Umiejętności
Microsoft Office
Project Management
Prowadzenie szkoleń
Zarządzanie zespołem
Analiza potrzeb szkoleniowych
motywowanie i rozwój pracowników
tłumaczenia ustne i pisemne (język angielski)
organizacja i koordynacja szkoleń
Rekrutacja trenerów oraz pracowników biura
Budowanie relacji z klientami B2B (polskimi i zagranicznymi)
Tworzenie ilustracji graficznych
Redagowanie tekstów promocyjnych
Języki
angielski
biegły
duński
podstawowy
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Menedżer ds szkoleń
Tworzenie polityki szkoleniowej firmy. Zarządzanie działem szkoleń językowych dla firm. Rekrutacja trenerów, budowanie i podtrzymywanie relacji z klientami korporacyjnymi i wewnętrznymi, opracowywanie merytorycznej strony ofert, programów szkoleniowych, przeprowadzanie audytów językowych i analizy potrzeb szkoleniowych, negocjacja warunków współpracy z klientami, trenerami i dostawcami. Przygotowywanie materiałów szkoleniowych, newsletterów, webinariów, treści na portalach społecznościowych. Obsługa platformy e-learningowej (moodle).
Academic Manager
Zarządzanie i rozwój zespołu:
• Koordynacja prac 100 trenerów językowych (obszar całej Polski)
• Organizacja szkoleń miękkich dla zespołu
• Szkolenie podległego zespołu (obserwacja i monitoring zajęć, metodyka, dydaktyka)
• Rekrutacja trenerów oraz pracowników centrali (stanowiska administracyjne, metodycy)
• Aktywne poszukiwanie pracowników (Direct Search, networking, social media)
• Rozwój podległych pracowników (superwizje, wsparcie w rozwoju, oceny roczne)
Zadania operacyjne:
• Analiza potrzeb szkoleniowych
• Badanie kompetencji językowych
• Wyznaczanie celów ogólnych i szczegółowych
• Tworzenie narzędzi edukacyjnych
• Budowanie programu szkoleń językowych
• Prowadzenie szkoleń edukacyjnych (zajęcia indywidualne, grupy zamknięte, warsztaty specjalistyczne, klienci B2B)
• Monitorowanie postępów klientów w nauce
Rozwój relacji biznesowych i obsługa klienta B2B:
• Organizacja 200 kursów językowych rocznie
• Organizacja unijnych projektów szkoleniowych
• Współpraca z Managerami HR takich firm jak Jeronimo Martins Polska, Skanska S.A., Pioneer TFI
• Opieka merytoryczna, planowanie procesu edukacyjnego
• Poszukiwanie narzędzi edukacyjnych
• Raportowanie i analiza wyników edukacyjnych uczestników szkoleń
• Koordynacja prac 100 trenerów językowych (obszar całej Polski)
• Organizacja szkoleń miękkich dla zespołu
• Szkolenie podległego zespołu (obserwacja i monitoring zajęć, metodyka, dydaktyka)
• Rekrutacja trenerów oraz pracowników centrali (stanowiska administracyjne, metodycy)
• Aktywne poszukiwanie pracowników (Direct Search, networking, social media)
• Rozwój podległych pracowników (superwizje, wsparcie w rozwoju, oceny roczne)
Zadania operacyjne:
• Analiza potrzeb szkoleniowych
• Badanie kompetencji językowych
• Wyznaczanie celów ogólnych i szczegółowych
• Tworzenie narzędzi edukacyjnych
• Budowanie programu szkoleń językowych
• Prowadzenie szkoleń edukacyjnych (zajęcia indywidualne, grupy zamknięte, warsztaty specjalistyczne, klienci B2B)
• Monitorowanie postępów klientów w nauce
Rozwój relacji biznesowych i obsługa klienta B2B:
• Organizacja 200 kursów językowych rocznie
• Organizacja unijnych projektów szkoleniowych
• Współpraca z Managerami HR takich firm jak Jeronimo Martins Polska, Skanska S.A., Pioneer TFI
• Opieka merytoryczna, planowanie procesu edukacyjnego
• Poszukiwanie narzędzi edukacyjnych
• Raportowanie i analiza wyników edukacyjnych uczestników szkoleń
Projekty
Projekty szkoleniowe realizowane dla klientów B2B oraz PASE
Osiągnięcia:
• Zbudowanie długofalowej relacji z kluczowymi klientami: Jeronimo Martins (7 lat), Pioneer TFI (10 lat), Skanska (7 lat)
• Nawiązanie i zbudowanie relacji z partnerami zagranicznymi (Dania, Japonia, UK)
• Stworzenie i utrzymanie zgranego zespołu trenerów (minimalna fluktuacja)
• Uzyskanie wysokiej satysfakcji klientów (średnie oceny 4,8 - 5 w skali 6-stopniowej)
• Stworzenie matrycy kompetencji komunikacyjnych pod kątem językowym dla Skandii
• Poprowadzenie warsztatu z metodyki rekrutacyjnej STAR dla stowarzyszenia PASE
• Zbudowanie długofalowej relacji z kluczowymi klientami: Jeronimo Martins (7 lat), Pioneer TFI (10 lat), Skanska (7 lat)
• Nawiązanie i zbudowanie relacji z partnerami zagranicznymi (Dania, Japonia, UK)
• Stworzenie i utrzymanie zgranego zespołu trenerów (minimalna fluktuacja)
• Uzyskanie wysokiej satysfakcji klientów (średnie oceny 4,8 - 5 w skali 6-stopniowej)
• Stworzenie matrycy kompetencji komunikacyjnych pod kątem językowym dla Skandii
• Poprowadzenie warsztatu z metodyki rekrutacyjnej STAR dla stowarzyszenia PASE
Szkolenia i kursy
Praktyk NLP
CELTA
DELTA
CAE
LCCI III
TOEIC Examinator
CELTA
DELTA
CAE
LCCI III
TOEIC Examinator
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Tłumaczenia/Korekta
Edukacja/Szkolenia
Nauka języków obcych
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Edukacja/Szkolenia
Zarządzanie edukacją
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Zainteresowania
Rysowanie komiksów
Yoga
Nauka języków obcych
Psychologia zarządzania
Yoga
Nauka języków obcych
Psychologia zarządzania
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.