Umiejętności
Podróże biznesowe
włoski
Pilotaż wycieczek
Turystyka, edukacja, usługi przewodnickie
Italia
Socjologia
Antropologia kulturowa
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
włoski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Szef Obsługi Destynacji
Biuro Podróży Itaka
- zarządzanie destynacją
- szkolenie rezydentów w zakresie pracy na destynacji
- organizacja pracy rezydentów, tworzenie harmonogramu pracy
- współpraca z kontrahentem przy organizaji wycieczek lokalnych, rekrutacji pilotów i miejscowych przewodników
- zarządzanie pracą animatorów
- rozliczanie destynacji
- ocena pracowników
- dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta
- szkolenie rezydentów w zakresie pracy na destynacji
- organizacja pracy rezydentów, tworzenie harmonogramu pracy
- współpraca z kontrahentem przy organizaji wycieczek lokalnych, rekrutacji pilotów i miejscowych przewodników
- zarządzanie pracą animatorów
- rozliczanie destynacji
- ocena pracowników
- dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta
Pilot wycieczek zagranicznych, rezydent grup pobytowych, przewodnik wycieczek lokalnych
TURYSTYKA - pobytowa, objazdowa, biznesowa, incentive, aktywna
https://www.itaka.pl/piloci-wycieczek/?fbclid=IwAR1DkSKRsFYZIrazJpt8Mv39DKISHkxNBFA6YfZNY5OKgZDYNl_qourploY
- opieka nad uczestnikami imprezy turystycznej w czasie podróży, transferów i pobytu grupy na miejscu wyjazdu
- zapewnienie realizacji świadczeń przewidzianych w programie imprezy
- pomoc uczestnikom wyjazdu w rozwiązywaniu problemów, które powstały podczas wyjazdu (sytuacja medyczna, pobyt w szpitalu, zagubienie dokumentów, bagażu itd.)
- przyjmowanie reklamacji i rozwiązywanie ich w miarę możliwości podczas trwania imprezy
- tłumaczenia językowe
- udzielanie informacji krajoznawczej, pełnienie funkcji przewodnickich
- organizacja i prowadzenie wycieczek fakultatywnych, imprez kulturalnych, zajęć sportowych
- współpraca z lokalnym kontrahentem, przewodnikami miejscowymi, obsługą hotelową, personelem pokładowym, firmą przewozową
Współpraca z najlepszymi biurami podróży: Itaka, Rainbow, Conqueror, Arka Travel, Art Tour, Sport Vita, Fun Travel, Tatra Holding, Visa Travel, Zibra Travel, Klub Podróży Horyzonty
- opieka nad uczestnikami imprezy turystycznej w czasie podróży, transferów i pobytu grupy na miejscu wyjazdu
- zapewnienie realizacji świadczeń przewidzianych w programie imprezy
- pomoc uczestnikom wyjazdu w rozwiązywaniu problemów, które powstały podczas wyjazdu (sytuacja medyczna, pobyt w szpitalu, zagubienie dokumentów, bagażu itd.)
- przyjmowanie reklamacji i rozwiązywanie ich w miarę możliwości podczas trwania imprezy
- tłumaczenia językowe
- udzielanie informacji krajoznawczej, pełnienie funkcji przewodnickich
- organizacja i prowadzenie wycieczek fakultatywnych, imprez kulturalnych, zajęć sportowych
- współpraca z lokalnym kontrahentem, przewodnikami miejscowymi, obsługą hotelową, personelem pokładowym, firmą przewozową
Współpraca z najlepszymi biurami podróży: Itaka, Rainbow, Conqueror, Arka Travel, Art Tour, Sport Vita, Fun Travel, Tatra Holding, Visa Travel, Zibra Travel, Klub Podróży Horyzonty
Specjalista ds. obsługi klienta
- Zapewnienie obsługi klienta na rynku włoskim; komunikacja z klientami, obsługa zgłoszeń klientów, rozwiązywanie problemów, obsługa reklamacji i księgowanie zleceń w systemie Oracle
- Współpraca z działem finansowym i magazynem w Holandii (przyjmowanie i wysyłka towarów, transakcje materiałowe)
- Współpraca ze spedytorami, usługami kurierskimi w celu zapewnienia dostaw na czas
- Ścisła współpraca z lokalnymi i regionalnymi przedstawicielami handlowymi w realizacji kwartalnych celów i zadań
- Odpowiedzialność za dotrzymanie określonych terminów i harmonogramów dostaw produktów oraz zobowiązań
- Ścisła współpraca z zespołami sprzedaży i prognoz/zaopatrzenia
- Ścisła współpraca z magazynami - oraz dostarczanie raportów wewnętrznych i zewnętrznych
- Prowadzenie akt klientów z informacjami o umowie sprzedaży oraz sprawdzanie dostępności produktów, księgowanie zamówień
- Generowanie potwierdzenia e-mail do sprzedaży w terenie o statusie przetworzonych zamówień
- Zarządzanie zamówieniami – nadzór nad całością realizacji zamówienia
- Odpowiedzialność za składanie wszystkich wniosków/zmian zamówień sprzedaży przetwarzanych przez dział
