Dorota Chmara

Młodszy Specjalista ds. Leasingu
Gdynia, pomorskie

Umiejętności

Ableton Live Mowa ciała Copywriting Dziennikarstwo Negocjacje Project Management Wystąpienia publiczne Rekrutacja Zarządzanie Sprzedażą Social Media

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Alior Leasing Sp. z o.o.
Młodszy Specjalista ds. Leasingu
 Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
 Sprzedaż usługi leasingu oraz negocjowanie warunków transakcji
 Rozpoznawanie potrzeb biznesowych Klientów oraz wstępne badanie ich standingu finansowego
 Kompletowanie i weryfikacja dokumentów związanych z zawarciem umowy leasingu
 Współpraca z dostawcami środków trwałych (dealerzy, producenci)
Euro-Car Sp. z o.o.
Sprzedawca samochodow nowych
 Analiza otoczenia rynkowego i oferty konkurencyjnych marek
 Opieka nad bieżącymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych
 Sprzedaż samochodów nowych oraz produktów finansowych (leasingi, ubezpieczenia)
 Przygotowywanie ofert sprzedażowych w oparciu o obowiązujące warunki handlowe.
 Raportowanie wyników i przebiegu sprzedaży.
 Doradzanie klientom odwiedzającym salonie i proponowanie zakupu danego modelu wraz z dodatkowym pakietem wyposażenia.
 Umawianie spotkań na jazdy testowe dla wybranych klientów.
 Prezentacja ogłoszeń na serwisach motoryzacyjnych
Euro-Car Sp. z o.o.
Asystent ds. Marketingu
 Koordynacja i zarządzanie budżetem działu
 Dokumentowanie działalności marketingowej
 Organizacja eventów firmowych (Drzwi Otwarte, Imprezy dla Klientów Flotowych)
 Projektowanie i koordynacja produkcji oraz wysyłki kalendarzy firmowych
 Tworzenie newsletterów firmowych
Integra Kamiński Sp. z o. o.
Koordynator ds. Marketingu i PR
 Projektowanie materiałów reklamowych (katalogi, broszury informacyjne)
 Budowanie i pozycjonowanie strony www,
 Prowadzenie polityki PR w social media
 Kontakt z zagranicznymi dostawcami
 Organizacja targów (Międzynarodowe Targi Techniki Komunalnej POLEKO Poznań, Międzynarodowe Targi Maszyn i Urządzeń Wodnokanalizacyjnych WOD-KAN BYDGOSZCZ, Międzynarodowe Targi Lotniskowe IFAT MONACHIUM)
 Koordynacja i opieka merytoryczna nad Konferencją dot. Zimowego i Letniego Utrzymania Infrastruktury Lotniskowej AKCJA ZIMA Bieżące monitorowanie i raportowanie działalności marketingowej
 Tworzenie budżetu i strategii
 Kooperacja z działem handlowym w zakresie opieki nad bazą klientów i jej aktywnym uzupełnianiem
 Organizacja podróży i spotkań służbowych

Edukacja

Logo
Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze spec. Międzynarodowe Strategie Marketingowe, magisterskie
Uniwersytet Gdański
Logo
Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze spec. Handel Zagraniczny, licencjackie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

Bankowość
Pośrednictwo finansowe
Public Relations
Zewnętrzny PR
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Ubezpieczenia
Inne

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.