efektów szkoleń, przygotowanie i przeprowadzenie testów ze skuteczności szkolenia
- ocena poziomu merytorycznego pracowników
- sesje coachingowe
- wsparcie koordynatorów poprzez tworzenie niezbędnych materiałów
- tworzenie innowacyjnych projektów rozwojowych dla pracowników w celu utrzymania i podnoszenia poziomu motywacji
- przygotowanie zaplecza logistycznego szkoleń
- przeprowadzanie szkoleń z zakresu technik sprzedaży, komunikacji, zarządzania czasem oraz budowania relacji z klientem B2B oraz B2C
- weryfikacja efektów szkoleń, przygotowanie i przeprowadzenie testów ze skuteczności szkolenia
- ocena poziomu merytorycznego pracowników
- sesje coachingowe
- wsparcie koordynatorów poprzez tworzenie niezbędnych materiałów
- tworzenie innowacyjnych projektów rozwojowych dla pracowników w celu utrzymania i podnoszenia poziomu motywacji
Szkoleniowiec
Szkolenie sprzedawców w sektorach B2B oraz B2C dla Partnerów biznesowych:
*ORANGE, T-MOBILE, ENEA, CENTRUM PRAWA, GAZETA POMORSKA
Zakres:
- produkt
- etapy rozmowy telefonicznej
- budowanie relacji z klientem
- techniki sprzedażowe
- negocjacje biznesowe
- emisja głosu
- typologia klientów
- umiejętność radzenia sobie ze stresem
- zarządzanie czasem
*ORANGE, T-MOBILE, ENEA, CENTRUM PRAWA, GAZETA POMORSKA
Zakres:
- produkt
- etapy rozmowy telefonicznej
- budowanie relacji z klientem
- techniki sprzedażowe
- negocjacje biznesowe
- emisja głosu
- typologia klientów
- umiejętność radzenia sobie ze stresem
- zarządzanie czasem
wystawiono
Dorotę wyróżnia przede wszystkim przyjazne nastawienie do ludzi, co sprzyja atmosferze współpracy. Jest osobą ambitną i dążącą do wyznaczonego celu. Przyglądając się pracy Doroty wiele razy byłam świadkiem, że „nie możliwe, staje się możliwe”. Coaching i trening są jej pasją i to przekłada się na skuteczność pracy.
Coach
wystawiono
Dorota jest bardzo skutecznym coachem i trenerem. Przeszła wiele szkoleń związanych z psychologicznymi aspektami pracy coacha i trenera, na których wykazała się bogatą wiedzą i trafnymi spostrzeżeniami. Jako osoba odpowiedzialna za kompetencje Doroty, polecam ją ze względu na odpowiedzialność i skuteczność zarówno w trakcie realizowanych przez nią szkoleń, jak i sesjach coachingowych.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Inne
Autorskie artykuły w miesięczniku Benefit:
-„Wewnętrzne JA”
-„Relacje szkoleniowe"
-„Kreatywne szkolenia”
-„Potrzeby pracownika”
-„Sprzedawca vs sportowiec"
-„Audyt wewnętrzny i jego cele”
-„Najczęstsze błędy szkoleniowe”
-„Typy psychologiczne w zespole"
-„Jak pracować, żeby nie zwariować”
-„Pułapki podświadomości – projekcje"
-„Rola przełożonego w procesie zmiany”
-„Zmora szkoleniowa paraliżujący słuchacz”
-„Zgoda na emocje sposobem na zarządzanie”
Kursy i szkolenia:
- Kontrola wewnętrzna i audyt w przedsiębiorstwie PIKW – 56 godzin kursu. Certyfikat Audytora
- Konferencja Nowoczesne Techniki Sprzedażowe – 360 Smart Business Consulting
- Certyfikat Trenera Orange Polska
- Trener – Szkoleniowiec w Centrum Szkoleniowo - Edukacyjne P&M Management Group.
- Autoprezentacja w MG Centrum Szkoleń i Korepetycji.
- Telesprzedaż w Akademia PARP
-„Wewnętrzne JA”
-„Relacje szkoleniowe"
-„Kreatywne szkolenia”
-„Potrzeby pracownika”
-„Sprzedawca vs sportowiec"
-„Audyt wewnętrzny i jego cele”
-„Najczęstsze błędy szkoleniowe”
-„Typy psychologiczne w zespole"
-„Jak pracować, żeby nie zwariować”
-„Pułapki podświadomości – projekcje"
-„Rola przełożonego w procesie zmiany”
-„Zmora szkoleniowa paraliżujący słuchacz”
-„Zgoda na emocje sposobem na zarządzanie”
Kursy i szkolenia:
- Kontrola wewnętrzna i audyt w przedsiębiorstwie PIKW – 56 godzin kursu. Certyfikat Audytora
- Konferencja Nowoczesne Techniki Sprzedażowe – 360 Smart Business Consulting
- Certyfikat Trenera Orange Polska
- Trener – Szkoleniowiec w Centrum Szkoleniowo - Edukacyjne P&M Management Group.
- Autoprezentacja w MG Centrum Szkoleń i Korepetycji.
- Telesprzedaż w Akademia PARP
Grupy
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
Coaching. Praktyka oparta na dowodach. Coaching EBP
Poznaj rzeczywiście skuteczne metody doskonalenia własnych kompetencji
Coaching psychologiczny. Coaching psychology
Jak poznać własne mocne strony oraz doskonalić swoje kompetencje interpersonalne?
Komunikacja intra- i interpersonalna
Jak rozmawiać i dotrzeć do siebie i innych - NLP, negocjacje, mediacje, perswazja itp.
Magazyn Coaching
"Coaching" to pismo dla ludzi zainteresowanych samorozwojem, dla tych, którzy chcieliby świadomie pracować nad jakością swojego życia osobistego, rodzinnego, towarzyskiego i zawodowego. Na łamy zapras
Openlook.pl Szkolenia. Coaching. Doradztwo
KONSULTANCI I TRENERZY BIZNESOWI. Szkolenia. Coaching. Doradztwo.
Szkolenia Warsztaty Spotkania biznesowe
Celem grupy jest informacja o szkoleniach, warsztatach i spotkaniach biznesowych.