Umiejętności
Przygotowywanie raportów
obsługa komputera
Obsługa kasy fiskalnej
Obsługa klienta
cierpliwość w stosunku do trudnych klientów
obsługa urządzeń biurowych (telefon, fax, ksero, skan)
Wystawianie faktur VAT
Zaangażowanie w wykonywaną pracę
Obsługa portali rezerwacyjnych: Booking, HRS, Travellist, Hotele.de
Obsługa imprez
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Recepcjonistka
Hotel nad Wisłą
Umawianie spotkań z klientami, wystawianie faktur VAT, obsługa komputera (w tym biegła znajomość pakietu Microsoft Office) , obsługa klienta, przyjmowanie rezerwacji telefonicznych, nadzór nad pocztą mailową, odpowiedzialność za comiesięczne zestawienia faktur i paragonów w recepcji i restauracji, współpraca z działem księgowości i działem ds sprzedaży, nadzór nad pracą room service, pomoc przy obsłudze imprez okolicznościowych
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja