Umiejętności
szkolenia
umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu,
Obsluga urządzeń biurowych; umiejętność pracy w grupie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Trener
- szkolenie merytoryczne i praktyczne pracowników operacyjnych firmy Best
- tworzenie wszelkiego rodzaju materiałów szkoleniowych, prezentacji do szkoleń i warsztatów
- samodzielne tworzenie programów warsztatowych oraz ich prowadzenie z elementów miękkich z tematyki m.in. : negocjacje, argumentacja, obrazowanie, emocje, asertywność
- prowadzenie coachingów
- tworzenie szkoleń e-learning
- Project Owner "Szkolenie na qlik" - stworzenie narzędzia do raportowania danych na temat szkoleń
Dododatkowo
-udział w rekrutowaniu kandydatów na stanowisko konsultanta do firmy Best
- udział w rekrutacjach na wewnętrzne stanowiska w firmie
- prowadzenie warsztatów z tematyki feedbacku
- układanie procesów w firmie
- szkolenie merytoryczne i praktyczne kadry zarządzającej z tematyki efektywności, negocjacji
- rola mentora w tegorocznej edycji Telemarketera Roku
- tworzenie wszelkiego rodzaju materiałów szkoleniowych, prezentacji do szkoleń i warsztatów
- samodzielne tworzenie programów warsztatowych oraz ich prowadzenie z elementów miękkich z tematyki m.in. : negocjacje, argumentacja, obrazowanie, emocje, asertywność
- prowadzenie coachingów
- tworzenie szkoleń e-learning
- Project Owner "Szkolenie na qlik" - stworzenie narzędzia do raportowania danych na temat szkoleń
Dododatkowo
-udział w rekrutowaniu kandydatów na stanowisko konsultanta do firmy Best
- udział w rekrutacjach na wewnętrzne stanowiska w firmie
- prowadzenie warsztatów z tematyki feedbacku
- układanie procesów w firmie
- szkolenie merytoryczne i praktyczne kadry zarządzającej z tematyki efektywności, negocjacji
- rola mentora w tegorocznej edycji Telemarketera Roku
Konsultant
kontakt telefoniczny z detalicznymi klientami firmy Best, w celu wyegzekwowania należności
- kontakt telefoniczny z klientami korporacyjnymi w celu wyegzekwowania należności
- kontakt z kancelariami komorniczymi w celu weryfikacji przebiegu sprawy
- poszukiwanie kontaktu do klientów poprze realizowanie procesu Skip Tracing
- dwukrotna laureatka nagrody Top talent Roku
- kontakt telefoniczny z klientami korporacyjnymi w celu wyegzekwowania należności
- kontakt z kancelariami komorniczymi w celu weryfikacji przebiegu sprawy
- poszukiwanie kontaktu do klientów poprze realizowanie procesu Skip Tracing
- dwukrotna laureatka nagrody Top talent Roku
Edukacja
administracja, licencjackie
PWSZ Elbląg
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój