Dorota Bednarz

Doświadczony Specjalista Operacyjny
Kraków, małopolskie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Starszy referent w Sekcji S - 4 Brygady
11 Małopolska Brygada Obrony Terytorialnej
- Wsparcie logistyczne w zakresie bieżącej realizacji zadań służ wojskowych.
- Prowadzenie pełnej sprawozdawczości do DWOT.
- Operacyjna obsługa systemu ZWSiRON.
- Wykonywanie, rejestrowanie dokumentów źródłowych (amortyzacje, dekompletacje, kompletacje, inwentaryzacje, wybrakowania, szkody, nadwyżki, naprawy, wypożyczenia, niedobory).
- Obsługa klienta wewnętrznego w zakresie realizacji zapotrzebowań i rozliczeń żołnierzy przy ścisłej współpracy z magazynami służb wojskowych.
- Koordynowanie procesów pozyskiwania nowego sprzętu SpW na rzecz 11 MBOT.
- Wystawianie kart pracy sprzętu oraz ich miesięczne rozliczanie.
- Prowadzenie bieżącej dokumentacji eksploatacyjnej.
- Obsługa bazy SI JIM z uprawnieniami do tworzenia nowych indeksów materiałowych.
- Wykonywanie czynności administracyjno -biurowych.
Logo
Referent
Jednostka Wojskowa NIL
- Wsparcie logistyczne w zakresie bieżącej realizacji zadań służ wojskowych.
- Prowadzenie pełnej sprawozdawczości do DWOT.
- Operacyjna obsługa systemu ZWSiRON.
- Wykonywanie, rejestrowanie dokumentów źródłowych (amortyzacje, dekompletacje, kompletacje, inwentaryzacje, wybrakowania, szkody, nadwyżki, naprawy, wypożyczenia, niedobory).
- Obsługa klienta wewnętrznego w zakresie realizacji zapotrzebowań i rozliczeń żołnierzy przy ścisłej współpracy z magazynami służb wojskowych.
- Koordynowanie procesów pozyskiwania nowego sprzętu SpW na rzecz 11 MBOT.
- Wystawianie kart pracy sprzętu oraz ich miesięczne rozliczanie.
- Prowadzenie bieżącej dokumentacji eksploatacyjnej.
- Obsługa bazy SI JIM z uprawnieniami do tworzenia nowych indeksów materiałowych.
- Wykonywanie czynności administracyjno -biurowych.
Credit Agricole Bank Polska SA
Doradca Klienta
Wykonywanie czynności administracyjno -biurowych
Wykonywanie czynności kasjerskich wraz z bieżącą obsługa kasową.
Realizacja planów sprzedażowych oraz budowanie długofalowych relacji z klientami.
Obsługa klientów indywidualnych i firmowych zgodnie ze standardami Banku.
Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe zespołu opiekunów.
Mobilizowanie pracowników do podjęcia wysiłku niezbędnego do zrealizowania stawianych przed nimi celów
Deutsche Bank Polska S.A
Menedżer ds.Obsługi Klienta
Menadżer z doświadczeniem w zarządzaniu małym zespołem sprzedawców i koordynacją pracy placówki. Ukierunkowany, na jakość świadczonych usług i zadowolenie klienta.

Zakres obowiązków:
-Realizacja planów sprzedażowych oraz budowanie długofalowych relacji z klientami.
-Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe zespołu opiekunów.
-Mobilizowanie pracowników do podjęcia wysiłku niezbędnego do zrealizowania stawianych przed nimi celów
-Delegowanie zadań, koordynowanie pracy i merytoryczne wspieranie pracowników.
-Obsługa klientów indywidualnych i firmowych zgodnie ze standardami Banku.
-Wykonywanie czynności kasjerskich wraz z bieżącą obsługa kasową.
-Sprawowanie funkcji kontrolnej.
-Wykonywanie czynności administracyjno-biurowych
Deutsche Bank Polska S.A
Starszy Opiekun Klienta
-Realizacja planów sprzedażowych
-Obsługa klientów indywidualnych i firmowych zgodnie ze standardami Banku
-Wykonywanie czynności kasjerskich wraz z bieżącą obsługa kasową
Deutsche Bank Polska S.A
Opiekun Klienta
-Realizacja planów sprzedażowych
-Obsługa klientów indywidualnych i firmowych zgodnie ze standardami Banku
-Wykonywanie czynności kasjerskich wraz z bieżącą obsługa kasową

Szkolenia i kursy

2016- "Obsługa systemów wojskowych SAP: ZWSIRON, baza JIM"
2007-„Rozwój umiejętności sprzedaży” – zorganizowane przez Europejski Instytut Rozwoju Kadr
2007-„Techniki sprzedaży” – zorganizowane przez Krajową Izbę Gospodarczą
2007-„Obsługa klienta przez telefon” – zorganizowane przez Krajową Izbę Gospodarczą
2007-„Zarządzanie czasem” – zorganizowane przez Krajową Izbę Gospodarczą
2007-„Sztuka porozumiewania się” – zorganizowane przez Krajową Izbę Gospodarczą
2008-„Budowanie zespołu z elementami coachingu” – zorganizowane przez Krajową Izbę Gospodarczą
2008-„Rozmowa sprzedażowa – analiza potrzeb klienta oraz zamykanie sprzedaży” – zorganizowane przez Krajową Izbę Gospodarczą
2009-„Nowoczesne metody rozpoznawania autentyczności dokumentów publicznych” – zorganizowane przez TOP ARCH s.j
2010-„Zaawansowane techniki analizy potrzeb i zamykanie sprzedaży” – zorganizowane przez Europejskie Centrum Przedsiębiorczości
2011-„Podstawy bankowca” – zorganizowane przez Europejskie Centrum Przedsiębiorczości
2011-„Negocjacje” – zorganizowane przez Europejskie Centrum Przedsiębiorczości
2011-„Analiza rynków finansowych i doradztwo inwestycyjne” – zorganizowane przez Europejskie Centrum Przedsiębiorczości

Edukacja

Logo
Rachunkowość, magisterskie
Społeczna Akademia Nauk w Krakowie
Logo
Zarządzanie o specjalizacji logistyka, licencjackie
Społeczna Akademia Nauk w Krakowie
Logo
Technik Poligraf, średnie
Zespół Szkół Poligraficzno - Mechanicznych

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

-Turystyka górska

Inne

Nagrody:
I miejsce, III i IV kwartał 2007 Konkurs Sprzedażowy Opiekunów Klienta

Grupy

I n f . r o w e r o w a
I n f . r o w e r o w a
Rower jako środek lokomocji - grupa dla osób, które poruszają się rowerem po mieście lub okolicy - oraz dla tych, którzy to umożliwiają. Inne tematy, niż w grupach "Turystyka rowerowa" or
Kraków
Kraków
Dla osób mieszkających, studiujących, pracujących lub zamierzających pracować/mieszkać/studiować*) w Krakowie lub okolicach *)niepotrzebne skreśl
Twoja Kariera
Twoja Kariera
Dla tych, którzy chcą się rozwijać zawodowo. Dla tych, którzy potrzebują więcej satysfakcji ze swojego życia zawodowego. Dla tych, którzy chcą nauczyć się właściwie zarządzać swoją karierą.