Dominika Kowalczyk

Badania ankietowe (HR/ marketingowe)
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Fundacja Obserwatorium Zarządzania
Menedżer Projektów Badawczych
• Rozwój metodologii programów badawczo-certyfikacyjnych: Firma Przyjazna Klientowi i Inwestor w Kapitał Ludzki
• Rozwijanie oferty produktowej
• Projektowanie i prowadzenie projektów badawczych i badawczo-certyfikacyjnych
• Analiza danych (Excel/ SPSS)
Aon Hewitt
Zewnętrzny Konsultant
• Opracowywanie raportów podsumowujących edycje 2014-2015 Badania Najlepsi Pracodawcy
• Przygotowywanie szablonów raportowania oraz raportów z badań zaangażowania pracowników
Logo
Wolontariusz
Kientalerhof, Szwajcaria
Praca w ośrodku zajmującym się promowaniem zdrowego stylu życia oraz zagadnień związanych z rozwojem osobistym, prowadzeniem różnorodnych warsztatów z zakresu tej tematyki oraz kształceniem terapeutów pracy z ciałem; Praca w zamian za możliwość uczestniczenia w szkoleniach prowadzonych przez ośrodek.
Aon Hewitt
Senior Research Specialist
Do zakresu moich obowiązków należało m.in.:
• Prowadzenie projektów badawczych z zakresu zaangażowania pracowników (dla firm z różnych branż, m.in. finansowej i bankowej, IT, produkcyjnej)
• Przygotowanie raportów podsumowujących całoroczne edycje Badania Najlepsi Pracodawcy (2012, 2013) oraz informacji prasowych i artykułów do prasy branżowej o opartych na wynikach badania
Interaktywny Instytut Badań Rynkowych
Research Team Manager
Podstawowe obowiązki:
- zarządzanie zespołem badawczym,
- utrzymywanie i nawiązywanie kontaktów z klientami
- budżetowanie projektów i kontrola nad realizacją budżetu projektu,
- udział w pracach nad rozwojem metodologii i produktów badawczych.
Interaktywny Instytut Badań Rynkowych
Senior Research Executive
Podstawowe obowiązki:
- prowadzenie i koordynacja ilościowych projektów badawczych (łącznie z analizą statystyczną wyników, przygotowywaniem raportów i prezentacji w j. polskim i angielskim, prezentacją wyników badań u klientów, budżetowaniem projektów),
- opracowywanie metodologii badań i realizacja projektów badawczych z zakresu ZZL (badania satysfakcji pracowników, kultury organizacyjnej).
Interaktywny Instytut Badań Rynkowych
Badacz (badania ilościowe)
Interaktywny Instytut Badań Rynkowych
Młodszy Badacz (badania ilościowe)
Logo
Wolontariusz
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 6 w Łodzi
Prowadzenie zajęć dla młodzieży z zakresu technik uczenia się.

Szkolenia i kursy

Narzędzia ilościowe w analizach marketingowych z wykorzystaniem programu komputerowego SPSS oraz standardowego oprogramowania komputerowego (SGH).

Edukacja

Logo
Podyplomowe Studium Analiz Marketingowych (praca dyplomowa z zakresu segmentacji rynku), studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Psychologia (specjalizacje: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia reklamy i marketingu), magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Badania i rozwój
Inne

Inne

Programy komputerowe: SPSS, MS Office

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Badania Internetu
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
Badania opinii i rynku
Badania opinii i rynku
Wszelkie kwestie dotyczące badań ankietowych.
ENTUZJAŚCI BADANIA OPINII PRACOWNIKÓW
ENTUZJAŚCI BADANIA OPINII PRACOWNIKÓW
 Czy jest sens pytać pracowników o zdanie?  Co pozytywnie wpływa na efektywność pracowników?  Co można udoskonalić w zarządzaniu firmą, by wzrastały jej wyniki?  Czy wiadomo jaka jest kadra me
Muzyka
Muzyka
Grupa dla ludzi kochających słuchac muzyki
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
XXVI L.O. w Łodzi
XXVI L.O. w Łodzi
Absolwenci 26 LO w Łodzi