Dorota Bud-Gusaim

Nestle Polska, Consumer Insight & Market Intelligence
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Nestle Polska S.A.
Consumer Insight & Market Intelligence Specialist
Marketing research management in snack food segment, responsibility for Confectionery and Ice cream Department.
All types of research: strategic positioning of confectionary and ice cream brands, strategic communication development and post evaluation, explorations of Target Groups, product innovation, volumetric forecasts, market intelligence.

Edukacja

Logo
Studium Terapii i Treningu Grupowego, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Ubezpieczenia
Analizy/Ryzyko/Aktuariat

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Stowarzyszenie Etycznego Biznesu
Stowarzyszenie Etycznego Biznesu
Nieformalna grupa dla ludzi kierujących się w życiu zawodowym zasadami etyki. Moralność, uczciwość i lojalność jedyną drogą do sukcesu.