Umiejętności
Coaching
Delegowanie zadań
Szkolenia pracowników
Moda
Merchandising
Microsoft Office
Budowanie zepołu
Tekstylia
Analiza trendów
Branding
Sprzedaż
kreowanie wizeruku
Motywowanie zespołu
doradztwo biznesowe
Ustalanie i realizacja celów
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Właściciel
SUKCESS CONSULTING
Prowadzę szkolenia i warsztaty z tematyki szeroko pojętego obszaru sprzedaży oraz kontaktów z Klientami. Moją misją jest wzmacnianie obszaru działania i skuteczności firm, którą opieram na modelu H2H, czyli człowieka do człowieka. Pragnę polepszać jakość obsługi Klienta oraz pomagać w osiąganiu sukcesów w biznesie poprzez budowanie relacji zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji. W swojej pracy skupiam się na najważniejszym kapitale – na ludziach – a przede wszystkim ich talentach, predyspozycjach oraz umiejętnościach. Oferuje kompleksowe usługi szkoleniowe polegające na analizie potrzeb, podwyższaniu kompetencji uczestników, przekazywaniu wiedzy oraz tworzeniu podstaw do rozwoju. Do projektowania i prowadzenia szkoleń wykorzystuję najnowszą wiedzę psychologiczną, własną metodologię, szereg pomocnych narzędzi oraz własne doświadczenie w obszarze pracy z klientem.
Department Manager
- kompleksowe zarządzanie gospodarką towarową,
- analiza zapasów magazynowych, obrót towarów
- stała analiza raportów sprzedaży,
- efektywne zwiększanie wskaźników,
- dbałość o realizację planów sprzedaży,
- nadzorowanie i wykonywanie zmian pod kątem visual merchandisingu i prezentacji działu,
- zarządzanie i szkolenie podległego zespołu,
- przeprowadzanie rozmów oceniających i motywujących,
- odpowiedzialność za utrzymanie obsługi klienta na najwyższym poziomie,
- analiza zapasów magazynowych, obrót towarów
- stała analiza raportów sprzedaży,
- efektywne zwiększanie wskaźników,
- dbałość o realizację planów sprzedaży,
- nadzorowanie i wykonywanie zmian pod kątem visual merchandisingu i prezentacji działu,
- zarządzanie i szkolenie podległego zespołu,
- przeprowadzanie rozmów oceniających i motywujących,
- odpowiedzialność za utrzymanie obsługi klienta na najwyższym poziomie,
Kierownik sklepu - Złote Tarasy
- zarządzanie wieloosobową załogą (20-27 osób),
- szkolenia z zakresu obowiązujących procedur, funkcjonowania sklepu, zasad BHP, zasad VM, obsługi klienta ;
- odpowiedzialność za utrzymanie standardów w sklepie ; praca z budżetami miesięcznymi, wskaźnikami sprzedaży ;
- organizacja gospodarki towarowej na sklepie- zamówienia towaru,
- ocena podległego personelu, kierowanie do ścieżki talentów, szkolenia rozwojowe.
- szkolenia z zakresu obowiązujących procedur, funkcjonowania sklepu, zasad BHP, zasad VM, obsługi klienta ;
- odpowiedzialność za utrzymanie standardów w sklepie ; praca z budżetami miesięcznymi, wskaźnikami sprzedaży ;
- organizacja gospodarki towarowej na sklepie- zamówienia towaru,
- ocena podległego personelu, kierowanie do ścieżki talentów, szkolenia rozwojowe.
Zastępca Kierownika Sklepu
- kompleksowe zarządzanie placówką oraz organizacja pracy podległego zespołu
- efektywne wykorzystywanie czasu pracy
- dbałość o kompletne realizowanie planów i zadań
- stała kontrola i analiza budżetu sprzedaży, budżetu godz.
