Donata Ochmańska

Jaworzno, śląskie

Umiejętności

Komunikacja Zaangażowanie Znajomość technik negocjacji Umiejętności negocjacyjne i perswazji Zorganizowanie i samodyscyplina Budowanie relacji z klientem

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Big Star Limited
Specjalista ds. obsługi klienta
kompleksowa obsługa klienta, utrzymywanie porządku na sklepie, przyjmowanie dostaw, przygotowywanie towarów do sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie reklamacji, realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanie klientów.
Logo
Praktykantka
Wydział Zarządania Kryzysowego i Ochrony Ludności UM w Jaworznie
zapoznanie się z procedurami zarządzania kryzysowego m.in. w sytuacji powodzi, pożaru, ataku terrorystycznego, epidemii itp. Zapoznanie się z zadaniami wykonywanymi przez pracowników Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Jaworznie.
Logo
Sprzedawca
Coffe Can Kawy i Herbaty Świata
Obsługa klientów, doradzanie w zakresie herbat i kaw świata, utrzymywanie porządku na stoisku
Logo
Sprzedawca
Wydawnictwo Kartograficzne Mapy Ścienne Beata Piętka
TELEFONIKA KABLE S.A.
referent d/s obsługi klienta

Szkolenia i kursy

Rozwijanie umiejętności interpersonalnych - asertywność, techniki wpływu i manipulacji
Sztuka autoprezentacji

Edukacja

Logo
Doradztwo instytucjonalne i business coaching, magisterskie
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Logo
Komunikacja promocyjna i kryzysowa, licencjackie
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Logo
Doradztwo filozoficzne i coaching, licencjackie
Uniwersytet Śląski

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Obsługa klienta
Kasjerzy

Zainteresowania

literatura postapokaliptyczna, sporty siłowe (rekreacyjnie), piesze wycieczki górskie