Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Działu Budowania Relacji Partnerskich (wcześniej, Dyrektor ds. PR i Marketingu)
Stowarzyszenie WIOSNA (programy pomocowe: SZLACHETNA PACZKA, AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI)
* Stworzenie zespołu ds. Budowania Relacji Partnerskich;
* Opracowanie i realizacja strategii przychodowej Stowarzyszenia WIOSNA ( fundraising) - wdrożenie nowych form pozyskiwania środków (działalność gospodarcza, usługi promocyjne, mechanizmy CRM) i rozwój istniejących;
* Stworzenie systemu obsługi klienta (darczyńcy indywidualnego i instytucjonalnego) opartego na projektowaniu doświadczeń klientów, nakierowanego na budowanie długotrwałych relacji z darczyńcami– (Customer Experience Management);
* Zbudowanie strategicznych partnerstw biznesowych dla organizacji, umożliwiających finansowanie działalności, profesjonalizację działań czy pozyskanie bezpłatnych usług w ramach różnych modeli współpracy (mechanizmy CRM, sponsoring, darowizny, granty, usługi promocyjne, wolontariat pracowniczy, wolontariat kompetencyjny) z kluczowymi firmami na polskim rynku;
* Promocja polskiej filantropii i rozbudowa grona regularnych darczyńców Stowarzyszenia;
* Zarządzanie kampaniami prowo-marketingowymi Stowarzyszenia WIOSNA (marka SZLACHETNA PACZKA, AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI) – planowanie, przygotowanie, realizacja, ewaluacja;
* Zarządzanie zespołami: ds. Budowania Relacji Partnerskich oraz PRu i Marketingu;
* Współtworzenie strategii rozwojowej organizacji.
* Opracowanie i realizacja strategii przychodowej Stowarzyszenia WIOSNA ( fundraising) - wdrożenie nowych form pozyskiwania środków (działalność gospodarcza, usługi promocyjne, mechanizmy CRM) i rozwój istniejących;
* Stworzenie systemu obsługi klienta (darczyńcy indywidualnego i instytucjonalnego) opartego na projektowaniu doświadczeń klientów, nakierowanego na budowanie długotrwałych relacji z darczyńcami– (Customer Experience Management);
* Zbudowanie strategicznych partnerstw biznesowych dla organizacji, umożliwiających finansowanie działalności, profesjonalizację działań czy pozyskanie bezpłatnych usług w ramach różnych modeli współpracy (mechanizmy CRM, sponsoring, darowizny, granty, usługi promocyjne, wolontariat pracowniczy, wolontariat kompetencyjny) z kluczowymi firmami na polskim rynku;
* Promocja polskiej filantropii i rozbudowa grona regularnych darczyńców Stowarzyszenia;
* Zarządzanie kampaniami prowo-marketingowymi Stowarzyszenia WIOSNA (marka SZLACHETNA PACZKA, AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI) – planowanie, przygotowanie, realizacja, ewaluacja;
* Zarządzanie zespołami: ds. Budowania Relacji Partnerskich oraz PRu i Marketingu;
* Współtworzenie strategii rozwojowej organizacji.
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.