Umiejętności
rozwój marki
Analiza biznesowa
Analiza konkurencji
Komunikacja Marketingowa
Microsoft Office
Rekrutacja
Standardy Obsługi
techniki sprzedaży, negocjacje, sprzedaż telefoniczna, biegła obsługa komputera, znajomość systemu CRM
Zarządzanie procesem sprzedaży,
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Trener, Consultant
• Prowadzenie projektów szkoleniowych związanych z rozwojem sprzedaży i budowaniem relacji z klientami,
• Prowadzenie szkoleń z zakresu negocjacji, zarządzania czasem, sztuki prezentacji, komunikacji,
• Przeprowadzanie procesu szkoleniowego: analiza potrzeb szkoleniowych, budowa szkolenia, przeprowadzenie szkolenia, ocena efektywności szkolenia,
• Przygotowanie materiałów szkoleniowych
• Doradztwo biznesowe
• Tworzenie kompetencyjnych opisów stanowiska pracy
Project Manager:
• Badanie Kultury Organizacyjnej,
• Badanie Kompetencji
Master Trener
• Insights Discovery™
• Prowadzenie szkoleń z zakresu negocjacji, zarządzania czasem, sztuki prezentacji, komunikacji,
• Przeprowadzanie procesu szkoleniowego: analiza potrzeb szkoleniowych, budowa szkolenia, przeprowadzenie szkolenia, ocena efektywności szkolenia,
• Przygotowanie materiałów szkoleniowych
• Doradztwo biznesowe
• Tworzenie kompetencyjnych opisów stanowiska pracy
Project Manager:
• Badanie Kultury Organizacyjnej,
• Badanie Kompetencji
Master Trener
• Insights Discovery™
HR Manager
• Analiza potrzeb rekrutacyjnych w porozumieniu z działami firmy, zarządzanie procesem rekrutacyjnym oraz realizacją zadań działu rekrutacji
• Rekrutacja pracowników średniego i wyższego szczebla kadry zarządzającej
• Analiza potrzeb szkoleniowych, realizacja założeń polityki szkoleniowej, programów wdrażania pracowników.
• Tworzenie i realizacja programów szkoleniowych dla Konsultantów telefonicznych zakresu technik sprzedaży, negocjacji, sztuki prezentacji, technik wywierania wpływu.
• Tworzenie i realizacja programów szkoleniowych dla Kadry Zarządzającej z zakresu skutecznego zarządzania, negocjacji, techniki wywierania wpływu, zarządzania sobą w czasie, sztuka prezentacji wyników,
• Coaching kadry zarządzającej, dbałość o indywidualny rozwój kompetencji managerskich
• Zarządzanie działem trenerów wewnętrznych ( koordynacja szkoleń, ewaluacja jakości szkoleń, dbałość o rozwój kompetencji trenerskich, coaching )
• Analiza i dostarczanie rozwiązań w zakresie wsparcia managerów zarządzających projektami sprzedażowymi.
• Budowa, wdrażanie oraz monitoring standardów sprzedażowych i obsługowych, tworzenie skryptów rozmów, arkuszy monitoringowych oraz materiałów pomocniczych.
• Współtworzenie systemów oraz programów motywacyjnych, kontrola ich poprawnej realizacji
• Analiza potencjału pracowniczego w firmie, ocena pracowników (assessment & development center, roczna ocena pracownicza )
• Badanie i kształtowanie kultury organizacyjnej ( ankiety satysfakcji, analiza skuteczności realizowanej polityki rozwoju określonych kompetencji, standardy komunikacji )
• Rozliczanie czasu pracy
• Zarządzanie budżetem
• Raportowanie do zarządu wyników pracy działów rekrutacji oraz trenerów
• Rekrutacja pracowników średniego i wyższego szczebla kadry zarządzającej
• Analiza potrzeb szkoleniowych, realizacja założeń polityki szkoleniowej, programów wdrażania pracowników.
• Tworzenie i realizacja programów szkoleniowych dla Konsultantów telefonicznych zakresu technik sprzedaży, negocjacji, sztuki prezentacji, technik wywierania wpływu.
• Tworzenie i realizacja programów szkoleniowych dla Kadry Zarządzającej z zakresu skutecznego zarządzania, negocjacji, techniki wywierania wpływu, zarządzania sobą w czasie, sztuka prezentacji wyników,
• Coaching kadry zarządzającej, dbałość o indywidualny rozwój kompetencji managerskich
• Zarządzanie działem trenerów wewnętrznych ( koordynacja szkoleń, ewaluacja jakości szkoleń, dbałość o rozwój kompetencji trenerskich, coaching )
• Analiza i dostarczanie rozwiązań w zakresie wsparcia managerów zarządzających projektami sprzedażowymi.
• Budowa, wdrażanie oraz monitoring standardów sprzedażowych i obsługowych, tworzenie skryptów rozmów, arkuszy monitoringowych oraz materiałów pomocniczych.
