Dominika Kuchinka (Kozieł)

Project Manager - Digital Upgrades, LSEG (London Stock Exchange Group)
Gdynia, pomorskie

Umiejętności

Order Management Salesforce.com SAP ERP SPM SharePoint przedsiębiorczy otwarty na wyzwania CRM Siebel Microsoft Office™ tools, CRM systems (Siebel, Sales Force ) and IBM Mainframe Operating Systems (SPM)

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Project Manager - Digital Upgrades
LSEG (London Stock Exchange Group)
(In Jan 2021 - Refinitiv, LSEG since Feb 2021)
Logo
Team Manager (Order Management)
Refinitiv
Thomson Reuters
Order Management Specialist Coordinator (Nordics, Baltics, Netherlands)
(Oct-Dec - Refinitiv)
Thomson Reuters
Lead Order Management Specialist
(Oct-Dec 2018 - Refinitiv)
Thomson Reuters
Executive Order Management Specialist (Regional)
As below and additionally:
• Migrating Clients from Datafeed Access Declarations to Access Statement
• Training Clients on Access Statement (Face to Face and Virtual sessions)
• Testing of new selfe-serve platform for our Clients (Genesis)
• Training other Order Management Specialist on various topics
Thomson Reuters
Order Management Specialist (Regional)
• Being a Single Point of Contact for Hungary, Serbia, Macedonia, Bosnia, Bulgaria
• Preparing agreements and Order Forms for the Clients
• Ensuring that the agreements with customers are legally, technically and commercially compliant with the policy of the company
• Collecting information required to process orders (user data, product reference details, installation detail, billing dates, sales codes, billing account contacts)
• Managing the order process from end to end : quote and contract creation, order-entry and providing product entitlements, creating and monitoring the billing.
• Working in several systems: CRM Siebel, SAP, Salesforce, SPM,
• Contacting account Team on daily bases
• Providing clear and accurate estimations of timelines for resolutions and service/product delivery; coordinating and tracking efforts to ensure that these targets are met.
• Playing a key role in improving service results
• Working with a vast array of nationalities and cultures both internally and externally, so high degree social and cultural sensitivity is required.
• Building long – term relationships with external and internal customers
• Managing the workload between other cooperating Teams
• Managing and resolving external and internal queries related to quote/order status, billing, client account information/permissioning, sales reports
• Implementing release of billing for all services and charges
• Escalating the delays when it is needed
• Solving compliance tickets
Thomson Reuters
Order Management Specialist (Product Upgrades)
• Processing migration projects of various software deployments
- 2013Eikon Uprgade for South-east Asia
- Q1-Q2 2014 ERT Europe West
- Q2 2014 Flextrade upgrade
- Q3 2014- Q1 2015 FXC EMEA
- Q1-Q2 2015 FXT EMEA, USA
• Managing the whole order circle (using: CRM Siebel,SPM,Salesforce,SAP)
• Preparing Order Forms for the Clients
• Cooperation with Sales, Commercial, Legal, IT front and back
Office Teams
• Being a point of contact about products and process
• Being a mentor for new starters
• Providing the trainings for new starters and experience employees on FXC project
• Providing support to the Account Teams
• Working with Head Offices and other regional CA groups on Global Deals
VENEZIA
Sprzedawca/Kasjer
Inditex
Sprzedawca-Kasjer
RESERVED
Sprzedawca-Kasjer
Aegon
Specjalista ds. Planowania Finansów Osobistych
• Tworzenie bazy klientów
• Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
• Umawianie i prowadzenie spotkań z klientami
• Budowanie trwałych relacji z klientami
• Doradztwo w zakresie doboru produktów finansowych do potrzeb klienta
• Sprzedaż produktów finansowych
Logo
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Mader
• Bezpośrednia obsługa klienta

• Telefoniczna i mailowa obsługa klienta

• Sprzedaż produktów i usług

• Przyjmowanie i realizowanie zamówień

• Obsługa urządzeń biurowych (ksero, faks, skaner)

• Laminowanie, bindowanie, oprawa prac

• Projektowanie i wykonywanie wizytówek, ulotek, folderów reklamowych, grawertonów, nadruków

• Projektowanie banerów

• Doradzanie klientom w zakresie projektowania i wykonywania zamówień

Szkolenia i kursy

10.2011 Szkolenie dla osób ubiegających się
o wykonywanie czynności agencyjnych (152 godz.)

2010 – 2011 Szkoła Policealna TEB w Kielcach, kierunek: grafika komputerowa

2006 – 2008 Szkoła Policealna TEB w Rzeszowie, Studium Zdrowia i Urody, zawód: technik usług fryzjerskich

2003 – 2007 Państwowa Szkoła Muzyczna
II st. im. K. Szymanowskiego w Rzeszowie, wydział wokalny

Edukacja

Logo
Edukacja Artystyczna w Zakresie Sztuki Muzycznej, magisterskie
Uniwersytet Rzeszowski
Logo
Edukacja Artystyczna w Zakresie Sztuki Muzycznej, licencjackie
Uniwersytet Rzeszowski

Specjalizacje

Administracja biurowa
Inne

Zainteresowania

żeglarstwo, narciarstwo, fotografia, grafika komputerowa, fryzjerstwo

Inne

• prawo jazdy kat. B

• obsługa komputera na poziomie średniozaawansowanym

• obsługa pakietu MS Office

• znajomość programów: Photoshop, Corel Draw, Corel Photo Paint ; Pro100, Finale,

Subiekt GT

• umiejętność gry na fortepianie, gitarze