Dominika Sternal

Kierownik Projektu, Redos Trailers sp. z o.o.
Nowy Tomyśl, wielkopolskie

Umiejętności

Office 365 Optymalizacja procesów SAP Business One Optymalizacja kosztów Symfonia Kadry i Płace/Handel Symfonia mała księgowość Pakiet Microsoft: Excel, Word, Power Point Share Point Wdrażanie Systemów Zarządzania Wdrażanie rozwiązań i opracowanie nowych procedur Audytor wewnętrzny ISO 14001

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik Projektu
Redos Trailers sp. z o.o.
branża: produkcja nadwozi oraz przyczep pojazdów użytkowych

prowadzenie negocjacji z osobami związanymi bezpośrednio z projektem tj. klientami oraz samym zespołem projektowym; budowanie sprawnie i skoordynowanie funkcjonującego zespołu, przygotowanie struktury podziału prac oraz harmonogramu projektu; określenie wymagań projektu; zarządzanie czasem, kosztami, zakresem, jakością i przepływem informacji; współpraca z firmami kooperującymi, dostawcami oraz zarządem; bieżąca kontrola postępu prac w celu utrzymania zgodności projektu z założonym planem, analiza ryzyka oraz opracowywanie zadań zapobiegawczych i naprawczych; funkcja audytora wewnętrznego w zakresie ISO 14001, nadzór nad działem konstrukcji, zaopatrzenia i produkcji; strukturyzacja pracy
Logo
Pracownik administracyjno-biurowy
Redos Pojazdy Użytkowe sp. z o.o.
Pierwszy rok pracy – obowiązki z zakresu recepcji:
prowadzenie kalendarza spotkań i delegacji Prezesa Zarządu; obsługa centrali telefonicznej; koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz dystrybucja poczty wśród pracowników, gromadzenie i przechowywanie informacji oraz dbałość o ich poprawny przepływ; realizacja oraz nadzór nad zakupami art. biurowych; dbanie o estetykę oraz wizerunek firmy;

Kolejne dwa lata pracy - obowiązki z zakresu administracji i księgowości: dekretowanie oraz księgowanie faktur zakupu, prowadzenie prognozy i rejestru płatności; realizacja przelewów, księgowanie wyciągów bankowych; rozliczanie zadatków i zaliczek, kalkulacja wstępna oraz powykonawcza, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, wystawianie faktur, korekt, duplikatów, not korygujących i księgowych; obsługa kasy i terminala spółki; gospodarka odzieżą roboczą, sporządzanie pism, formularzy, sprawozdań i zestawień; gromadzenie dokumentów rejestrowych firm oraz upoważnień BIG; wiekowanie, współpraca z działem Finansowym oraz Kontrolingiem
Logo
Pracownik administracyjno-biurowy
VIVA LITERA sp. z o.o.
bieżące księgowanie dowodów księgowych; wystawianie faktur; przyjmowanie zamówień; kalkulacja kosztów i cen produkcji; obsługa klientów; rozliczanie należności i zobowiązań; realizacja przelewów bankowych; sprawozdawczość GUS; rozliczenia PFRON; prowadzenie kadr; sporządzanie pism i ofert

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Finanse/Ekonomia
Księgowość

Inne

"Kim zatem jest kierownik projektu odnoszący sukcesy? To ktoś, kto konsekwentnie realizuje projekty i osiąga trzy cele: doprowadza do wykonania i przekazania produktów, dba o powstawanie korzyści biznesowych oraz zostawia klientów z uśmiechem na twarzy"

Richard Newton