Umiejętności
bankowość
Kredyt
Bankowość detaliczna
Języki
angielski
biegły
francuski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Marketingu i Trade Marketingu
Kierowanie zespołem Promocji i Komunikacji Marketingowej. Opracowywanie, wdrażanie oraz kontrola prowadzonych kampanii promocyjnych, zarówno producenckich jak i własnych. Analiza efektywności sprzedażowej prowadzonych działań w każdej z 4 grup produktowych. Dbanie o rozwój i współtworzenie strategii marketingowej firmy. Negocjowanie warunków współpracy z wykonawcami i podwykonawcami, przygotowywanie umów z dostawcami zewnętrznymi i koordynacja ich realizacji. Ścisła współpraca z zarządem, kierownictwem poszczególnych działów w firmie, oraz siecią sprzedaży detalicznej. Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu – konsumentów i działań konkurencji, przygotowywanie raportów marketingowych. Koordynacja kreacji, produkcji i dystrybucji materiałów promocyjnych. Uczestniczenie w przygotowaniu materiałów reklamowych -ATL i BTL. Komunikacja prowadzonych działań do sieci sprzedaży detalicznej. Nadzór nad zamówieniami materiałów POS oraz innych materiałów marketingowych dla nowo otwieranych salonów. Nadzór nad realizacją zamówień cyklicznych. Zarządzanie treściami telewizji sklepowej. Opracowywanie i wdrażanie nowych rozwiązań ekspozycyjnych i POS.
Kierownik ds. Sekcji Trade Marketingu
Nadzorowanie pracy zespołu Regionalnych Specjalistów ds. Trade Marketingu w całej Polsce.
Ustalanie Kwartalnych Harmonogramów Pracy w podziale na regiony.
Wdrażanie nowych rozwiązań usprawniających współpracę pomiędzy centralą a regionami.
Dbanie o wdrażanie obowiązujących standardów ekspozycyjnych w sieci sklepów Neonet.
Zapewnianie wsparcia merchandisingowego podczas otwarć nowych sklepów.
Koordynowanie projektów centralnych związanych ze zbieraniem raportów merchandisingowych ze sklepów, wdrażaniem nowych rozwiązań i ulepszaniem powierzchni ekspozycyjnych.
Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie projektu Neonet TV (sieci własnej ekranów reklamowych).
Ustalanie Kwartalnych Harmonogramów Pracy w podziale na regiony.
Wdrażanie nowych rozwiązań usprawniających współpracę pomiędzy centralą a regionami.
Dbanie o wdrażanie obowiązujących standardów ekspozycyjnych w sieci sklepów Neonet.
Zapewnianie wsparcia merchandisingowego podczas otwarć nowych sklepów.
Koordynowanie projektów centralnych związanych ze zbieraniem raportów merchandisingowych ze sklepów, wdrażaniem nowych rozwiązań i ulepszaniem powierzchni ekspozycyjnych.
Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie projektu Neonet TV (sieci własnej ekranów reklamowych).
Starszy Specjalista ds. Trade Marketingu
Przygotowywanie retroplanów do kampanii Banku. Planowanie produkcji, dystrybucji i komunikacji materiałów BTL w sieci placówek. Zarządzanie ekspozycjami wszystkich materiałów w sieci sprzedaży (dbałość o spójność w komunikacji i jakości materiałów BTL). Opracowanie nowego narzędzia do zarządzania ekspozycją w sieci placówek bankowych (od koncepcji poprzez wkład merytoryczny, testowanie makiet i funkcjonalności, dobór interfejsu, zasilenie bazy, konfigurację ekspozycji po wdrożenie i obsługę z poziomu administratora). Planowanie budżetów na gadżety i BTL. Rozwój nowych kanałów komunikacji (szukanie nowości na rynku i ich testowanie). Udział w procesie revampingu sieci (przebudowa placówek na nowy model) - akceptacje rzutów przebudowywanych/nowych/powiększanych placówek, przygotowanie i zlecanie produkcji stałych elementów wystroju i oznakowania zarówno wewnętrznego (pasy kolejkowe, oznakowanie stref, pomieszczeń) jak i zewnętrznego (fryzy, wyklejanie witryn, drzwi). Dbałość o standardy oparte na księdze oznakowania, audyt wizualny placówek. Udział w pilotażowych projektach wdrażania modelu placówki soho/affluent oraz w projektach przebudowy, adaptacji i aranżacji budynków biurowych (oddziały regionalne, siedziby centrali). Wyklejanie witryn - współpraca z firmą zewnętrzną, akceptacje proof'ów, schematów, kontrola powykonawcza zleceniobiorcy, procesy reklamacyjne, rozliczanie z wykonawcą. Udział w przetargach na usługi poligraficzne, wyklejanie witryn, studio graficzne. Udział w komisji gadżetowej, bieżący monitoring konkurencji.
Specjalista ds. Trade Marketingu
udział w projekcie rebrandingu sieci sprzedaży (ponad 400 punktów w Polsce oraz placówki partnerskie) oraz wdrożenia modelu nowego wyglądu placówek bankowych. Koordynacja produkcji i ekspozycji materiałów marketingowych, ATL i BTL, przy kampaniach ofert standardowych i promocyjnych. Prowadzenie eventów sprzedażowych i wizerunkowych dla banku. Współpraca z siecią sprzedaży w zakresie promocji lokalnych. Kontakt z dostawcami materiałów brandingowych.
Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej
LUKAS Bank SA
Organizacja i nadzór kampanii promocyjnych dla nowych placówek, koordynacja kampanii wyklejania witryn w sieci ponad 400 punktów w Polsce, tworzenie i produkcja materiałów reklamowych, weryfikacja polityki gadżetowej oraz katalogu akcji lokalnych, komunikacja z siecią, zarządzanie przestrzenią placówki
Szkolenia i kursy
02 - 2012 Brand Design and Development -INFORMEDIA
03 - 2011 Trade Marketing AVENHANSEN
12 – 2010 Język Komunikacji Marketingowej
04 – 2010 Planowanie mediów – INSTYTUT AUDTU MEDIOWEGO
03 – 2009 CorelDraw - ALTKOM
01 - 2009 Strategie, taktyki i techniki oddziaływania na podświadomość klienta w nowoczesnym marketingu perswazyjnym-INSTYTUT NEUROLINGWISTYKI
01 - 2008 MS Excel, MS Power Point – ALTKOM
03 - 2011 Trade Marketing AVENHANSEN
12 – 2010 Język Komunikacji Marketingowej
04 – 2010 Planowanie mediów – INSTYTUT AUDTU MEDIOWEGO
03 – 2009 CorelDraw - ALTKOM
01 - 2009 Strategie, taktyki i techniki oddziaływania na podświadomość klienta w nowoczesnym marketingu perswazyjnym-INSTYTUT NEUROLINGWISTYKI
01 - 2008 MS Excel, MS Power Point – ALTKOM
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
Film, teatr, literatura, malarstwo
Narty, Astanga joga, salsa cubana
Narty, Astanga joga, salsa cubana