Dominika Jaszek
Specjalista ds sprzedaży i rozwoju Mazda Anndora
Kraków,
małopolskie
Umiejętności
Call Center
Cisco Call Manager
Sprzedaż
Sprzedaż bezpośrednia
Obsługa klienta
Pakiet Microsoft Office
Prawo jazdy kat B
Shopper
Aktywna sprzedaż i obsługa klienta
Trudny klient
Click Shop
fakturowanie i przyjmowanie towaru
Hurtownia internetowa
reklamacje
cisco finesse
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Starszy konsultant ds. sprzedaży
- Kontakt z Klientami banku.
- Realizacja kampanii sprzedażowych.
- Aktywna sprzedaż.
- Umawianie spotkań w Oddziale Banku.
- Doradztwo Klientom Banku.
- Udział w szkoleniach z dziedziny sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej (Sprzedaż 3.0, Konsolidacja)
- Realizacja kampanii sprzedażowych.
- Aktywna sprzedaż.
- Umawianie spotkań w Oddziale Banku.
- Doradztwo Klientom Banku.
- Udział w szkoleniach z dziedziny sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej (Sprzedaż 3.0, Konsolidacja)
Specjalista ds. Reklamacji
Glob GSM
-Obsługa zamówień ze sklepu internetowego oraz serwisu Allegro (kontakt z klientem, przygotowywanie list wysyłkowych, przygotowywanie etykiet adresowych).
-Zwroty, reklamacje, wymiany towaru.
-Organizacja czasu pracy.
-Tworzenie dokumentów sprzedażowych (dowody zakupu, faktury vat).
-Telefoniczny i mailowy kontakt z klientem.
-Zwroty, reklamacje, wymiany towaru.
-Organizacja czasu pracy.
-Tworzenie dokumentów sprzedażowych (dowody zakupu, faktury vat).
-Telefoniczny i mailowy kontakt z klientem.
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji
Elfrika
-Telefoniczny/mailowy kontakt z Klientem.
-Budowanie pozytywnych relacji z Klientem
-Obsługa klientów sklepu stacjonarnego.
-dodawanie/usuwanie/edycja produktów ze sklepu internetowego/allegro/strony hurtowej.
-Aktualizacja cen w sklepie internetowym względem Faktur Vat i cen rynkowych produktu.
-Prognozowanie sprzedaży.
-Współpraca z producentem.
-Współpraca z grafikiem odnośnie promocji i reklamy (Akcje promocyjne, banery reklamowe).
-Współpraca z działem wysyłki oraz hurtu (przygotowywanie list wysyłkowych, etykiet adresowych, kontakt z klientami hurtowni).
-Kontakt z "trudnym" Klientem i rozwiązywanie sytuacji problemowych.
-Budowanie pozytywnych relacji z Klientem
-Obsługa klientów sklepu stacjonarnego.
-dodawanie/usuwanie/edycja produktów ze sklepu internetowego/allegro/strony hurtowej.
-Aktualizacja cen w sklepie internetowym względem Faktur Vat i cen rynkowych produktu.
-Prognozowanie sprzedaży.
-Współpraca z producentem.
-Współpraca z grafikiem odnośnie promocji i reklamy (Akcje promocyjne, banery reklamowe).
-Współpraca z działem wysyłki oraz hurtu (przygotowywanie list wysyłkowych, etykiet adresowych, kontakt z klientami hurtowni).
-Kontakt z "trudnym" Klientem i rozwiązywanie sytuacji problemowych.
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż - FMCG
Odzież/Dodatki/Biżuteria
Zainteresowania
Sport, muzyka.
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Praca szuka ciebie
Praca szuka ciebie - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.