Dorota Ciołak
HR Director at Vive Textile Recycling
Kielce,
świętokrzyskie
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Personalny
Odpowiedzialność za:
- kształtowanie i nadzór nad realizacją polityki rozwojowo – szkoleniowej,
- opracowywanie i wdrażanie planów zatrudnienia oraz budżetów wynagrodzeń,
- projektowanie i wdrażanie standardów oraz narzędzi zarzadzania zasobami ludzkimi: systemy motywacyjne, system ocen okresowych, komunikacja wewnętrzna,
- zarządzanie rozliczeniami kadrowo-płacowymi, optymalizacja kosztów kadrowo – płacowych,
- przegląd i optymalizacja procesów personalnych,
- wspieranie procesu rekrutacji i selekcji pracowników,
- projektowanie działań w zakresie Employer Brandingu,
- kształtowanie i nadzór nad realizacją polityki rozwojowo – szkoleniowej,
- opracowywanie i wdrażanie planów zatrudnienia oraz budżetów wynagrodzeń,
- projektowanie i wdrażanie standardów oraz narzędzi zarzadzania zasobami ludzkimi: systemy motywacyjne, system ocen okresowych, komunikacja wewnętrzna,
- zarządzanie rozliczeniami kadrowo-płacowymi, optymalizacja kosztów kadrowo – płacowych,
- przegląd i optymalizacja procesów personalnych,
- wspieranie procesu rekrutacji i selekcji pracowników,
- projektowanie działań w zakresie Employer Brandingu,
Dyrektor ds. personalnych
HR:
• tworzenie i realizacja długo- i krótkofalowej polityki personalnej firmy. Nadzór nad procesem selekcji i rekrutacji pracowników wszystkich szczebli. Tworzenie, oraz wdrożenie systemu szkoleń i polityki rozwoju pracowników. Tworzenie regulaminów premiowych oraz motywacyjnych w organizacji. Wdrożenie systemu ocen pracowniczych oraz zapewnienie sukcesji stanowiskowej; pozyskiwanie funduszy na projekty szkoleniowe z EFS. Projektowanie oraz przeprowadzanie wewnętrznych programów rozwojowych kadry menagerskiej firmy (zarządzanie talentami). Wsparcie w zakresie HR dla dyrektorów pionów.
• Nadzór nad kosztami personalnymi w organizacji. Zarządzanie Działem Kadr i Płac – kadry, płace, składki ZUS, ZFŚP, PFRON, Leasing pracowniczy
• Bieżąca komunikacja w firmie (nadzór nad redakcją intranetu oraz wewnętrznego newslettera)
Administracja:
• całościowy nadzór nad administracją firmy zatrudniającej 1500 osób; zapewnienie płynnego przesyłu dokumentacji firmowej; zawieranie kontraktów z dostawcami usług do sieci na terenie kraju; tworzenie i wprowadzanie zmian w regulacjach wewnętrznych; prowadzenie optymalnej polityki zakupowej do działu administracji. Negocjowanie oraz zakup wszystkich polis ubezpieczeniowych dla organizacji (majątek, oc, komunikacja, odpowiedzialność członków zarządu, ubezpieczenia grupowe na życie, ubezpieczenia medyczne)
• flota samochodowa (ponad 50 samochodów)
utrzymanie ruchu:
• pełna odpowiedzialność za całokształt funkcjonowania działu inwestycji, eksploatacji, remontów. Zapewnienie ciągłości funkcjonowania sieci 30 sklepów o powierzchniach 3000-8000m kw. (zbudowanie 30 osobowego zespołu pracowników technicznych; zapewnienie sprawności działania wszystkich technicznych elementów – klimatyzacja, wentylacja, automaty drzwi, wózki widłowe, platformy transportowe itp.; tworzenie, nadzór oraz optymalizowanie wykorzystania budżetu kosztów komunalnych oraz mediów firmy; prowadzenie projektów optymalizacji zużycia energii elektrycznej w sieci; negocjacje i zakup mediów do sieci (energia elektryczna, gaz, woda) zakupy inwestycyjne oraz środków trwałych do sieci w wartościach przewyższających milion złotych
• zarządzanie służbami BHP w firmie; zarządzanie flotą samochodową
• tworzenie i realizacja długo- i krótkofalowej polityki personalnej firmy. Nadzór nad procesem selekcji i rekrutacji pracowników wszystkich szczebli. Tworzenie, oraz wdrożenie systemu szkoleń i polityki rozwoju pracowników. Tworzenie regulaminów premiowych oraz motywacyjnych w organizacji. Wdrożenie systemu ocen pracowniczych oraz zapewnienie sukcesji stanowiskowej; pozyskiwanie funduszy na projekty szkoleniowe z EFS. Projektowanie oraz przeprowadzanie wewnętrznych programów rozwojowych kadry menagerskiej firmy (zarządzanie talentami). Wsparcie w zakresie HR dla dyrektorów pionów.
• Nadzór nad kosztami personalnymi w organizacji. Zarządzanie Działem Kadr i Płac – kadry, płace, składki ZUS, ZFŚP, PFRON, Leasing pracowniczy
• Bieżąca komunikacja w firmie (nadzór nad redakcją intranetu oraz wewnętrznego newslettera)
Administracja:
• całościowy nadzór nad administracją firmy zatrudniającej 1500 osób; zapewnienie płynnego przesyłu dokumentacji firmowej; zawieranie kontraktów z dostawcami usług do sieci na terenie kraju; tworzenie i wprowadzanie zmian w regulacjach wewnętrznych; prowadzenie optymalnej polityki zakupowej do działu administracji. Negocjowanie oraz zakup wszystkich polis ubezpieczeniowych dla organizacji (majątek, oc, komunikacja, odpowiedzialność członków zarządu, ubezpieczenia grupowe na życie, ubezpieczenia medyczne)
• flota samochodowa (ponad 50 samochodów)
utrzymanie ruchu:
• pełna odpowiedzialność za całokształt funkcjonowania działu inwestycji, eksploatacji, remontów. Zapewnienie ciągłości funkcjonowania sieci 30 sklepów o powierzchniach 3000-8000m kw. (zbudowanie 30 osobowego zespołu pracowników technicznych; zapewnienie sprawności działania wszystkich technicznych elementów – klimatyzacja, wentylacja, automaty drzwi, wózki widłowe, platformy transportowe itp.; tworzenie, nadzór oraz optymalizowanie wykorzystania budżetu kosztów komunalnych oraz mediów firmy; prowadzenie projektów optymalizacji zużycia energii elektrycznej w sieci; negocjacje i zakup mediów do sieci (energia elektryczna, gaz, woda) zakupy inwestycyjne oraz środków trwałych do sieci w wartościach przewyższających milion złotych
• zarządzanie służbami BHP w firmie; zarządzanie flotą samochodową
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Grupy
CPL Jobs
CPL Jobs to firma rekrutacyjna założona w 1989 roku w Irlandii. Jest notowana na giełdach w Londynie i Dublinie od 1999 roku.
CPL Jobs jest wiodącym dostawcą usług HR i rekrutacji w Irlandii oraz
Logopedzi
Grupa dla tych, którzy zajmują się lub zajmowali terapią zaburzeń mowy, korektą wad wymowy, ćwiczeniem dykcji i emisji głosu.
PSTD Polish Society for Training and Development
polskie stowarzyszenie dla szkoleniowców wszelkiej maści
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.