Umiejętności
Zdolność adaptacji
Moda
Merchandising
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Rekrutacja
Radzenie sobie w stresie
Visual Merchandising
TETA HRM
RFID
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Męskiego
*umiejętność wdrażania wiedzy, dotyczącej każdego z aspektów prawidłowego funkcjonowania marki.
*aktywne działania w kierunku budowania strategii sprzedażowo – marketingowych spółki.
*kreowanie wizerunku firmy na zewnątrz poprzez zapewnienie kontaktów wewnętrznych i zewnętrznych na najwyższym poziomie oraz poprzez dbałość o utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klientów, jak i prezentacji oferowanych produktów w powierzonym sklepie.
* planowanie oraz koordynacja pracy podległych pracowników, w sposób zapewniający uzyskiwanie i podwyższanie wyników finansowych grupy INDITEX.
* znajomość zasad marketingu, psychologii konsumenta i innych czynników wpływających na osiąganie zakładanych wyników sprzedaży.
*aktywne działania w kierunku budowania strategii sprzedażowo – marketingowych spółki.
*kreowanie wizerunku firmy na zewnątrz poprzez zapewnienie kontaktów wewnętrznych i zewnętrznych na najwyższym poziomie oraz poprzez dbałość o utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klientów, jak i prezentacji oferowanych produktów w powierzonym sklepie.
* planowanie oraz koordynacja pracy podległych pracowników, w sposób zapewniający uzyskiwanie i podwyższanie wyników finansowych grupy INDITEX.
* znajomość zasad marketingu, psychologii konsumenta i innych czynników wpływających na osiąganie zakładanych wyników sprzedaży.
Zastępca Kierownika Działu
-Bezpośredni i pośredni nadzór nad codziennym funkcjonowaniem działu oraz sklepu
-Budowanie i podtrzymywanie wyznaczonego przez firmę wizerunku marki Zara
-Tworzenie i planowanie pracy własnej oraz podległego zespołu
-Nadzór nad poziomem sprzedaży towarów w powierzonym dziale oraz osiąganiem założonych celów finansowych
-Tworzenie grafików oraz codziennych planów pracy
-Zamówienia produktów
-Analiza raportów sprzedażowych i produktowych
-Przygotowywanie sklepu do przecen sezonowych oraz bieżących promocji
-Przygotowanie sklepu do sprawnego przebiegu inwentaryzacji oraz praca w czasie inwentaryzacji
-Biegła umiejętność tworzenia ekspozycji produktu zgodnie z zasadami Visual Merchandisingu marki Zara
-Znajomość mechanizmów rządzących obrotem produktu i jego rotacją w sklepie Zara. Umiejętność jego sprawnego wykorzystania w celu sprawnego i efektywnego dokonywania zamówień i transferów produktu
-Czynny udział w przyjmowaniu dostaw oraz kontrola ilościowa i jakościowa przyjmowanego towaru
-Szkolenia personelu z zakresu obsługi klientów i zasad VM, obowiązujących w firmie
-Zamknięcia oraz otwarcia sklepu
-Zapewnienie bezpieczeństwa placówki, personelu, klientów oraz towaru
-Obsługa klientów zgodna ze standardami firmy
-Stała kontrola i analiza budżetu sprzedaży i budżetu godzin przyznanych danemu działowi
-Współpraca z regionalnymi strukturami grupy Inditex
-Budowanie i podtrzymywanie wyznaczonego przez firmę wizerunku marki Zara
-Tworzenie i planowanie pracy własnej oraz podległego zespołu
-Nadzór nad poziomem sprzedaży towarów w powierzonym dziale oraz osiąganiem założonych celów finansowych
-Tworzenie grafików oraz codziennych planów pracy
-Zamówienia produktów
-Analiza raportów sprzedażowych i produktowych
-Przygotowywanie sklepu do przecen sezonowych oraz bieżących promocji
-Przygotowanie sklepu do sprawnego przebiegu inwentaryzacji oraz praca w czasie inwentaryzacji
-Biegła umiejętność tworzenia ekspozycji produktu zgodnie z zasadami Visual Merchandisingu marki Zara
-Znajomość mechanizmów rządzących obrotem produktu i jego rotacją w sklepie Zara. Umiejętność jego sprawnego wykorzystania w celu sprawnego i efektywnego dokonywania zamówień i transferów produktu
-Czynny udział w przyjmowaniu dostaw oraz kontrola ilościowa i jakościowa przyjmowanego towaru
-Szkolenia personelu z zakresu obsługi klientów i zasad VM, obowiązujących w firmie
-Zamknięcia oraz otwarcia sklepu
-Zapewnienie bezpieczeństwa placówki, personelu, klientów oraz towaru
-Obsługa klientów zgodna ze standardami firmy
-Stała kontrola i analiza budżetu sprzedaży i budżetu godzin przyznanych danemu działowi
-Współpraca z regionalnymi strukturami grupy Inditex
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Odzież/Dodatki/Biżuteria
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni