Dominika Olejniczak

Menadżer Personalny, Grupa Eurocash
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Coaching projektowanie programu nauczania E-Learning Szkolenia pracowników Szkolnictwo wyższe KPI implementation Microsoft Excel Microsoft Word Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Grupa Eurocash
Menadżer Personalny
Kształtowanie procesów HR w spółce Eurocash Serwis (powstałej z połączenia KDWT Sp. z o.o. i Serwis FMCG). Koordynacja procesów migracji kadrowo-płacowych połączonych spółek. Integracja, formowanie nowych procesów dot. polityki personalnej, controlling personalny, szkolenia.
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu
wykładowca akademicki
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu
Grupa Eurocash
kierownik ds. szkoleń
projektowanie merytoryczne szkoleń dla Grupy Eurocash, coaching, szkolenia, wdrożenie KPI’s, zarządzanie zespołem działu szkoleń, planowanie i kontrola budżetu szkoleniowego
PRESTIGE
właściciel, dyrektor ds. szkoleń, trener, psycholog biznesu
Prestige s.c.
szkolenia, rekrutacja, zarządzanie personelem, budowanie strategii firmy
Logo
właściciel, psycholog, trener, nauczyciel akademicki
PBE Consulting psychologia-biznes-edukacja
działania psychologiczne z zakresu dydaktyki, poradnictwa, terapii, szkolenia dla firm, zarządzanie kompetencjami zawodowymi
Logo
wykładowca akademicki
Społeczna Wyższa Szkoła Zarządzania i Przedsiębiorczości (obecnie SAN)
Wyższa Szkoła Biznesu
wykładowca akademicki
Wyższa Szkoła Biznesu
Teichert & Partners Psychologia i Biznes
dyrektor ds. szkoleń, trener, psycholog biznesu
szkolenia, rekrutacja, zarządzanie personelem, budowanie strategii firmy
Orbis S.A.
specjalista ds. marketingu i sprzedaży przedstawiciel handlowy, kierownik regionu sprzedaży

Szkolenia i kursy

- Zarządzanie efektywnością szkoleń
- HR BP Programme - High Performing
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie potencjałem osobowościowym z wykorzystaniem Thomas International Management Systems
- Public Relations i kształtowanie relacji z mediami
- Selekcja i dobór kadr
- MENTOR – Zarządzanie Personelem
- Sztuka Sprzedaży „Face to face”
- Negocjacje handlowe

Edukacja

Logo
Psychologia zarządzania, doktoranckie
Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi
Logo
Metodyka Badań w Naukach o Zarządzaniu, studia podyplomowe
Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi
Logo
Marketing i Zarządzanie, studia podyplomowe
Uniwersytet Szczeciński
Logo
Psychologia, magisterskie
UAM Poznań

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń

Zainteresowania

Surrealizm w literaturze, malarstwie i filmie, twórczość P. Almodovara, L. Buñuela, W. Allena, Caro & Junet’a, historia polskich królowych, muzyka iberyjska i brazylijska

Inne

PUBLIKACJE:

1998 - skrócona publikacja pracy magisterskiej pt.: „Rozpoznawanie wyrazów mimicznych a poziom aleksytymii” w: T. Maruszewski, E. Ścigała – „ Emocje, aleksytymia, poznanie” Wydawnictwo Fundacji Humaniora, Poznań.
2008 - „Motywacja a temperament w zarządzaniu” w: Sułkowski Ł. /red./ - „Debiuty doktorantów SWSPiZ”, Seria: Przedsiębiorczość i zarządzanie, t.IX, zeszyt 4, Łódź.
2009 - „Kształtowanie się potrzeb pracowniczych na lokalnym rynku pracy” (praca zbiorowa) w: Malicki M., Bilan S. /red./: „Polityka gospodarcza społeczna i ekologiczna w dobie kryzysu światowego”. Monografia. US-NAKKKS-CSR, Szczecin-Kijów.
2009 - „Lokalny rynek pracy w dobie kryzysu gospodarczego – efektywność aktywnych form przeciwdziałania bezrobociu” (praca zbiorowa) w: Malicki M., Bilan S. /red./: „Polityka gospodarcza społeczna i ekologiczna w dobie kryzysu światowego”. Monografia. US-NAKKKS-CSR, Szczecin-Kijów.
2009 - „Motywacja i uwarunkowania podjęcia studiów fizjoterapeutycznych i kosmetologicznych jako szansa rozwoju zawodowego na lokalnym rynku pracy”, Konferencja Naukowa 6-7 listopada Słupsk, nt: „Teoretyczne i praktyczne aspekty rozwoju regionalnego”
2010 - „Wykorzystanie marketingu personalnego w procesie motywowania pracowników” (praca zbiorowa) Konferencja Naukowa SGGW, 5-6 listopada 2009, Warszawa, nt:: „Współczesne koncepcje marketingowe”, Zeszyty Naukowe SGGW – Polityki Europejskie, Finanse i marketing, nr 3(52)/2010
2011 - „ Zarządzanie kompetencjami zawodowymi w świadomości kadry kierowniczej”, I Międzynarodowa Konferencja Naukowa, 23-24.05.2011, PWSH POMERANIA w Chojnicach, nt: „Adaptacyjność absolwentów szkoły wyższej na rynku pracy – szanse i wyzwania. W druku.

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni