Dominika Nawrocka

Kobieta i Pieniądze
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Komunikacja korporacyjna Komunikacja kryzysowa Facebook Komunikacja wewnętrzna relacje z mediami Sponsorowanie Strategic Communications

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
założycielka
Kobieta i Pieniądze
Kobieta i Pieniądze to organizacja edukacyjna, której celem jest rozwój kompetencji finansowych, biznesowych i marketingowych kobiet w Polsce. Od 2015 roku Dominika Nawrocka, autorka dwóch książek ("Kobieta i Pieniądze", "Ekspertka"), przedsiębiorczyni i inwestorka prowadzi szereg działań, mających na celu upowszechnienie dostępu Polek do wiedzy z zakresu finansów osobistych, marketingu i biznesu. www.kobietaipieniadze.pl
Fat ROI
Co-founder
Fat ROI to polska grupa specjalizująca się w marketingu w mediach społecznościowych, marketingu internetowym i wsparciu sprzedaży online. Udrażniamy kanały i wdrażamy optymalne rozwiązania marketingowe. Doradzamy, produkujemy, mierzymy (www.fatroi.com)
Havas PR Warsaw
Executive Director
Współzarządzanie agencją i rozwój oferty w obszarze komunikacji zintegrowanej i budowanie synergii z innymi agencjami Havas Worldwide.

Do września 2012 r. Associate Director i Client Service Director w Euro RSCG Sensors
LPP
Kierownik ds. PR (PR Manager)
LPP SA, RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO
Karolina Różycka
Karolina Różycka · podwładny
wystawiono
Dominika Nawrocka to fantastyczna, zawsze profesjonalna przełożona, doskonale wykształcony, o bogatym doświadczeniu manager przy którym każdego dnia codzienna praca staje się nie lada przyjemnością. Strateg, planer, wybitny specjalista w dziedzinie Public Relations, który zawsze chętnie dzieli się swoją wiedzą, dając poczucie ciągłego rozwoju i odkrywania w sobie nowych możliwości. Dominika to lider wyrozumiały acz wymagający, wyśmienicie zarządza czasem i zespołem, to skarbnica pomysłów i nieoceniony mentor. Praca w zespole Dominiki to przyjemność pozwalająca na nieograniczone rozwijanie zawodowych skrzydeł, za co dziękuję!
Edelman Polska
Account Director
Havas PR Warsaw
Account Manager, a następnie Senior Account Manager
Aleksandra Zarychta
Aleksandra Zarychta · podwładny
wystawiono
Dominika Nawrocka to świetny specjalista i manager. Doskonale zna się na public relations i potrafi skutecznie zarządzać zespołem. Dominika potrafi świetnie motywować ludzi i odkrywać w nich nowe zdolności. Jest wspaniałym specjalistą z zakresu Consumer PR!

Szkolenia i kursy

- Szkolenie z negocjacji – Warszawa, Door Polska, czerwiec 2014
- Szkolenie z wystąpień publicznych – Warszawa, Instytut Rozwoju Biznesu, listopad 2012
- Seminarium z cyklu Autorytety "Stwórz markę, która zwycięża na rynku. Marketing 3.0. Prelegenci: Philip Kotler i Scott Bedbury, listopad 2011
- Management 2011 - one-year management development program - ICAN Institute
- Havas University Leadership Excellence Program - University of Pennsylvania, The Wharton School, listopad 2011
- Konferencja Wall Street - Zakopane 2011, Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych, czerwiec 2011
- Seminarium z cyklu Autorytety "Building a successful brand. Winning strategies and best practices" prowadzone przez: Al i Laura Ries, wrzesień 2010
- Konferencja Profesjonalny Inwestor – Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych, listopad 2009
- Sympozjum komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet - Garden of Words, luty 2009
- Ocena pracownicza - szkolenie wewnętrzne LPP SA, 2008
- Szkolenia wewnętrzne w ramach Edelman University, 2008
- Szkolenie „Project Management” przeprowadzone przez firmę DOOR dla Edelman Polska, 2008
- „How to hire smarter” szkolenie wewnętrzne dla kadry zarządzającej Edelman Polska, 2007
- Szkolenie "Efektywne burze mózgów" przeprowadzone na zlecenie Euro RSCG Poland, 2006
- Seminarium Public Relations w Cannes we Francji. Organizator: Euro RSCG Worldwide PR, 2006
- Seminarium Public Relations w Sztokholmie w Szwecji. Organizator: V&S Absolut Spirits, 2006
- Szkolenie "Analiza semiotyczna". Organizator: Euro RSCG Poland. Trener: Marek Staniszewski (Dyrektor Działu strategii Euro RSCG Warsaw), 2006
- Szkolenie "Prosumenci". Organizator: Euro RSCG Poland. Trener: Marek Staniszewski (Dyrektor Działu strategii Euro RSCG Warsaw), 2006
- Szkolenie "Ocena pracownicza" przeprowadzone na zlecenie Euro RSCG Poland, 2005
- Szkolenie "Creative Business Idea". Organizator: Euro RSCG Poland. Trenerzy: Mark Lepere (Euro RSCG London) i Marek Staniszewski (Dyrektor Działu strategii Euro RSCG Warsaw), 2005
- Seminarium "European Trusted Brands 2005". Organizator: Reader's Digest, 2005
- Szkolenie "Planowanie kariery i efektywność osobista" przeprowadzone przez Communication Partners dla uczestników II etapu "Grasz o staż" - wrzesień 2002;
- Laureatka II etapu konkursu "Grasz o staż" firmy PricewaterhoseCoopers i "Gazety Wyborczej" - czerwiec 2002;
- Konferencja porozumienia uczelni warszawskich, komisji prawnej i spraw zagranicznych PSRP pod patronatem Parlamentu Studentów Rzeczypospolitej Polskiej "Ocena jakości kształcenia w Polsce na tle krajów europejskich" - marzec 2002;
- Ogólnopolskie Seminarium Publicon "Public Relations a dziennikarstwo. Współpraca czy konflikt interesów" - listopad 2001;
- Szkolenie z zakresu programu komputerowego Lotus Notes - wrzesień 2001;
- Konferencja "Kampanie wyborcze w Polsce i w krajach Unii Europejskiej." - maj 2001;
- Konferencja "Lider XXI wieku" - kwiecień 2001;
- Certificate of The Kosciuszko Foundation for successfully fulfilling the requirements of Summer English Language Program" - lipiec 1997;
- Kurs języka francuskiego w Instytucie Francuskim w Warszawie: 2000 - 2002;
- Kurs języka francuskiego w Szkole Języków Obcych SGH w Warszawie: 1998 - 2000.