- dogłębna wiedza na temat ekspozycji produktu, zarządzania marką, systemu projektowania, produkcji, transportu i sprzedaży towaru
- organizowanie i przeprowadzanie procesu rekrutacyjnego oraz kompleksowe tworzenie zespołu
- dbałość o rozwój i wiedzę podległych pracowników,
- efektywne wykorzystywanie czasu pracy
- dbałość o kompletne realizowanie planów i zadań
- stała kontrola i analiza budżetu sprzedaży, budżetu godz.
- dogłębna wiedza na temat ekspozycji produktu, zarządzania marką, systemu projektowania, produkcji, transportu i sprzedaży towaru
- organizowanie i przeprowadzanie procesu rekrutacyjnego oraz kompleksowe tworzenie zespołu
- dbałość o rozwój i wiedzę podległych pracowników,
Starszy Konsultant, Trener Produktowy
- dbałość o fachową obsługę klienta zgodnie ze standardami, utrzymywanie satysfakcji klientów
- rozwiązywanie trudnych sytuacji z klientem
- dbałość o wygląd perfumerii
- prezentacja towaru, merchandising, animacje
- zarządzanie personelem zgodnie z wartościami koncernu i zasadami pracy
- motywowanie i integrowanie pracowników
- identyfikacja potrzeb szkoleniowych i dbałość o rozwój pracowników
- zapewnienie efektywnego grafiku oraz odpowiednich planów pracy
- terminowe i staranne wypełnianie zadań administracyjnych
- rozwiązywanie trudnych sytuacji z klientem
- dbałość o wygląd perfumerii
- prezentacja towaru, merchandising, animacje
- zarządzanie personelem zgodnie z wartościami koncernu i zasadami pracy
- motywowanie i integrowanie pracowników
- identyfikacja potrzeb szkoleniowych i dbałość o rozwój pracowników
- zapewnienie efektywnego grafiku oraz odpowiednich planów pracy
- terminowe i staranne wypełnianie zadań administracyjnych
Specjalista
- zarządzanie normami, dbałość o jakość i organizację animacji
- nadzorowanie wykonania planu, sporządzanie raportów
- udział w rekrutacji sprzedawców
- integracja i szkolenie nowych pracowników
- delegowanie zadań, kontrola pracy sprzedawców
- zarządzanie zapasami
- przekazywanie informacji podległym pracownikom, motywowanie, planowanie i śledzenie szkoleń
- dbałość o satysfakcje klientów, rozwiązywanie sporów
- nadzorowanie wykonania planu, sporządzanie raportów
- udział w rekrutacji sprzedawców
- integracja i szkolenie nowych pracowników
- delegowanie zadań, kontrola pracy sprzedawców
- zarządzanie zapasami
- przekazywanie informacji podległym pracownikom, motywowanie, planowanie i śledzenie szkoleń
- dbałość o satysfakcje klientów, rozwiązywanie sporów
Szkolenia i kursy
Sztuka prezentacji w pracy trenera
Realizacja szkoleń w organizacji
Trener na miarę potrzeb – szkolenie dla trenerów wewnętrznych i freelancerów
Techniki sprzedaży
Self-Presentation
Leadership
Effective Communication
Zarządzanie salą sprzedaży
Trudne sytuacje w obsłudze klienta
Trening pracy w grupie
Realizacja szkoleń w organizacji
Trener na miarę potrzeb – szkolenie dla trenerów wewnętrznych i freelancerów
Techniki sprzedaży
Self-Presentation
Leadership
Effective Communication
Zarządzanie salą sprzedaży
Trudne sytuacje w obsłudze klienta
Trening pracy w grupie
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Odzież/Dodatki/Biżuteria
Grupy
Klub Menedżerów HR
Dyskusje na temat strategii personalnej, rekrutacji, szkoleń, ocen, motywowania i wynagradzania, karier, zwolnień, itp. Grupa w której nie publikujemy ogłoszeń komercyjnych i ofert pracy.
PR-omocja szkoleń
Ta grupa to 'tablica ogłoszeń' tematów bardzo szeroko pojętych - około szkoleniowych.
Proszę pisać ogłoszenia zgodnie ze wzorem:
[Miasto/Polska][Data][Krótki temat][Grupa docelowa]
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.