Doświadczenie zawodowe
Account Manager
Zakres jak w przypadku United PR (poniżej), a ponadto:
- przygotowywanie strategii PR dla obecnych i potencjalnych klientów;
- udział w przetargach – tworzenie prezentacji oraz wystąpienia;
- redakcja newsletterów;
- obsługa eventów.
KLIENCI - BRANŻA NIERUCHOMOŚCI:
- Atrium European Real Estate (centra handlowe);
- Heitman (Empark Mokotów Business Park – największy w Polsce kompleks biurowy);
- MGPA Poland (Rondo 1 – jedyny w Europie Środkowo-Wschodniej biurowiec klasy AAA);
- TK Development (Galeria Tarnovia).
INNI WYBRANI KLIENCI:
- Carrefour Polska;
- Samsung Electronics Polska;
- Unilever Polska;
- Big Five X (obecnie Pentegy);
- United Buddy Bears.
- przygotowywanie strategii PR dla obecnych i potencjalnych klientów;
- udział w przetargach – tworzenie prezentacji oraz wystąpienia;
- redakcja newsletterów;
- obsługa eventów.
KLIENCI - BRANŻA NIERUCHOMOŚCI:
- Atrium European Real Estate (centra handlowe);
- Heitman (Empark Mokotów Business Park – największy w Polsce kompleks biurowy);
- MGPA Poland (Rondo 1 – jedyny w Europie Środkowo-Wschodniej biurowiec klasy AAA);
- TK Development (Galeria Tarnovia).
INNI WYBRANI KLIENCI:
- Carrefour Polska;
- Samsung Electronics Polska;
- Unilever Polska;
- Big Five X (obecnie Pentegy);
- United Buddy Bears.
Account Manager (wcześniej Account Manager Assistant)
- koordynacja bieżącej pracy, związanej z obsługą klientów;
- ustalanie i przedstawianie planów i harmonogramów działań dla klientów;
- rekomendacja działań;
- przygotowywanie prezentacji dla obecnych i potencjalnych klientów;
- przygotowywanie informacji i materiałów prasowych;
- przygotowywanie raportów medialnych i z kontaktów z klientem;
- obsługa konferencji prasowych i imprez dla klientów;
- obsługa sytuacji kryzysowych;
- nawiązywanie i podtrzymywanie bieżących kontaktów z dziennikarzami;
- śledzenie zmian na rynku mediów – stała aktualizacja baz danych.
Koncentracja na obsłudze projektów z zakresu PR Korporacyjnego i CSR.
Wybrani klienci:
- Grupa Żywiec (marka Warka oraz Fundacja Promocji Sportu „Dobry Start” Jerzego Dudka);
- Procter & Gamble (marka Blend-a-med oraz akcja Podaruj Dzieciom Słońce);
- Microsoft Polska (Forum Edukacji Microsoft);
- Kodak Polska;
- UPS Polska;
- Centrum Medyczne LIM;
- Lions Clubs International;
- PKT.pl Polskie Książki Telefoniczne;
- Agros Nova;
- Liebrecht & WooD;
- Tchibo Warszawa;
- Uno Fresco Tradex (obecnie Bakalland).
- ustalanie i przedstawianie planów i harmonogramów działań dla klientów;
- rekomendacja działań;
- przygotowywanie prezentacji dla obecnych i potencjalnych klientów;
- przygotowywanie informacji i materiałów prasowych;
- przygotowywanie raportów medialnych i z kontaktów z klientem;
- obsługa konferencji prasowych i imprez dla klientów;
- obsługa sytuacji kryzysowych;
- nawiązywanie i podtrzymywanie bieżących kontaktów z dziennikarzami;
- śledzenie zmian na rynku mediów – stała aktualizacja baz danych.
Koncentracja na obsłudze projektów z zakresu PR Korporacyjnego i CSR.
Wybrani klienci:
- Grupa Żywiec (marka Warka oraz Fundacja Promocji Sportu „Dobry Start” Jerzego Dudka);
- Procter & Gamble (marka Blend-a-med oraz akcja Podaruj Dzieciom Słońce);
- Microsoft Polska (Forum Edukacji Microsoft);
- Kodak Polska;
- UPS Polska;
- Centrum Medyczne LIM;
- Lions Clubs International;
- PKT.pl Polskie Książki Telefoniczne;
- Agros Nova;
- Liebrecht & WooD;
- Tchibo Warszawa;
- Uno Fresco Tradex (obecnie Bakalland).
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Grupy
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Woody Allen. Życie i twórczość
Grupa dla miłośników kina tego wspaniałego reżysera i znawcy relacji damsko męskich:)