Dominik Wolak

Customer Care/Claims (Processes/Operations) - Manager/Expert

Wypowiedzi

  • Dominik Wolak
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie Sondaż weekendowy - zapraszam
    13.10.2010, 07:55

    Jako "nietypowy Klient", zawsze zwracam uwagę na szczegóły w komunikacji...
    Rozpoczęcie rozmowy może mnie nastawić negatywnie lub pozytywnie do rozmówcy - a w telesprzedaży to podstawa. Co do zakończenia to ma ono duże znaczenie o ile sama rozmowa była w miarę merytoryczna, a mój problem został rozwiązany.
    Na pewno zwracam uwagę na zakończenie w zależności od pory dnia, a już pozytywnie jest w niektórych sytuacjach - np. święta - wykorzystać okazję i kończyć rozmowy "Życzę wesołych Świąt" - to naprawdę działa pozytywnie.

  • Dominik Wolak
    Wpis na grupie Siatkówka w temacie Siatkówka - Tamka - zaawansowani

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Siatkówka

  • Dominik Wolak
    Wpis na grupie Siatkówka w temacie WOLNE MIEJSCA DO GRANIA -Zgłoszenia

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Siatkówka

  • Dominik Wolak
    Wpis na grupie Wolna grupa miłośników chopperów i cruiserów w temacie Informacje o zlotach i wspólnych wypadach za miasto
    15.08.2010, 18:54

    Byłem w Radzyminie... i było sympatycznie :-) Niezłe latanie przez okoliczne wioski w DUŻEJ grupie (80 km, kilka set moto :-)

    ... mnie pokonał :-)

  • Dominik Wolak
    Wpis na grupie Wolna grupa miłośników chopperów i cruiserów w temacie Lightbar do drag stara
    30.07.2010, 11:19

    Hej,
    zapytaj na 4um draga...
    a jakby co polecam speca od gwiazdek http://yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?t=543&postdays...

  • Dominik Wolak
    Wpis na grupie Motocykle w temacie kurs prawo jazdy A - warszawa
    19.07.2010, 09:40

    ja robiłem ostatnio prawko w SARBO i jestem zadowolony z elastyczności i szybkości kursu (zacząłem 8/05 - egzamin 15/06 zdany za 1-wszym eazem)

  • Dominik Wolak
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie Skuteczność umawiania spotkań
    7.07.2010, 13:44

    Witam,
    Artur jeśli pytasz tylko o podstawowe dane "skuteczność" vs baza(bez otoczki biznesowej, która jak wszyscy wiedzą ma olbrzymi wpływ na wynik), to ja obecnie uzyskuję od 35% do 65% umówionych spotkan vs baza, jednak wyniki są różne w zależności od rodzaju bazy. O ile proces podobny (umawianie na spotkanie z przedstawicielem, który przyjedzie do Klienta) o tle dobór bazy do akcji jest mocno selektywny i nacisk kładę na bazy najbardziej profitowe... gdzie mamy 60-65% skuteczności...

  • Dominik Wolak
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie "Dzwonię w imieniu Kaczyńskiego"
    15.06.2010, 09:47

    Metody kampanii faktycznie rodem z USA, tylko tam mają kilkadziesiąt lat praktyki i inne przepisy...
    Na naszym rynku takie działania faktycznie budzą wiele pytań:
    1. Co z nagrywaniem rozmów - bo na to rozmówca musi wyrazić zgodę?
    2. Skąd faktycznie są numery pod które dzwonią "wolontariusze"?
    3. Jeśli podczas rozmowy pada imię i nazwisko os do której się dodzwoniliśmy, znamy jej numer tel, to jakim prawem pytamy o jej preferencje polityczne - duża niezgodność z ustawą o ochronie danych osobowych.
    4. I jeszcze pytanie czy komitet wyborczy PIS w jakikolwiek sposób odnotowuje dane odnośnie wyniku rozmowy - status po rozmowie (aby np. rozliczyć wolontariuszy, zebrać informacje o wyniku działania), bo wtedy taki zbiór danych "wrażliwych" też jest niezgodny z ustawą :-)Dominik Wolak edytował(a) ten post dnia 15.06.10 o godzinie 19:53

  • Dominik Wolak
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie koniec bezmyślnego telemarketingu ?
    4.05.2010, 12:20

    Marzena Sawicka:
    Już dziś największym problemem polskiego telemarketingu jest brak unikalnych baz danych. Te same rekordy obdzwaniane są przez wszystkie call center i wszystkie branże. Firm tworzących bazy jest bardzo mało, a ich celem jest maksymalizacja zysku. Sprzedają wszystkim to samo.

    Za chwilę będziemy mieli taką samą sytuację jak w USA (a jak wiemy to stamtąd płyną wszelkie trendy odnośnie CC)...
    Dziś w stanach na tzw. "czarnej liście" jest zarejstrowanych więcej osób niż np. osób uprawnionych do głosowania. Z tego co słyszałem w naszym senacie też toczą się rozmowy odnśnie podobnego rozwiązania. Czyli jednego miejsca gdzie zgłaszam swój sprzeciw odnośnie kontaktów telemarketingowych. W USA w ciągu ostatnich 2-ch lat zlikwidowano ok 3 mln miejsc pracy w CC po wprowadzeniu "czarnej listy" i teraz mają problem, jak obejść te rzepisy?
    A teraz wyobraźcie sobie wprowadzenie tego typu ustawodastwa w RP... i jak będzie się pozyskiwać lead'y :-)
    Niestety porozumienie ponadbranżowe jest raczej mało realne, a t wlaśnie jedno z wyjść. No ale każdy che "bombardować" Klienta po swojemu, tylko żyjemy w czasach gdzie jedna osoba jest Klientem kilku instytucji dla których telemarketing to podstawa i dziennie taki Klient dostaje min 1-2 tel lub e-maile...

  • Dominik Wolak
    Wpis na grupie Netia w temacie Jak usprawnić Helpdesk Netia.pl ?

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Netia

  • Dominik Wolak
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie Przedstawiamy się
    9.07.2008, 21:32

    Witam,
    Dominik Wolak z obszarem CC jestem związany ponad 9 lat (o rany już tyle). Początek to słuchawki i obsługa techniczna cyfry+... BYła mała przerwa, 2 lata jako CRM Manager ale cały czas związany z CC. Obecnie jako Senior Manager odpowiadam w Netii za Techniczne Wsparcie Klienta. Dwie lokalizacje własne i partner zewnętrzny w trzeciej...

    ps.
    widzę że Michał Niechciał przedstawił już część mojego działu :-))

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do