Umiejętności
• Przygotowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością ISO oraz bieżące nadzorowanie jego prawidłowego przebiegu
• Organizowanie, nadzór oraz kontrola jakości wyrobów gotowych, surowców i półfabrykatów
• Sporządzanie reklamacji jakościowych
• Prowadzenie analiz przyczynowo-skutkowych zgłaszanych reklamacji i przedstawianie wniosków i propozycji mających pozwolić na w
• Współpraca z jednostkami zewnętrznymi w zakresie nadawania znaków i certyfikatów
• auditor wewnętrzny Systemu zarządzania Jakością ISO
• kierowanie dużą grupą ludzi
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Zapewnienia Jakości
• Przygotowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością ISO oraz bieżące nadzorowanie jego prawidłowego przebiegu
• Organizowanie, nadzór oraz kontrola jakości wyrobów gotowych, surowców i półfabrykatów
• Sporządzanie reklamacji jakościowych
• Oznaczanie i nie dopuszczanie do produkcji materiałów wadliwych
• Prowadzenie ewidencji reklamacji jakościowych
• Rozpatrywanie zasadności składanych reklamacji oraz wystawianie faktur korygujących
• Prowadzenie analiz przyczynowo-skutkowych zgłaszanych reklamacji i przedstawianie wniosków i propozycji mających pozwolić na wyeliminowanie przyczyn powstałych reklamacji
• Kontrola przestrzegania wymagań procesu technologicznego
• Współpraca z jednostkami zewnętrznymi w zakresie nadawania znaków i certyfikatów
• Ewidencjonowanie ilościowe i wartościowe niezgodności
• Organizowanie, nadzór oraz kontrola jakości wyrobów gotowych, surowców i półfabrykatów
• Sporządzanie reklamacji jakościowych
• Oznaczanie i nie dopuszczanie do produkcji materiałów wadliwych
• Prowadzenie ewidencji reklamacji jakościowych
• Rozpatrywanie zasadności składanych reklamacji oraz wystawianie faktur korygujących
• Prowadzenie analiz przyczynowo-skutkowych zgłaszanych reklamacji i przedstawianie wniosków i propozycji mających pozwolić na wyeliminowanie przyczyn powstałych reklamacji
• Kontrola przestrzegania wymagań procesu technologicznego
• Współpraca z jednostkami zewnętrznymi w zakresie nadawania znaków i certyfikatów
• Ewidencjonowanie ilościowe i wartościowe niezgodności
Szkolenia i kursy
Szkolenia z zakresu:
• Komunikacja i kierowanie ludźmi
• Praca zespołowa – krok do lepszego kierowania
• Asertywność w pracy managera
• Zarządzanie sobą w czasie z elementami delegowania
• Motywowanie i ocenianie
• Przywództwo
• Komunikacja i kierowanie ludźmi
• Praca zespołowa – krok do lepszego kierowania
• Asertywność w pracy managera
• Zarządzanie sobą w czasie z elementami delegowania
• Motywowanie i ocenianie
• Przywództwo
Edukacja
Specjalizacje
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości