Dominika Majewska (Szymczyk)

Kierownik ds. Marketingu i Trade Marketingu
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

bankowość Kredyt Bankowość detaliczna

Języki

angielski
biegły
francuski
biegły

Doświadczenie zawodowe

NEOIDEA sp. z o.o.
Kierownik ds. Marketingu i Trade Marketingu
Kierowanie zespołem Promocji i Komunikacji Marketingowej. Opracowywanie, wdrażanie oraz kontrola prowadzonych kampanii promocyjnych, zarówno producenckich jak i własnych. Analiza efektywności sprzedażowej prowadzonych działań w każdej z 4 grup produktowych. Dbanie o rozwój i współtworzenie strategii marketingowej firmy. Negocjowanie warunków współpracy z wykonawcami i podwykonawcami, przygotowywanie umów z dostawcami zewnętrznymi i koordynacja ich realizacji. Ścisła współpraca z zarządem, kierownictwem poszczególnych działów w firmie, oraz siecią sprzedaży detalicznej. Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu – konsumentów i działań konkurencji, przygotowywanie raportów marketingowych. Koordynacja kreacji, produkcji i dystrybucji materiałów promocyjnych. Uczestniczenie w przygotowaniu materiałów reklamowych -ATL i BTL. Komunikacja prowadzonych działań do sieci sprzedaży detalicznej. Nadzór nad zamówieniami materiałów POS oraz innych materiałów marketingowych dla nowo otwieranych salonów. Nadzór nad realizacją zamówień cyklicznych. Zarządzanie treściami telewizji sklepowej. Opracowywanie i wdrażanie nowych rozwiązań ekspozycyjnych i POS.
NEOIDEA sp. z o.o.
Kierownik ds. Sekcji Trade Marketingu
Nadzorowanie pracy zespołu Regionalnych Specjalistów ds. Trade Marketingu w całej Polsce.
Ustalanie Kwartalnych Harmonogramów Pracy w podziale na regiony.
Wdrażanie nowych rozwiązań usprawniających współpracę pomiędzy centralą a regionami.
Dbanie o wdrażanie obowiązujących standardów ekspozycyjnych w sieci sklepów Neonet.
Zapewnianie wsparcia merchandisingowego podczas otwarć nowych sklepów.
Koordynowanie projektów centralnych związanych ze zbieraniem raportów merchandisingowych ze sklepów, wdrażaniem nowych rozwiązań i ulepszaniem powierzchni ekspozycyjnych.
Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie projektu Neonet TV (sieci własnej ekranów reklamowych).
Credit Agricole Bank Polska SA
Starszy Specjalista ds. Trade Marketingu
Przygotowywanie retroplanów do kampanii Banku. Planowanie produkcji, dystrybucji i komunikacji materiałów BTL w sieci placówek. Zarządzanie ekspozycjami wszystkich materiałów w sieci sprzedaży (dbałość o spójność w komunikacji i jakości materiałów BTL). Opracowanie nowego narzędzia do zarządzania ekspozycją w sieci placówek bankowych (od koncepcji poprzez wkład merytoryczny, testowanie makiet i funkcjonalności, dobór interfejsu, zasilenie bazy, konfigurację ekspozycji po wdrożenie i obsługę z poziomu administratora). Planowanie budżetów na gadżety i BTL. Rozwój nowych kanałów komunikacji (szukanie nowości na rynku i ich testowanie). Udział w procesie revampingu sieci (przebudowa placówek na nowy model) - akceptacje rzutów przebudowywanych/nowych/powiększanych placówek, przygotowanie i zlecanie produkcji stałych elementów wystroju i oznakowania zarówno wewnętrznego (pasy kolejkowe, oznakowanie stref, pomieszczeń) jak i zewnętrznego (fryzy, wyklejanie witryn, drzwi). Dbałość o standardy oparte na księdze oznakowania, audyt wizualny placówek. Udział w pilotażowych projektach wdrażania modelu placówki soho/affluent oraz w projektach przebudowy, adaptacji i aranżacji budynków biurowych (oddziały regionalne, siedziby centrali). Wyklejanie witryn - współpraca z firmą zewnętrzną, akceptacje proof'ów, schematów, kontrola powykonawcza zleceniobiorcy, procesy reklamacyjne, rozliczanie z wykonawcą. Udział w przetargach na usługi poligraficzne, wyklejanie witryn, studio graficzne. Udział w komisji gadżetowej, bieżący monitoring konkurencji.
Credit Agricole Bank Polska SA
Specjalista ds. Trade Marketingu
udział w projekcie rebrandingu sieci sprzedaży (ponad 400 punktów w Polsce oraz placówki partnerskie) oraz wdrożenia modelu nowego wyglądu placówek bankowych. Koordynacja produkcji i ekspozycji materiałów marketingowych, ATL i BTL, przy kampaniach ofert standardowych i promocyjnych. Prowadzenie eventów sprzedażowych i wizerunkowych dla banku. Współpraca z siecią sprzedaży w zakresie promocji lokalnych. Kontakt z dostawcami materiałów brandingowych.
Lukas Bank S.A.
Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej
LUKAS Bank SA
Organizacja i nadzór kampanii promocyjnych dla nowych placówek, koordynacja kampanii wyklejania witryn w sieci ponad 400 punktów w Polsce, tworzenie i produkcja materiałów reklamowych, weryfikacja polityki gadżetowej oraz katalogu akcji lokalnych, komunikacja z siecią, zarządzanie przestrzenią placówki
Lukas Bank S.A.
Asystent Zarządu-Tłumacz
LUKAS Bank S.A.
zarządzanie kalendarzem zarządu banku, organizacja spotkań oraz wyjazdów biznesowych, tłumaczenie spotkań i dokumentów, tworzenie prezentacji multimedialnych

Szkolenia i kursy

02 - 2012 Brand Design and Development -INFORMEDIA

03 - 2011 Trade Marketing AVENHANSEN

12 – 2010 Język Komunikacji Marketingowej

04 – 2010 Planowanie mediów – INSTYTUT AUDTU MEDIOWEGO

03 – 2009 CorelDraw - ALTKOM

01 - 2009 Strategie, taktyki i techniki oddziaływania na podświadomość klienta w nowoczesnym marketingu perswazyjnym-INSTYTUT NEUROLINGWISTYKI

01 - 2008 MS Excel, MS Power Point – ALTKOM

Edukacja

Logo
Akademia Reklamy, studia podyplomowe
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Logo
Podyplomowe Studium Przekładu, studia podyplomowe
Uniwersytet Wrocławski
Logo
Anglistyka, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy

Zainteresowania

Film, teatr, literatura, malarstwo
Narty, Astanga joga, salsa cubana