Umiejętności
łatwość nawiązywania konktaktów
Umiejętność pracy w grupie
Prawo jazdy kat B
język angielski dobry
obsługa systemu CRM
umiejętność rozwiązywania problemów
Skuteczna komunkacja
Dyspozycyjność i zaangażowanie
zdolności przywódcze i organizacyjne
Szybkość uczenia się i chęci do nauki
umiejętność dostosowania się do otoczenia i do zmian
etyka pracy
Obsługa systemu DMS
bardzo dobra znajomość systemu MS Office
Wypracowywanie kompromisów
obsługa systemu AutoFlow
obsługa platformy AudaNet
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Asystent Zarządu ds. Reklamacji i Logistyki
Grupa AUTOREMO ANNDORA AUTONEO
- nadzorowanie, czy procesy reklamacyjne przebiegają zgodnie z obowiązującymi przepisami
- analizowanie zasadności roszczeń Klientów wraz z udzielaniem szczegółowych odpowiedzi pisemnie jak również mailowo
- kompletne opracowywanie oraz analizowanie procesów reklamacyjnych a w tym stworzenie dla tych celów stosownej procedury
- tworzenie i modyfikowanie procedur reklamacyjnych zgodnie z obowiązującym prawem oraz panującymi standardami
- przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń dla pracowników każdego szczebla z zakresu "podstaw obsługi Klienta reklamacyjnego"
- systematyczna współpraca z Działem Prawnym
- rekrutacje do działów firmy a w tym: tworzenie planu i strategii rekrutacji poprzez analizowanie aktualnych potrzeb i oczekiwań firmy, porządkowanie, analiza i selekcja CV kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych w firmie, określanie reguł związanych z procedurami rekrutacyjnymi
- logistyka pojazdów należących do Grupy Autoremo Anndora Autoneo
- monitoring przeglądów oraz polis ubezpieczeniowych
- koordynowanie kwestii wycofywanych pojazdów a w tym relokacja pomiędzy Oddziałami
- rozliczanie kosztów paliwa oraz stała kontrola nad kartami paliwowymi
- prowadzenie rejestru zgód marketingowych
- działania w zakresie Zastępcy Inspektora RODO w Grupie
- dbanie o wizerunek oraz mienie firmy a w tym wsparcie Zarządu w prawidłowym funkcjonowaniu Oddziału
- stała kontrola nad utrzymaniem standardu obsługi Klientów a w tym stały monitoring działań pracowników Oddziału w tym zakresie
- stały kontakt oraz ścisła współpraca z Zarządem Grupy Autoremo Anndora Autoneo
- analizowanie zasadności roszczeń Klientów wraz z udzielaniem szczegółowych odpowiedzi pisemnie jak również mailowo
- kompletne opracowywanie oraz analizowanie procesów reklamacyjnych a w tym stworzenie dla tych celów stosownej procedury
- tworzenie i modyfikowanie procedur reklamacyjnych zgodnie z obowiązującym prawem oraz panującymi standardami
- przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń dla pracowników każdego szczebla z zakresu "podstaw obsługi Klienta reklamacyjnego"
- systematyczna współpraca z Działem Prawnym
- rekrutacje do działów firmy a w tym: tworzenie planu i strategii rekrutacji poprzez analizowanie aktualnych potrzeb i oczekiwań firmy, porządkowanie, analiza i selekcja CV kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych w firmie, określanie reguł związanych z procedurami rekrutacyjnymi
- logistyka pojazdów należących do Grupy Autoremo Anndora Autoneo
- monitoring przeglądów oraz polis ubezpieczeniowych
- koordynowanie kwestii wycofywanych pojazdów a w tym relokacja pomiędzy Oddziałami
- rozliczanie kosztów paliwa oraz stała kontrola nad kartami paliwowymi
- prowadzenie rejestru zgód marketingowych
- działania w zakresie Zastępcy Inspektora RODO w Grupie
- dbanie o wizerunek oraz mienie firmy a w tym wsparcie Zarządu w prawidłowym funkcjonowaniu Oddziału
- stała kontrola nad utrzymaniem standardu obsługi Klientów a w tym stały monitoring działań pracowników Oddziału w tym zakresie
- stały kontakt oraz ścisła współpraca z Zarządem Grupy Autoremo Anndora Autoneo
Specjalista ds. reklamacji Pełnomocnik ds. jakości Specjalista ds. likwidacji szkód komunikacyjnych