- Współpraca z łańcuchem dostaw
- Dokonywanie codziennych rozliczeń
- Współpraca z działem finansowym i magazynem w Holandii (przyjmowanie i wysyłka towarów, transakcje materiałowe)
- Współpraca ze spedytorami, usługami kurierskimi w celu zapewnienia dostaw na czas
- Ścisła współpraca z lokalnymi i regionalnymi przedstawicielami handlowymi w realizacji kwartalnych celów i zadań
- Odpowiedzialność za dotrzymanie określonych terminów i harmonogramów dostaw produktów oraz zobowiązań
- Ścisła współpraca z zespołami sprzedaży i prognoz/zaopatrzenia
- Ścisła współpraca z magazynami - oraz dostarczanie raportów wewnętrznych i zewnętrznych
- Prowadzenie akt klientów z informacjami o umowie sprzedaży oraz sprawdzanie dostępności produktów, księgowanie zamówień
- Generowanie potwierdzenia e-mail do sprzedaży w terenie o statusie przetworzonych zamówień
- Zarządzanie zamówieniami – nadzór nad całością realizacji zamówienia
- Odpowiedzialność za składanie wszystkich wniosków/zmian zamówień sprzedaży przetwarzanych przez dział
- Współpraca z łańcuchem dostaw
- Dokonywanie codziennych rozliczeń
Młodszy Analityk
Zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla klientów z regionu EMEA w sprawie korporacyjnych kart kredytowych.
Obowiązki:
- zrozumieć potrzeby i oczekiwania klienta, aby zapewnić profesjonalne i terminowe rozwiązanie
- rozwiązywać zapytania otrzymane od Klientów Korporacyjnych za pośrednictwem poczty elektronicznej
- współpracować z wewnętrznymi zespołami Citi z obszaru Client Operations, aby skutecznie obsługiwać zgłoszenia i zapytania klientów
- współpracować z innymi członkami zespołu, aby wszystkie sprawy były załatwiane na czas
Obowiązki:
- zrozumieć potrzeby i oczekiwania klienta, aby zapewnić profesjonalne i terminowe rozwiązanie
- rozwiązywać zapytania otrzymane od Klientów Korporacyjnych za pośrednictwem poczty elektronicznej
- współpracować z wewnętrznymi zespołami Citi z obszaru Client Operations, aby skutecznie obsługiwać zgłoszenia i zapytania klientów
- współpracować z innymi członkami zespołu, aby wszystkie sprawy były załatwiane na czas
Szef Pokładu, Instruktor Personelu Pokładowego
Instruktor personelu pokładowego:
- prowadzenie i przygotowywanie szkoleń dla personelu pokładowego
- przeprowadzanie egzaminów line check dla nowych członków personelu pokładowego oraz dla nowych szefów pokładu
- ocena pracy personelu pokładowego, współtworzenie i doskonalenie systemu ocen pracowniczych
- redagowanie podręcznika Cabin Crew Manual, opracowywanie procedur ogólnych i awaryjnych dla personelu pokładowego oraz tworzenie zestawów briefingowych
- rekrutacja personelu pokładowego: przygotowywanie procesu rekrutacyjnego i ocena kompetencji kandydatów podczas rozmów telefonicznych, indywidualnych oraz zadań grupowych Assessment Centre, weryfikacja kompetencji językowych
Szef Pokładu:
- zarządzanie załogą pokładową podczas lotu, prowadzenie briefingu, ocena kompetencji członków personelu pokładowego przed podjęciem czynności lotniczych, przydzielanie zadań i funkcji członkom załogi
- wykonywanie zapowiedzi pokładowych
- współpraca z załogą lotniczą, obsługą naziemną, techniczną i firmą cateringową
- prowadzenie i przygotowywanie szkoleń dla personelu pokładowego
- przeprowadzanie egzaminów line check dla nowych członków personelu pokładowego oraz dla nowych szefów pokładu
- ocena pracy personelu pokładowego, współtworzenie i doskonalenie systemu ocen pracowniczych
- redagowanie podręcznika Cabin Crew Manual, opracowywanie procedur ogólnych i awaryjnych dla personelu pokładowego oraz tworzenie zestawów briefingowych
- rekrutacja personelu pokładowego: przygotowywanie procesu rekrutacyjnego i ocena kompetencji kandydatów podczas rozmów telefonicznych, indywidualnych oraz zadań grupowych Assessment Centre, weryfikacja kompetencji językowych
Szef Pokładu:
- zarządzanie załogą pokładową podczas lotu, prowadzenie briefingu, ocena kompetencji członków personelu pokładowego przed podjęciem czynności lotniczych, przydzielanie zadań i funkcji członkom załogi
- wykonywanie zapowiedzi pokładowych
- współpraca z załogą lotniczą, obsługą naziemną, techniczną i firmą cateringową
Projekty
Travelmaniacy
Współpraca z internetowym portalem turystycznym.
