Umiejętności
After Effects
Zarządzanie Marką
Content Marketing
Copywriting
Corel Draw
Twórcze pisarstwo
CSS3
HTML 5
Marketing Zintegrowany
Dziennikarstwo
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Reklama online
Marketing internetowy
Pisanie tekstów SEO
Adobe Illustrator
Adobe Photoshop
corel video studio
naming and slogans
Adobe After Efects
JavaScript basic
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Copywriter
nazwa.pl (Beat of Art)
- Tworzenie, we współpracy z grafikami, kreatywnych koncepcji stron internetowych dla klientów agencji; optymalizacja według różnorodnych kryteriów (grupa docelowa, budżet, zasięg, wizerunek marki, branża, oczekiwany rezultat, itp) wszystkich najważniejszych elementów portalu: hierarchia i sposób prezentacji contentu, design, nawigacja, język przekazu, pozycjonowanie, wymagania techniczne i funkcjonalne etc.
- Przygotowywanie wszelkiego rodzaju treści zamówionych przez klientów: teksty na strony internetowe, slogany i hasła reklamowe, mailingi, oferty handlowe, ulotki i plakaty, naming (nazwy dla firm i produktów)
- Doradztwo przy doborze odpowiedniej strategii wizerunkowej i komunikacyjnej przez klientów agencji;
- Współtworzenie działań marketingowych i komunikacyjnych agencji: przygotowywanie koncepcji i tekstów do mailignów, stron typu landing page i ofert handlowych oraz na stronę agencji Beat of Art; współpraca z Account Managerami przy tworzeniu prezentacji dla klientów i pomoc w doborze odpowiednich argumentów
- Udział w spotkaniach z klientami i prezentacja oferty agencji obejmującej opracowanie strategii komunikacyjnej i stworzenie koncepcji kreatywnej dla nowych stron internetowych
- Przygotowywanie wszelkiego rodzaju treści zamówionych przez klientów: teksty na strony internetowe, slogany i hasła reklamowe, mailingi, oferty handlowe, ulotki i plakaty, naming (nazwy dla firm i produktów)
- Doradztwo przy doborze odpowiedniej strategii wizerunkowej i komunikacyjnej przez klientów agencji;
- Współtworzenie działań marketingowych i komunikacyjnych agencji: przygotowywanie koncepcji i tekstów do mailignów, stron typu landing page i ofert handlowych oraz na stronę agencji Beat of Art; współpraca z Account Managerami przy tworzeniu prezentacji dla klientów i pomoc w doborze odpowiednich argumentów
- Udział w spotkaniach z klientami i prezentacja oferty agencji obejmującej opracowanie strategii komunikacyjnej i stworzenie koncepcji kreatywnej dla nowych stron internetowych
Copywriter
Freelancer
- Pomoc w budowaniu wizerunku marek dla firm działających w internecie,
- Redagowanie treści (artykuły, oferty handlowe, hasła sprzedażowe) na strony internetowe o różnorodnej tematyce.
- Pisanie scenariuszy do animacji, explainerów oraz przygotowywanie prezentacji i infografik (idea przewodnia + teksty)
- Redagowanie treści (artykuły, oferty handlowe, hasła sprzedażowe) na strony internetowe o różnorodnej tematyce.
- Pisanie scenariuszy do animacji, explainerów oraz przygotowywanie prezentacji i infografik (idea przewodnia + teksty)
Copywriter (Młodszy specjalista ds. Reklamy)
nazwa.pl (Usługi IT)
- Udział w opracowywaniu całościowej strategii marketingowej i komunikacyjnej firmy,
- Tworzenie od podstaw koncepcji kampanii reklamowych (Internet, Outdoor, Social Media, prasa branżowa, programy afiliacyjne) - Idea przewodnia, określanie grupy docelowej, środki i forma przekazu,etc.
- Przygotowywanie materiałów marketingowych i informacyjnych (tekst + propozycja graficzna):
hasła reklamowe, mailingi, newslettery, treści na stronę internetową, scenariusze do animacji i filmików reklamowych, landing page, oferty handlowe, ulotki, reklama w prasie, konkursy, nazwy usług i produktów, wpisy na bloga, prezentacje na szkolenia wewnętrzne etc.
- Regularna analiza wyników działań marketingowych (CTR, CR) i przygotowywanie raportów z wnioskami i propozycjami zmian,
- Współpraca z grafikami i motion designerami przy realizacji projektów,
- Dbanie o spójność komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej we współpracy z PR Managerem
- Tworzenie od podstaw koncepcji kampanii reklamowych (Internet, Outdoor, Social Media, prasa branżowa, programy afiliacyjne) - Idea przewodnia, określanie grupy docelowej, środki i forma przekazu,etc.
- Przygotowywanie materiałów marketingowych i informacyjnych (tekst + propozycja graficzna):
hasła reklamowe, mailingi, newslettery, treści na stronę internetową, scenariusze do animacji i filmików reklamowych, landing page, oferty handlowe, ulotki, reklama w prasie, konkursy, nazwy usług i produktów, wpisy na bloga, prezentacje na szkolenia wewnętrzne etc.
- Regularna analiza wyników działań marketingowych (CTR, CR) i przygotowywanie raportów z wnioskami i propozycjami zmian,
- Współpraca z grafikami i motion designerami przy realizacji projektów,
- Dbanie o spójność komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej we współpracy z PR Managerem
Ankieter
Euro-Media (Badania opinii)
- Badania opinii społecznej na zlecenie IPSOS i GFK Polonia dotyczące wyborów konsumenckich,
- Wyszukiwanie osób spełniających kryteria badawcze,
- Przeprowadzanie wywiadów zgodnie z zaleceniami metodologicznymi,
- Analiza uzyskanych danych i prezentowanie subiektywnych opinii na ich temat,
- Wyszukiwanie osób spełniających kryteria badawcze,
- Przeprowadzanie wywiadów zgodnie z zaleceniami metodologicznymi,
- Analiza uzyskanych danych i prezentowanie subiektywnych opinii na ich temat,
Szkolenia i kursy
SEO Copywriting i SEO PR - Organizator: Bluerank
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
Socjologia, Media, Polityka, Backpacking, Literatura czeska, Sport czynny i bierny,
Grupy
Informacja Zarządcza
Magazyn poruszający kwestie narzędziowe w controllingu , zarządzaniu , raportowaniu i analizach .
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.