Grupa AUTOREMO ANNDORA AUTONEO
- nadzorowanie, czy procesy reklamacyjne przebiegają zgodnie z obowiązującymi przepisami
- analizowanie zasadności roszczeń Klientów wraz z udzielaniem szczegółowych odpowiedzi pisemnie jak również mailowo
- kompletne opracowywanie oraz analizowanie procesów reklamacyjnych
- tworzenie i modyfikowanie procedur reklamacyjnych zgodnie z obowiązującym prawem i standardami firmy
- systematyczna współpraca z Działem Prawnym
- koordynowanie rozliczeń Działu Likwidacji Szkód z Klientami jak również towarzystwami ubezpieczeniowymi
- wysyłka faktur do Klientów oraz towarzystw ubezpieczeniowych
- systematyczne monitorowanie płatności a w tym wysyłka ponagleń, monitów w formie pisemnej oraz wezwań do zapłaty
- wymiana informacji z księgowością
- miękka windykacja wobec towarzystw ubezpieczeniowych oraz Klientów
- rekrutacje do działów firmy a w tym: tworzenie planu i strategii rekrutacji poprzez analizowanie aktualnych potrzeb i oczekiwań firmy, porządkowanie, analiza i selekcja CV kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych w firmie, określanie reguł związanych z procedurami rekrutacyjnymi
- analizowanie zasadności roszczeń Klientów wraz z udzielaniem szczegółowych odpowiedzi pisemnie jak również mailowo
- kompletne opracowywanie oraz analizowanie procesów reklamacyjnych
- tworzenie i modyfikowanie procedur reklamacyjnych zgodnie z obowiązującym prawem i standardami firmy
- systematyczna współpraca z Działem Prawnym
- koordynowanie rozliczeń Działu Likwidacji Szkód z Klientami jak również towarzystwami ubezpieczeniowymi
- wysyłka faktur do Klientów oraz towarzystw ubezpieczeniowych
- systematyczne monitorowanie płatności a w tym wysyłka ponagleń, monitów w formie pisemnej oraz wezwań do zapłaty
- wymiana informacji z księgowością
- miękka windykacja wobec towarzystw ubezpieczeniowych oraz Klientów
- rekrutacje do działów firmy a w tym: tworzenie planu i strategii rekrutacji poprzez analizowanie aktualnych potrzeb i oczekiwań firmy, porządkowanie, analiza i selekcja CV kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych w firmie, określanie reguł związanych z procedurami rekrutacyjnymi
Specjalista ds. Likwidacji Szkód Komunikacyjnych
Grupa AUTOREMO ANNDORA AUTONEO
- przyjmowanie zleceń oraz obsługa dokumentów dotyczących szkód komunikacyjnych
- obsługa firmowej poczty elektronicznej
- obsługa korespondencji
- prowadzenie kalendarza dotyczącego oględzin
- kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientami firmy oraz towarzystwami ubezpieczeniowymi
- wysyłka faktur
- koordynowanie oraz nadzór nad terminowością rozliczeń klientów oraz towarzystw ubezpieczeniowych
- wymiana informacji z księgowością
- obsługa firmowej poczty elektronicznej
- obsługa korespondencji
- prowadzenie kalendarza dotyczącego oględzin
- kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientami firmy oraz towarzystwami ubezpieczeniowymi
- wysyłka faktur
- koordynowanie oraz nadzór nad terminowością rozliczeń klientów oraz towarzystw ubezpieczeniowych
- wymiana informacji z księgowością
Specjalista ds. administracyjnych
Centrum Szkoleniowe IDEA Group
- prowadzenie sekretariatu firmy
- kontakt z klientami firmy
- wystawianie faktur
- koordynowanie płatności klientów
- przygotowywanie dokumentów przetargowych
- współpraca z tłumaczami w zakresie tłumaczeń pisemnych oraz ustnych
- sporządzanie umów
- prowadzenie spraw administracyjnych
- obsługa firmowej poczty elektronicznej
- redagowanie pism
- kontakt z klientami firmy
- wystawianie faktur
- koordynowanie płatności klientów
- przygotowywanie dokumentów przetargowych
- współpraca z tłumaczami w zakresie tłumaczeń pisemnych oraz ustnych
- sporządzanie umów
- prowadzenie spraw administracyjnych
- obsługa firmowej poczty elektronicznej
- redagowanie pism
Menager
Internetowy Fundusz Leasingowy S.A.
