Doświadczenie zawodowe
Kierownik Mikroregionu, Koordynator ds. otwarć i Kierownik Sklepu
Do zadań Kierownika Mikroregionu należy zarządzanie podległymi sklepami, dbanie o utrzymanie wysokich standardów, podnoszenie umiejętności podległych zespołów, budowanie zespołów i motywowanie ich oraz podnoszenie wyników sprzedażowych.
Jako Koordynator : terminowe otwarcia nowych oraz remontowanych sklepów, kierowanie zespołem sprzedaży w miejscu realizacji zadania, szkolenie zespołu sprzedaży w zakresie obowiązujących standardów i procedur.
Jako Kierownik Sklepu : zarządzanie sklepem i załogą zgodnie z procedurami firmy, realizowanie planów budżetowych.
Jako Koordynator : terminowe otwarcia nowych oraz remontowanych sklepów, kierowanie zespołem sprzedaży w miejscu realizacji zadania, szkolenie zespołu sprzedaży w zakresie obowiązujących standardów i procedur.
Jako Kierownik Sklepu : zarządzanie sklepem i załogą zgodnie z procedurami firmy, realizowanie planów budżetowych.
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.