Dominika Kruk

Dominika Kruk

Grodzisk Mazowiecki, mazowieckie

Umiejętności

prawo jazdy kreatywność Punktualność chęć rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych kontakt z klientem biznesowym Sumienność zdolności organizacyjne analityczne myślenie Zdolność szybkiego uczenia się komunikatywność obowiązkowość wytrwałość zdolności interpersonalne płynna znajomość języka angielskiego praca samodzielna i zespołowa pozytywne nastawienie dobra pamięć zdolność adaptacji

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

ZPOW Dawtona
Specjalista ds Obsługi Klientów Zagranicznych
-Współpraca z kluczowymi klientami firmy, wsparcie dla Key Account
(Europa Środkowo-Zachodnia, Skandynawia, kraje z poza strefy UE)
- Wprowadzanie oraz kontrola procesowania zamówień klientów,
generowanie zapotrzebowania produkcyjnego,
- Awizowanie dostaw na platformach logistycznych,
-Proaktywne informowanie klienta o zmianach w dostawach lub
opóźnieniach,
- Efektywne zarządzanie zapasami na magazynie zewnętrznym klienta,
generowane na podstawie konsultacji z agentami zewnętrznymi firmy,
- Ścisła współpraca z działem logistyki oraz spedycjami zewnętrznymi,
-Wystawianie faktur, dokumentów załadunkowych: CMR, Packing List,
korekt do faktur.
ZPOW Dawtona
Pracownik administracyjno - biurowy
-Ścisła współpraca z Działem Kadr i Księgowości,
- Praca kancelaryjna,
- Wsparcie Działu Kadr z zakresu obiegu dokumentów, rekrutacji
- Współpraca z Dyrektorem oddziału oraz kierownictwem – pomoc przy
organizacji audytów,
- Nadzór nad kasą oddziału : prowadzenie raportu kasowego, regulowanie
bieżących należności związanych z wydatkami firmy (zwroty gotówki,
opłaty paczek przychodzących, rozliczanie bieżących wydatków),
-Obsługa sekretariatu : obsługa gości odwiedzających oddział firmy,
obsługa centrali telefonicznej, wysyłka korespondencji służbowej,
rozparcelowywanie dokumentów, zamawianie art. Biurowych.
Logo
Doradca ds. realizacji zamówień
Car Sales Promotion
- Koordynowanie pracy działu realizacji
- Kontakt oraz budowanie długoterminowych relacji z klientem
biznesowym,
- Współpraca z grafikiem oraz nadzór nad procesem kreacji produktu
- Koordynacja pracy magazynu: nadzór nad poprawnością wysyłek
zamawianego towaru; kontrola jakości produktu
- Generowanie zapotrzebowania produkcyjnego na podstawie zamówień
klienta
- Składanie zamówień u poddostawców,
- Merytoryczne wsparcie Działu Handlowego
- Przygotowywanie wycen towaru,
- Wystawianie faktur oraz rozliczanie faktur przychodzących
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Pracownik biurowy
- Wprowadzanie danych do systemu CRM,
- Telefoniczny kontakt z klientem,
- Aktualizowanie baz danych,
- Porządkowanie dokumentów, obsługa urządzeń biurowych
Royal Canin Polska
Pracownik biurowy/Archiwista
-Porządkowanie dokumentów
-Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie

Szkolenia i kursy

- Tytuł Konsultanta do spraw filologii angielskiej

Edukacja

Logo
Filologia Angielska, licencjackie
Akademia Finansów w Warszawie
Logo
Filologia Angielska, średnie
Business School

Specjalizacje

Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Obsługa klienta
Inne

Zainteresowania

- języki obce
- podróże
- muzyka elektroniczna
- filmy dokumentalne
- wizaż
- moda

Inne

Umiejętności :
- Płynna znajomość języka angielskiego – poziom C2
- Podstawowa znajomość języka hiszpańskiego i niemieckiego – poziom A1
- Umiejętność pracy w zespole
- Łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Punktualność oraz dobre zorganizowanie
- Kreatywność
- Znajomość pakietu MS Office
- Bezwzrokowe pisanie na klawiaturze komputera