Umiejętności
Office 365
Optymalizacja procesów
SAP Business One
Optymalizacja kosztów
Symfonia Kadry i Płace/Handel
Symfonia mała księgowość
Pakiet Microsoft: Excel, Word, Power Point
Share Point
Wdrażanie Systemów Zarządzania
Wdrażanie rozwiązań i opracowanie nowych procedur
Audytor wewnętrzny ISO 14001
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Projektu
Redos Trailers sp. z o.o.
branża: produkcja nadwozi oraz przyczep pojazdów użytkowych
prowadzenie negocjacji z osobami związanymi bezpośrednio z projektem tj. klientami oraz samym zespołem projektowym; budowanie sprawnie i skoordynowanie funkcjonującego zespołu, przygotowanie struktury podziału prac oraz harmonogramu projektu; określenie wymagań projektu; zarządzanie czasem, kosztami, zakresem, jakością i przepływem informacji; współpraca z firmami kooperującymi, dostawcami oraz zarządem; bieżąca kontrola postępu prac w celu utrzymania zgodności projektu z założonym planem, analiza ryzyka oraz opracowywanie zadań zapobiegawczych i naprawczych; funkcja audytora wewnętrznego w zakresie ISO 14001, nadzór nad działem konstrukcji, zaopatrzenia i produkcji; strukturyzacja pracy
prowadzenie negocjacji z osobami związanymi bezpośrednio z projektem tj. klientami oraz samym zespołem projektowym; budowanie sprawnie i skoordynowanie funkcjonującego zespołu, przygotowanie struktury podziału prac oraz harmonogramu projektu; określenie wymagań projektu; zarządzanie czasem, kosztami, zakresem, jakością i przepływem informacji; współpraca z firmami kooperującymi, dostawcami oraz zarządem; bieżąca kontrola postępu prac w celu utrzymania zgodności projektu z założonym planem, analiza ryzyka oraz opracowywanie zadań zapobiegawczych i naprawczych; funkcja audytora wewnętrznego w zakresie ISO 14001, nadzór nad działem konstrukcji, zaopatrzenia i produkcji; strukturyzacja pracy
Pracownik administracyjno-biurowy
Redos Pojazdy Użytkowe sp. z o.o.
Pierwszy rok pracy – obowiązki z zakresu recepcji:
prowadzenie kalendarza spotkań i delegacji Prezesa Zarządu; obsługa centrali telefonicznej; koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz dystrybucja poczty wśród pracowników, gromadzenie i przechowywanie informacji oraz dbałość o ich poprawny przepływ; realizacja oraz nadzór nad zakupami art. biurowych; dbanie o estetykę oraz wizerunek firmy;
Kolejne dwa lata pracy - obowiązki z zakresu administracji i księgowości: dekretowanie oraz księgowanie faktur zakupu, prowadzenie prognozy i rejestru płatności; realizacja przelewów, księgowanie wyciągów bankowych; rozliczanie zadatków i zaliczek, kalkulacja wstępna oraz powykonawcza, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, wystawianie faktur, korekt, duplikatów, not korygujących i księgowych; obsługa kasy i terminala spółki; gospodarka odzieżą roboczą, sporządzanie pism, formularzy, sprawozdań i zestawień; gromadzenie dokumentów rejestrowych firm oraz upoważnień BIG; wiekowanie, współpraca z działem Finansowym oraz Kontrolingiem
prowadzenie kalendarza spotkań i delegacji Prezesa Zarządu; obsługa centrali telefonicznej; koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz dystrybucja poczty wśród pracowników, gromadzenie i przechowywanie informacji oraz dbałość o ich poprawny przepływ; realizacja oraz nadzór nad zakupami art. biurowych; dbanie o estetykę oraz wizerunek firmy;
Kolejne dwa lata pracy - obowiązki z zakresu administracji i księgowości: dekretowanie oraz księgowanie faktur zakupu, prowadzenie prognozy i rejestru płatności; realizacja przelewów, księgowanie wyciągów bankowych; rozliczanie zadatków i zaliczek, kalkulacja wstępna oraz powykonawcza, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, wystawianie faktur, korekt, duplikatów, not korygujących i księgowych; obsługa kasy i terminala spółki; gospodarka odzieżą roboczą, sporządzanie pism, formularzy, sprawozdań i zestawień; gromadzenie dokumentów rejestrowych firm oraz upoważnień BIG; wiekowanie, współpraca z działem Finansowym oraz Kontrolingiem
Pracownik administracyjno-biurowy
VIVA LITERA sp. z o.o.
bieżące księgowanie dowodów księgowych; wystawianie faktur; przyjmowanie zamówień; kalkulacja kosztów i cen produkcji; obsługa klientów; rozliczanie należności i zobowiązań; realizacja przelewów bankowych; sprawozdawczość GUS; rozliczenia PFRON; prowadzenie kadr; sporządzanie pism i ofert
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Inne
"Kim zatem jest kierownik projektu odnoszący sukcesy? To ktoś, kto konsekwentnie realizuje projekty i osiąga trzy cele: doprowadza do wykonania i przekazania produktów, dba o powstawanie korzyści biznesowych oraz zostawia klientów z uśmiechem na twarzy"
Richard Newton
Richard Newton