Dominika Orzeszek (Magnowska)
Wykształcenie kierunkowe: licencjat Nauczania Początkowego i Wychowania Przedszkolnego. Technik Farmaceutyczny.
Wypowiedzi
-
Chciałabym odradzić korzystanie z usług EuroPaki. Mało, że kurier nie zjawił się w dniu w którym powinien, pomimo przyjęcia reklamacji - nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, to jeszcze została podczas transportu zniszczona walizka.
Paczka została wysłana w maju, w lipcu została przyjęta reklamacja - do dnia dzisiejszego nie otrzymałam ani zwrotu za przesyłkę, ani zwrotu za walizkę.
Szczerze ODRADZAM!
Mogę polecić szybkapaka.pl - korzystałam parokrotnie - wysyłki do Francji i Hiszpanii - zawsze wywiązywali się z umowy.
Korzystałam z usług zarówno GLS, jak i DHL i DPD - najbardziej przekonała mnie paczka od DHL - zawsze była na czas, tak jak było obiecywane. GLS - spóźnienie 2 tygodniowe - ale za to nie robili żadnych problemów ze zwrotem pieniędzy. W przeciwieństwie do EuroPaki, która ma za nic swoich klientów.
Poniżej opisuję całą sytuację, wraz z zamieszczeniem maili od EuroPaki.
Potrzebowałam wysłać paczkę z Hiszpanii do Polski w maju 2013 r. Postanowiłam więc skorzystać z usług euro-paka.pl . Na samym początku byłam zadowolona z obsługi, na maile otrzymywałam odpowiedź nawet po godzinach pracy.
Bardzo zależało mi na tym, żeby paczka została odebrana w poniedziałek, aby do piątku została dostarczona do Polski.
W dniu 2014-06-08 10:49, info@euro-paka.pl napisał(a):
"Paczka zostanie odebrana w dniu 09.06.14, tj poniedziałek w godzinach od
9 do 17."
Kurier oczywiście się nie zjawił, mialowo próbowałam wyjaśnić sytuacje - Pan Daniel nie znał numeru listu przewozowego, nie wiedział co się dzieje i dlaczego.
W dniu 2014-06-09 17:36, info@euro-paka.pl napisał(a):
"to nie jest on nas zalezne, i na ta chwile nie wiem jaka jest przyczyna tego ze nie ma kuriera, bede wysyłal na dzien 10.06.14
Jutro z rana skontaktuje sie z oddzialem w hiszpanii i bede mial numer listu"
Już zdając sobie sprawę, że wina leży po ich stronie, kolejny mail był już bez osobistego podpisu:
W dniu 2014-06-10 12:34, info@euro-paka.pl napisał(a):
"Witam,
Prosze oczekiwac na kuriera , gdyz kurier ma zlecenie na odbior paczki
od Panstwa na dzisiaj.
prosze o informacje jak bedzie kurier, gdyz poruszeni jestesmy cała
sytuacja.
Pozdrawiamy
euro-paka.pl"
W dniu 2014-06-10 15:06, dominika_magnowska napisał(a):
"Państwa poruszenie na nie wiele mi się przyda. Macie bałagan w papierach, chaos w organizacji i brak rzetelnej informacji. Kurier do tej pory nie przyjechał, po zadzwonieniu na podany numer w ogóle nie mogli odnaleźć mojej paczki. W efekcie powiedzieli, że na mojej ulicy paczki są odbierane ok 18. "
W dniu 2014-06-10 17:13, info@euro-paka.pl napisał(a):
"witam,
Bałagan to maja u Państwa w Hiszpanii w DPD, takiej organizacji odbioru paczki ciezko spotkać. Z uk do pl idzie kilkanascie paczek na dzień , i jakos nie ma problemów.
Jesli paczka nie bedzie odebrana dzis , zwracamy pieniazki i moga Panstwo sie starac o odszkodowanie w DPD jesli Panstwa beda sobie tego życzyc. My w Panstwa imieniu mozemy taka reklamacje złozyc.
Pozdrawiamy i przepraszamy w imieniu DPD.
euro-paka.pl"
W dniu 2014-06-10 15:56, dominika_magnowska napisał(a):
"Po pierwsze ja podejmuje współpracę z Państwem, a nie z Hiszpanią. Jakbym byłam Hiszpanką, to bym podjęła współpracę z hiszpańską firmą, a nie z polską. Uważam, że maile, które od Państwa otrzymuję są w bardzo nieprofesjonalnym i nieprzyjemnym tonie.
Jeżeli zależy Wam na dobrej opinii, to Waszym obowiązkiem jest sprawdzić firmę z którą wy współpracujecie. jakbym napisałam do firmy DPD w Hiszpanii, to faktycznie swoich roszczeń mogłabym dochodzić od nich,a nie od Państwa.
Z Państwem umowa była taka, że paczka będzie odebrana w poniedziałek i do piątku powinna być w Polsce. Oczekuję wywiązania się z umowy, zawartej z Państwem.
A jeżeli macie Państwo problem z Hiszpańską firmą, proszę nie podejmować z nią współpracy, bo to Państwo tracicie klientów, a nie oni."
W dniu 2014-06-10 18:04, info@euro-paka.pl
"Rozumiem Pani rozczarowanie i jest nam bardzo przykro z tego powodu. Oraz jeszcze raz przepraszamy w imieniu DPD za takie opoznienia jakie nastapiły i ze Pani musiała stracic przez to swoj czas.
Staramy sie aby wszystkie zlecenia przechodziły bez problemu , ale jednak nie wszystko da sie tak zrobic.
Jesli paczka nie bedzie odebrana - co powinno byc to zrobione w dniu wczorajszym przez kuriera DPD- zwracamy pieniazki za niewykonana usługę.
Pozdrawiamy
euro-paka.pl"
"Euro-Paka.pl" <info@euro-paka.pl> dnia: 8 lipca 2014 8:26 otrzymałam potwierdzenie otrzymania reklamacji:
Witam,
Przyjelismy reklamacje zajmujemy sie sprawa.
--
Pozdrawiamy
----------
ZESPÓŁ EURO-PAKA.PL
PHONE : (+44) 07442013352
E-MAIL : info@euro-paka.pl
Do tej pory czekam na odpowiedź od nich. -
Witam,
Niedawno (ok 3tyg temu) w wypadku zginął mąż mojej przyjaciółki. Nie wiele mówi, nie może jeść..
Strasznie wszyscy się o nią martwimy, ale nie jesteśmy w stanie jej pomóc -nie wiemy co przeżywa.
Obecnie jest na miesięcznym zwolnieniu, jest w domu, otoczona kochającymi ją ludźmi, ale ciężko sobie radzi. Byli parą od jakiś 8 lat, małżeństwem od 2 lat, jakiś miesiąc temu wprowadzili się do swojego nowego mieszkania. Do tej pory to było idealne małżeństwo. Wszędzie razem. Nie mają dzieci, dopiero były w planach.
Domyślam się, że czeka ją bardzo długi okres, że teraz to zdecydowanie za wcześnie, żeby "poszła do przodu", ale chciałabym żeby miała możliwość, jeśli będzie miała ochotę, skorzystać z pomocy ludzi, którzy przeżyli podobną tragedię.
Dom rodzinny ma niedaleko Wielunia, ale pracę i mieszkanie ma we Wrocławiu. Nie wiem kiedy wróci do Wrocławia, dlatego szukam grupy wsparcia w obu miastach.
Proszę, jeśli wiecie o jakieś, napiszcie.