Edukacja

Logo
Prawo, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Nauki ekonomiczne, Kolegium Gospodarki Światowej, doktoranckie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Public Relations i Marketing Medialny, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem
Public Relations
Zewnętrzny PR
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Organizacje

1. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (od kwietnia 2009)
2. Senator w Senacie Uniwersytetu Warszawskiego (1999 - 2002)
3. Przedstawicielka studentów Instytutu Dziennikarstwa w Parlamencie Studentów UW (1998 -2002)
4. Przewodnicząca Zarządu Samorządu Studentów Instytutu Dziennikarstwa UW (1999-2000)
5. Członek Zarządu Samorządu Studentów Instytutu Dziennikarstwa UW (1998-1999)

Inne

Firma: Agora SA (od 2002-07 do 2003-06)
Stanowisko: Stażysta, a następnie Specjalista ds. Promocji
W wyniku konkursu "Graż o staż" organizowanego przez PricewaterhoseCoopers i „Gazetę Wyborczą” otrzymałam kilkumiesięczny staż w redakcji portalu gazeta.pl. Po jego zakończeniu otrzymałam propozycję pracy w dziale promocji „Gazety Wyborczej”.
Obowiązki: m.in. przygotowanie merytoryczne i techniczne serwisu wyborcza.pl. Współpraca przy projektach promujących dodatki „Gazety Wyborczej” oraz Targi organizowane w siedzibie Agory SA.

Firma: AWR "WPROST" (od 2002-03 do 2002-07)
Stanowisko: Stażysta w Dziale Marketingu wydawnictwa
Obowiązki: Działania marketingowe, promocyjne i PR na rzecz ówczesnych tytułów wydawnictwa („Wprost”, „Pani”, „Twój Pies”, „BusinessWeek”).

Firma: BNP Paribas Bank Polska SA (od 2001-07 do 2002-02)
Stanowisko: Pracownik działu Administracji i Logistyki
Obowiązki: Prace administracyjne.

Firma: "Nowy Dziennik", NYC, USA (od 2000-07 do 2003-05)
Stanowisko: Dziennikarz
Obowiązki: Przygotowywanie codziennych depesz, samodzielne opracowywanie artykułów prasowych o różnorodnej tematyce. Od września 2000 do maja 2003 roku byłam korespondentką dziennika z Polski.

Firma: Radio Fakty Krosno (od 1997-01 do 1998-09)
Stanowisko: Dziennikarz
Obowiązki: Przygotowywanie relacji o aktualnych wydarzeniach w mieście. Współtworzenie
i prowadzenie "na żywo" cotygodniowego młodzieżowego programu radiowego "Więcej Czadu".

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Biegnąca z Naturą
Biegnąca z Naturą
Inspiracją do powstania tego pomysłu jest nasze osobiste pragnienie powrotu do korzeni własnej kobiecości oraz jej pełnego poczucia i wewnętrznej integracji. W konsekwencji pojawiła się idea dania tak
Branża odzieżowa
Branża odzieżowa
Grupa kierowana jest do osób związanych z branżą odzieżową, jej pochodnymi oraz HeadHunterów/ Działów HR [giełda pracy].
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Creative & Innovative
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne. A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
Doktoranci SGH
Doktoranci SGH
Grupa skupiająca osoby przygotowujące doktorat w Szkole Głównej Handlowej, zarówno studentów studiów stacjonarnych, zaocznych jak i tych z "wolnej stopy".
firma IDEALNA
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
fotozagadka
fotozagadka
Co przedstawiają zdjęcia?:-)
Jazz Cafe
Jazz Cafe
Grupa miłośników jazzu i bluesa, gdzie odnajdziesz informacje o ciekawych wydarzeniach, obiecujących wykonawcach i wartym polecenia sprzęcie nie tylko dla audiofilii.
Marka i branding
Marka i branding
Czym dla Ciebie jest marka? Dowiedz się czym marka jest dla innych!
Media
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.