- obsługa procesu leasingowania pojazdów
- prowadzenie biura zgodnie z przyjętymi standardami
- obsługa korespondencji
- kontakt z potencjalnymi klientami oraz klientami firmy
- archiwizacja dokumentów
- rozpoczynanie procedur dotyczących windykacji pojazdów
- wymiana informacji z księgowością oraz prawnikami
- odpowiedzialność za zatrudnianie i rozwój podległych pracowników
- koordynowanie płatności klientów (raty leasingowe oraz raty obowiązkowego ubezpieczenia)
- raportowanie pracy do Przełożonego
- aktywny udział w szkoleniach sprzedażowych
- aktywne pozyskiwanie klientów
- prowadzenie biura zgodnie z przyjętymi standardami
- obsługa korespondencji
- kontakt z potencjalnymi klientami oraz klientami firmy
- archiwizacja dokumentów
- rozpoczynanie procedur dotyczących windykacji pojazdów
- wymiana informacji z księgowością oraz prawnikami
- odpowiedzialność za zatrudnianie i rozwój podległych pracowników
- koordynowanie płatności klientów (raty leasingowe oraz raty obowiązkowego ubezpieczenia)
- raportowanie pracy do Przełożonego
- aktywny udział w szkoleniach sprzedażowych
- aktywne pozyskiwanie klientów
Team Leader Działu Wsparcia Sprzedaży
- koordynowanie i nadzór pracy podległego zespołu
- udział w rekrutacji podległych pracowników
- przydzielanie zadań
- kontrola terminarzy Doradców Energetycznych
- kontakt z potencjalnymi klientami oraz klientami firmy
- raportowanie pracy Działu do Przełożonego
- motywowanie oraz ocena pracy podległych pracowników
- udział w rekrutacji podległych pracowników
- przydzielanie zadań
- kontrola terminarzy Doradców Energetycznych
- kontakt z potencjalnymi klientami oraz klientami firmy
- raportowanie pracy Działu do Przełożonego
- motywowanie oraz ocena pracy podległych pracowników
Administracja Biurowa
Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie
- prowadzenie Dziennika Podawczego
- prowadzenie sekretariatu firmy w zastępstwie
- prowadzenie sekretariatu w Inspektoracie Rejonowym MZMiUW
- przyjmowanie, rejestrowanie oraz wysyłanie poczty
- prowadzenie spraw administracyjnych
- przyjmowanie interesantów i załatwianie niektórych spraw
- przyjmowanie i łączenie telefonów
- zadania asystenckie
- redagowanie pism
- obsługa firmowej poczty elektronicznej
- archiwizacja dokumentów
- prowadzenie sekretariatu firmy w zastępstwie
- prowadzenie sekretariatu w Inspektoracie Rejonowym MZMiUW
- przyjmowanie, rejestrowanie oraz wysyłanie poczty
- prowadzenie spraw administracyjnych
- przyjmowanie interesantów i załatwianie niektórych spraw
- przyjmowanie i łączenie telefonów
- zadania asystenckie
- redagowanie pism
- obsługa firmowej poczty elektronicznej
- archiwizacja dokumentów
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Zainteresowania
Historia II WŚ, F1, Motoryzacja, Ogród, Gotowanie
Inne
Certyfikat - Korespondencja reklamacyjna z Klientem, dzwonek alarmowy dla Firmy