Zakres obowiązków
Zbieranie materiłów, aktualizaowanie informacji, pisanie artykułów o geografii oraz zwyczajach panujących w różnych krajach Europy, Afryki, Bliskiego Wschodu, Ameryki Północnej i Azji Południowo-Wschodniej, internetowych przewodników po ciekawych miejscach turystycznych oraz praktycznych porad dla turystów. Publikacje podpisane jako dso.
Szkolenia i kursy
XI 2021 - IV 2022 - Kurs przewodnika miejskiego po Warszawie PTTK
XII 2018 Area Pubblica Iniziale - personale che necessita di una formazione generale di sensibilizzazione alla sicurezza - ENAC
IV.2018 Zarządzanie jakością i skutecznością - Stainer Consulting
XII.2014 Zarządzanie destynacją - Stainer Consulting
IV.2013 Profesjonalny Rezydent Biura Podróży - Stainer Consulting
XI.2012-II.2013 Język Hiszpański w Lotnictwie - Enter Air
I.-II.2011 Management Training - Berlitz
VII.2010 Increasing In-Flight Sales – People Achieve
X.2008–III.2009 Kurs Pilotów Wycieczek – Biuro Turystyki Orion, Warszawa
IX.-X.2005 Kurs Szybkiego Czytania– Impuls, Akademia Szybkiego Czytania, Warszawa
VII.2003 Kurs Nurkowy – Fun Dive Center, Supetar, Chorwacja
III.2002 Kurs Wychowawców Kolonijnych – ATUT, Poznań
II.2002 Kurs Pierwszej Pomocy– ATUT, Poznań
XII 2018 Area Pubblica Iniziale - personale che necessita di una formazione generale di sensibilizzazione alla sicurezza - ENAC
IV.2018 Zarządzanie jakością i skutecznością - Stainer Consulting
XII.2014 Zarządzanie destynacją - Stainer Consulting
IV.2013 Profesjonalny Rezydent Biura Podróży - Stainer Consulting
XI.2012-II.2013 Język Hiszpański w Lotnictwie - Enter Air
I.-II.2011 Management Training - Berlitz
VII.2010 Increasing In-Flight Sales – People Achieve
X.2008–III.2009 Kurs Pilotów Wycieczek – Biuro Turystyki Orion, Warszawa
IX.-X.2005 Kurs Szybkiego Czytania– Impuls, Akademia Szybkiego Czytania, Warszawa
VII.2003 Kurs Nurkowy – Fun Dive Center, Supetar, Chorwacja
III.2002 Kurs Wychowawców Kolonijnych – ATUT, Poznań
II.2002 Kurs Pierwszej Pomocy– ATUT, Poznań
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Zainteresowania
teatr, musical, kino europejskie
antropologia kulturowa, psychologia społeczna
sport: jazda konna, narciarstwo, nurkowanie
antropologia kulturowa, psychologia społeczna
sport: jazda konna, narciarstwo, nurkowanie
Inne
obsługa komputera: iOS, Windows, pakiet MS Office, Oracle;
obsługa urządzeń biurowych;
prawo jazdy kategorii B, licencja pilota wycieczek, licencja nurkowa CMAS*
Zalety osobiste
• łatwość adaptacji
• obowiązkowość
• dyspozycyjność
obsługa urządzeń biurowych;
prawo jazdy kategorii B, licencja pilota wycieczek, licencja nurkowa CMAS*
Zalety osobiste
• łatwość adaptacji
• obowiązkowość
• dyspozycyjność
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Dobre Kino
Repertuar będzie tendencyjny, ale kto w końcu wprowadza do kin lepsze filmy, niż dwóch małych niezależnych dystrybutorów :)
eprzewodnicy
Grupa zrzeszająca pilotów, przewodników, instruktorów, ratowników, wychowawców kolonijnych
Piloci/przewodnicy
Pozytywnie zakręceni na pracę. Wszyscy po przejściach - pracujący, deklarujący chęć pracy, doświadczeni i jeszcze nie w turystyce.
piloci wycieczek
zapraszam wszystkich pilotów wycieczek krajowych i zagranicznych!! jest to miejsce na wymianę poglądów, doświadczeń, a także na zamieszczanie ofert dotyczących wyjazdów.