• Współtworzenie systemów oraz programów motywacyjnych, kontrola ich poprawnej realizacji
• Analiza potencjału pracowniczego w firmie, ocena pracowników (assessment & development center, roczna ocena pracownicza )
• Badanie i kształtowanie kultury organizacyjnej ( ankiety satysfakcji, analiza skuteczności realizowanej polityki rozwoju określonych kompetencji, standardy komunikacji )
• Rozliczanie czasu pracy
• Zarządzanie budżetem
• Raportowanie do zarządu wyników pracy działów rekrutacji oraz trenerów
Trener
• Tworzenie i realizacja polityki szkoleniowej
• Opracowanie i wdrożenie Programów Wdrożeniowych poszczególnych stanowisk
• Opracowanie Profili Kompetencyjnych i Opisów Stanowiska Pracy
• Budowa i wdrożenie Autorskiego Systemu Mierzenia Jakości „QS” integracja wskaźników biznesowych i HR
• Usprawnienie działań rekrutacyjnych
• Rekrutacja wewnętrzna i zewnętrzna
• Opracowanie programu rozwoju kompetencji „Art. – Sztuka Telefonowania”
• Analiza potrzeb szkoleniowych
• Tworzenie i realizacja programów szkoleniowych z zakresu sprzedaży, negocjacji, komunikacji, zarządzania,
• Opracowanie materiałów szkoleniowych
• Budowa i wdrożenie Firmowej Bazy Wiedzy
• Koordynacja pracy działu HR
• Kreowanie Kultury Organizacyjnej
• Opracowanie i wdrożenie Programów Wdrożeniowych poszczególnych stanowisk
• Opracowanie Profili Kompetencyjnych i Opisów Stanowiska Pracy
• Budowa i wdrożenie Autorskiego Systemu Mierzenia Jakości „QS” integracja wskaźników biznesowych i HR
• Usprawnienie działań rekrutacyjnych
• Rekrutacja wewnętrzna i zewnętrzna
• Opracowanie programu rozwoju kompetencji „Art. – Sztuka Telefonowania”
• Analiza potrzeb szkoleniowych
• Tworzenie i realizacja programów szkoleniowych z zakresu sprzedaży, negocjacji, komunikacji, zarządzania,
• Opracowanie materiałów szkoleniowych
• Budowa i wdrożenie Firmowej Bazy Wiedzy
• Koordynacja pracy działu HR
• Kreowanie Kultury Organizacyjnej
Trener Wewnętrzny,Doradca Klienta Detalicznego,
• Prowadzenie szkoleń dla pracowników ING z zakresu Best Service- standardy obsługi klienta, trudne sytuacje w obsłudze klienta, typologia klienta, produktów i systemów bankowych
• Prowadzenie szkoleń dla pracowników sieci mobilnej Small Business i Hipotek
• Prowadzenie szkoleń dla pracowników Centrum Hipotecznego z zakresu Best Service, aktywnego telefonowania oraz ubezpieczeń do kredytów hipotecznych
• Pozyskiwanie klientów,
• Rozpoznawanie potrzeb i dobór produktów,
• Wstępna ocena wniosków kredytowych,
• Sprzedaż produktów dedykowanych Klientowi Detalicznemu
• Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
• Prowadzenie szkoleń dla pracowników sieci mobilnej Small Business i Hipotek
• Prowadzenie szkoleń dla pracowników Centrum Hipotecznego z zakresu Best Service, aktywnego telefonowania oraz ubezpieczeń do kredytów hipotecznych
• Pozyskiwanie klientów,
• Rozpoznawanie potrzeb i dobór produktów,
• Wstępna ocena wniosków kredytowych,
• Sprzedaż produktów dedykowanych Klientowi Detalicznemu
• Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
Szkolenia i kursy
VI 2005 „Techniki sprzedaży” Wyższa Szkoła Bankowa
IX 2006 „Best Service I” ING Bank Śląski
XII 2006 “Best Service II” ING Bank Śląski
XI 2007 – II 2007
ING Bank Śląski S.A szkolenie trenerów wewnętrznych „Train the Trainer” prowadzone przez firmę LightHouse Consulting & Training
VII 2008
„Lider i Menedżer” Door Poland
Uzyskanie certyfikatu Prowadzenia Szkoleń LightHouse Consulting &Training
• Techniki SprzedażyB2C
• Techniki Sprzedaży B2B
• Obsługa klienta
• Lider i Menedżer
• Zarządzanie Czasem
• Sztuka Prezentacji
• Prezentacje biznesowe
• Telefoniczna Obsługa Klienta
VII 2009
Akredytacja Insights Discovery ™
IX 2006 „Best Service I” ING Bank Śląski
XII 2006 “Best Service II” ING Bank Śląski
XI 2007 – II 2007
ING Bank Śląski S.A szkolenie trenerów wewnętrznych „Train the Trainer” prowadzone przez firmę LightHouse Consulting & Training
VII 2008
„Lider i Menedżer” Door Poland
Uzyskanie certyfikatu Prowadzenia Szkoleń LightHouse Consulting &Training
• Techniki SprzedażyB2C
• Techniki Sprzedaży B2B
• Obsługa klienta
• Lider i Menedżer
• Zarządzanie Czasem
• Sztuka Prezentacji
• Prezentacje biznesowe
• Telefoniczna Obsługa Klienta
VII 2009
Akredytacja Insights Discovery ™
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Zainteresowania
Profesjonalnie:
Kształtowanie polityki personalnej przedsiębiorstwa
Zarządzanie kompetencjami
Kultura Organizacyjna w przedsiębiorstwie
Typologia osobowości
Pozazawodowe:
Nurkowanie
Narciarstwo
Fotografia
Muzyka Klasyczna
Kształtowanie polityki personalnej przedsiębiorstwa
Zarządzanie kompetencjami
Kultura Organizacyjna w przedsiębiorstwie
Typologia osobowości
Pozazawodowe:
Nurkowanie
Narciarstwo
Fotografia
Muzyka Klasyczna
Grupy
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Praca dla trenera.
Grupa dla trenerów, coache'ów poszukujących zatrudnienia. Zapraszamy tylko ludzi z twarzą. Bez zdjęcia usuwam.
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Synestezja
Dla wszystkich, którzy kojarzą litery i cyfry oraz dźwięki z kolorami, kształty ze smakami itd.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.
Zarządzanie strategiczne
Grupa osób zainteresowanych praktycznie i teoretycznie tematyką zarządzania strategicznego