Dominika Michalczuk - Łuszczyńska

Marketing i Media Manager
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

MURATOR S.A.
Manager Projektów, Media Manager
1. Manager Projektów w dziale e-commerce:

• Planowałam i realizowałam kampanie promocyjne dla potrzeb działu e-commerce
• Brałam udział w projektowaniu nowych pasaży internetowych

2. Media Manager „Super Expressu”:

• Przygotowywałam kampanie reklamowe dla „Super Expressu”, w tym: planowałam media oraz nadzorowałam produkcję spotów telewizyjnych i radiowych. Realizacja kampanii we współpracy z domami mediowymi: STARCOM, wcześniej: MINDSHARE).
• Nadzorowałam i realizowałam budżet mediowy.

3. Manager Projektów „Super Expressu”:

• Koordynowałam pracą działu komunikacji marketingowej.
• Opracowywałam kolekcje i dodatki wydawnicze wspomagające sprzedaż „Super Expressu”.
• Przygotowałam plany finansowe dla poszczególnych projektów.
• Pozyskiwałam partnerów biznesowych do realizacji nowych marketingowych projektów „Super Expressu” (w tym: negocjowanie kontraktów i ustalanie warunków współpracy z wydawnictwami i dystrybutorami).
• Działania PR: przygotowywałam materiały prasowe, współpracowałam z agencjami PR-owymi podczas promocyjnych imprez zewnętrznych.
POLSKA PRESS GRUPA
Zastępca Dyrektora ds. Promocji i Sprzedaży „Gazety Krakowskiej”
• Odpowiadałam za działania promocyjne „Gazety Krakowskiej” w Krakowie i jej małopolskich oddziałach.
• Planowałam i realizowałam strategię promocji oraz budżet marketingowy.
• Wspierałam sprzedaż tytułu lokalnymi kolekcjami oraz dodatkami płatnymi i bezpłatnymi – te działania przekładały się na znaczny wzrost sprzedaży gazety.
• Inicjowałam i realizowałam liczne kampanie reklamowe, konkursy sprzedażowe i wizerunkowe, plebiscyty oraz eventy marketingowe.
• Z powodzeniem zreorganizowałam dział promocji (w tym rekrutacja nowych pracowników)
Grupa Radiowa Agory
Dyrektor Promocji Regionu Krakowskiego stacji: „Złote Przeboje Radio Wanda 92,5 FM” w Krakowie „Ra
• Planowałam i realizowałam strategię promocji dla poszczególnych stacji:
1. Przeprowadzenie kampanii promujących nowe logo „Złote Przeboje” (outdoor: AMS, STROER, oraz dzienniki lokalne);
2. Uruchomienie krakowskiego „Radia Blue FM 103,8” – nowego muzycznego formatu;
3. Organizacja eventów sprzedażowo - promocyjnych w
krakowskich centrach handlowych;

Zrealizowane kampanie spowodowały wzrost słuchalności podlegających mi stacji. Radio Wanda zajęło najwyższą pozycję
wśród rozgłośni krakowskich, ze słuchalnością 65,37% (dane SMG KRC, fale luty - kwiecień 2004, wzrost z 53,01).

• Zarządzanie budżetem promocyjnym, negocjacje kontraktów, monitorowanie działań konkurencji.
Grupa Agora
Specjalista/Koordynator w Dziale Rzecznika Zarządu, Koordynator Działu Relacji z Inwestorami
1. Specjalista/Koordynator w Dziale Rzecznika Zarządu

• Redagowałam wewnętrzny tygodnik informacyjnego dla pracowników Agory S.A.
• Koordynowałam pracami nad wydaniem raportów rocznych spółki za lata 1999 i 2000 – raport Agory za 1999 r. zajął trzecie miejsce w rankingu „Press”.

2. Koordynator Działu Relacji z Inwestorami

• Przygotowywałam korporacyjną strony internetową spółki
• Organizowałam spotkania i konferencje władz firmy dla inwestorów i analityków w kraju i za granicą w okresie debiutu Agory S.A. na warszawskiej i londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych

Edukacja

Logo
Ukrainistyka, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie