Umiejętności
Komunikatywność
Content Marketing
Copywriting
Marketing
marketing produktu
Public Relations
Publikacje
Microsoft Office 2010
Redakcja
organizacja czasu pracy
pr
lekkie pióro
kreatywność i samodzielność w działaniu
punktualność i terminowość realizacji zadań
Komunikacja w biznesie
umiejętność planowania działań i podejmowania szybkich decyzji
prawo autorskie i prasowe
merketing medyczny
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. przekazu/Content Specialist w dziale Medical Content & Strategy
Strategia komunikacji marketingowej:
Kreuję plany komunikacji dla marek współpracujących z firmą
Planuję i wdrażam strategię komunikacji marketingowej
Realizuję projekty komunikacji firmy w social media
Organizuję działania z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
Przygotowuję treść i grafiki na potrzeby marketingowe
Opracowuję i redaguję komunikaty oraz artykuły prasowe
Tworzę materiały informacyjne, promocyjne i edukacyjne
Weryfikuję przekaz pod względem stylistycznym i językowym
Realizuję tłumaczenia treści z języka angielskiego na polski
Uczestniczę w projektach e-mailingu kierowanego do klientów (newslettery)
Kreuję plany komunikacji dla marek współpracujących z firmą
Planuję i wdrażam strategię komunikacji marketingowej
Realizuję projekty komunikacji firmy w social media
Organizuję działania z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
Przygotowuję treść i grafiki na potrzeby marketingowe
Opracowuję i redaguję komunikaty oraz artykuły prasowe
Tworzę materiały informacyjne, promocyjne i edukacyjne
Weryfikuję przekaz pod względem stylistycznym i językowym
Realizuję tłumaczenia treści z języka angielskiego na polski
Uczestniczę w projektach e-mailingu kierowanego do klientów (newslettery)
Kierownik produktu
Zarządzanie portfolio produktów:
Budowałam i wdrażałam strategię rozwoju marki i produktów
Prowadziłam badania rynkowe i monitorowałam potrzeby klientów
Wdrażałam rozwiązania dopasowane do potrzeb odbiorców
Współtworzyłam i monitorowałam harmonogram marketingowy
Odpowiadałam za kontrolę harmonogramu oraz budżetu produkcji
Kreowałam dodatki do produktów w kanale digital
Budowałam współpracę z działem sprzedaży, produkcji i obsługi klienta
Zarządzanie zespołem:
Koordynowałam pracę podwykonawców (zespół DTP, graficy, autorzy, eksperci zewnętrzni)
Kierowałam pracą zespołu (2 osoby)
Budowałam i wdrażałam strategię rozwoju marki i produktów
Prowadziłam badania rynkowe i monitorowałam potrzeby klientów
Wdrażałam rozwiązania dopasowane do potrzeb odbiorców
Współtworzyłam i monitorowałam harmonogram marketingowy
Odpowiadałam za kontrolę harmonogramu oraz budżetu produkcji
Kreowałam dodatki do produktów w kanale digital
Budowałam współpracę z działem sprzedaży, produkcji i obsługi klienta
Zarządzanie zespołem:
Koordynowałam pracę podwykonawców (zespół DTP, graficy, autorzy, eksperci zewnętrzni)
Kierowałam pracą zespołu (2 osoby)
Starszy koordynator produktu
Kreowałam informację marketingową dotyczącą prowadzonych produktów
Opracowywałam komunikację z klientami i tworzyłam materiały reklamowe
Budowałam strategię marketingową portfela produktów
Dobierałam materiał do publikacji i weryfikowałam merytoryczną treść
Koordynowałam współpracę z ekspertami
Odpowiadałam za rozliczanie wynagrodzeń podwykonawców
Zarządzałam dokumentacją marketingową
Budowałam komunikację z grupą docelową (spotkania z czytelnikami)
Dopasowywałam content do potrzeb czytelników
Opracowywałam komunikację z klientami i tworzyłam materiały reklamowe
Budowałam strategię marketingową portfela produktów
Dobierałam materiał do publikacji i weryfikowałam merytoryczną treść
Koordynowałam współpracę z ekspertami
Odpowiadałam za rozliczanie wynagrodzeń podwykonawców
Zarządzałam dokumentacją marketingową
Budowałam komunikację z grupą docelową (spotkania z czytelnikami)
Dopasowywałam content do potrzeb czytelników
Szkolenia i kursy
▪ „Rozwój własny na drodze do efektywności i satysfakcji”
▪ „Wykorzystanie potencjału marek”
▪ “Nowe technologie w działalności wydawniczej – aspekty prawa autorskiego”
▪ „Marketing narzędziem budującym lojalność klienta” – II moduły
▪ “Reklamacja jest prezentem”
▪ „Wykorzystanie potencjału marek”
▪ “Nowe technologie w działalności wydawniczej – aspekty prawa autorskiego”
▪ „Marketing narzędziem budującym lojalność klienta” – II moduły
▪ “Reklamacja jest prezentem”
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie produktem
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Zainteresowania
projektowanie i szycie ubrań, kulinaria, malarstwo, historia sztuki, joga, pływanie
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Anioły Sztuki
Inicjatywa wspierająca polską kulturę i sztukę, łącząca animatorów, aktywistów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środo
Clinical Research & badania medyczne
Grupa dla wszystkich badaczy, lekarzy, naukowców i ludzi biznesu związanych pośrednio i bezpośrednio z medycyną
SMAKOWITY
Tak od lat se gotujemy :D Przyjmujemy TYLKO pełne profile, więc bez fotki nie wpuścimy !!!!!!! a co ? ;)
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.
Wydawcy książek... i nie tylko
Grupa dla wszystkich, którzy mają już własne wydawnictwo lub inną firmę związaną z rynkiem książki.