Dominika Skalska

Kierownik ds. Jakości i Kontroli, Citi Handlowy
Sosnowiec, śląskie

Języki

angielski
dobry
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Kierownik ds. Jakości i Kontroli
• przeprowadzanie kontroli wewnętrznych, m.in. zgodności z procedurami, wytycznymi audytu, sprawdzanie operacji wykonywanych przez pracowników, oraz nadzorowanie realizacji transakcji
• odpowiedzialność za pozytywny wynik audytu : zawsze miałam wynik powyżej 95% co skutkowało licznymi pochwałami kierownictwa wyższego szczebla oraz nagrodami,
• kontrola wszelkiej dokumentacji pod kątem zgodności z procedurami,
• zapewnienie wysokiej jakości obsługi bankowej zgodnej ze „standardami sprzedaży i obsługi klienta” – oddział otrzymał wyróżnienie w uzyskaniu bardzo dobrej oceny w badaniu „Tajemniczego Klienta”,
• kontrola oraz wsparcie przy rozwiązywaniu reklamacji klientów (brak przeterminowanych reklamacji),
• współpraca z Dyrektorem Oddziału w zakresie zarządzania procesem obsługi w oddziale,
• zastępowanie Dyrektora Oddziału podczas 4-miesięcznej jego nieobecności,
• dbałość o jakość portfela klienta
• zapewnienie właściwego przeszkolenia pracowników poprzez szkolenie i wdrażanie z zakresu systemów operacyjnych, procedur, obsługi klienta
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Doradca klienta ds. sprzedaży produktów bankowych
• sprzedaż produktów i usług,
• budowanie relacji z potencjalnymi klientami,
• obsługa posprzedażowa ,
• raportowanie działań sprzedażowych,
• analizy i planowanie sprzedaży,
• koordynowanie spotkań dla klientów.
Logo
Menadżer ds. Sprzedaży Produktów Finansowych
Polski Dom Finansowy S.A.
• utrzymanie stałego kontaktu biznesowego,
• prowadzenie działań reklamowych,
• realizacja celów sprzedażowych,
• sporządzanie dokumentacji kredytowej,
• odpowiedzialność za jakość portfela kredytowego,
• odpowiedzialność za jakość dokumentacji kredytowej,
• realizacja umów ubezpieczeniowych

Szkolenia i kursy

• Kurs usprawniający pamięć, koncentrację uwagi, spostrzegawczość oraz myślenie logiczne i twórcze 1996
• Trening interpersonalny 2000
• Kurs Szkoły Giełdowej prowadzony przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie S.A i Akademię Ekonomiczną im. K. Adamieckiego w Katowicach 2004
• Doskonalenie Umiejętności Menedżerskich 2004
• Szkolenie „Techniki sprzedażowe” 2004
• Szkolenie w zakresie produktów bankowych (konta, produkty kredytowe, produkty inwestycyjne) 2004
• Szkolenie w zakresie produktów ubezpieczeniowych zakończone egzaminem dla osób ubiegających się o wykonywanie czynności agencyjnych 2004
• Szkolenie „Efektywna komunikacja interpersonalna” 2009
• Szkolenie dla kadry menedżerskiej „W drodze do przywództwa” – doskonalenie umiejętności wymaganych do skutecznego kierowania grupą ludzi 2009
• Szkolenie „W drodze do doskonałości” – efektywna komunikacja miedzy współpracownikami, sposoby uczenia pracowników, budowanie autorytetu 2010

Edukacja

Logo
finanse i ubezpieczenia, magisterskie
Akademia Ekonomiczna w Katowicach

Specjalizacje

Bankowość
Analiza/Ryzyko
Bankowość
Bankowość detaliczna
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości

Grupy

Praca
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Praca szuka ciebie
Praca szuka ciebie
Praca szuka ciebie - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.