Wypowiedzi
-
PRACA x 2 od zaraz: 1. Szukam Koordynatora/Kierownika Call Center zajmującego się obsługą Klientów w procesie likwidacji szkód - przyjmowanie zgłoszeń, telefoniczna obsługa Klientów w procesie. Obowiązki to zarządzanie procesem telefonicznej obsługi Klienta, monitorowanie SLA i KPI oraz realizacja celów jakościowych. Szukam osób z doświadczeniem w CC likwidacyjnym. 2. Szukam Kierownika Działu Obsługi Szkód - odpowiedzialność za zespół i ludzi realizujących procesy obsługi szkód. Odpowiedzialność za efektywność działań zespołu, jakość obsługi Klienta w procesie, procedury itd... Praca w Warszawie
- 30.09.2014, 12:54
-
Praca!!! PILNE !!!
Szukam Specjalisty/Eksperta ds Procesów i Wdrożeń: Oferuję, ciężką pracę, która realnie przekłada się na procesy w firmie. Możliwość realizowania własnych pomysłów. Uczestniczenie w budowaniu nowoczesnych rozwiązań ubezpieczeniowych. Wymagania: Umiejętność mapowania procesów AS IS/ TO BE, podstawowa znajomość LEAN i SIX SIGMA, doświadczenie w obszarze Modelowania/Optymalizacji procesów min 3 lata. Doświadczenie na rynku ubezpieczeń min 3 lata. Znajomość procesów likwidacji szkód daje dodatkowy plus
Zainteresowanych poproszę o CV na adres dominik.wolak@regenersis.com- 18.08.2014, 09:20
-
http://status.allianz.pl oraz aplikacja mobilna
https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.mobilt...
all 4 customers :-)- 21.12.2012, 21:13
-
Było ciężko ale ruszyło !!! (zgłoszenie szkody on-line)
http://www.gu.com.pl/index.php?option=com_content&...- 9.08.2012, 12:01
-
Jako "nietypowy Klient", zawsze zwracam uwagę na szczegóły w komunikacji...
Rozpoczęcie rozmowy może mnie nastawić negatywnie lub pozytywnie do rozmówcy - a w telesprzedaży to podstawa. Co do zakończenia to ma ono duże znaczenie o ile sama rozmowa była w miarę merytoryczna, a mój problem został rozwiązany.
Na pewno zwracam uwagę na zakończenie w zależności od pory dnia, a już pozytywnie jest w niektórych sytuacjach - np. święta - wykorzystać okazję i kończyć rozmowy "Życzę wesołych Świąt" - to naprawdę działa pozytywnie. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Siatkówka
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Siatkówka
-
Byłem w Radzyminie... i było sympatycznie :-) Niezłe latanie przez okoliczne wioski w DUŻEJ grupie (80 km, kilka set moto :-)
... mnie pokonał :-) -
Hej,
zapytaj na 4um draga...
a jakby co polecam speca od gwiazdek http://yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?t=543&postdays... -
ja robiłem ostatnio prawko w SARBO i jestem zadowolony z elastyczności i szybkości kursu (zacząłem 8/05 - egzamin 15/06 zdany za 1-wszym eazem)
-
Witam,
Artur jeśli pytasz tylko o podstawowe dane "skuteczność" vs baza(bez otoczki biznesowej, która jak wszyscy wiedzą ma olbrzymi wpływ na wynik), to ja obecnie uzyskuję od 35% do 65% umówionych spotkan vs baza, jednak wyniki są różne w zależności od rodzaju bazy. O ile proces podobny (umawianie na spotkanie z przedstawicielem, który przyjedzie do Klienta) o tle dobór bazy do akcji jest mocno selektywny i nacisk kładę na bazy najbardziej profitowe... gdzie mamy 60-65% skuteczności... -
Metody kampanii faktycznie rodem z USA, tylko tam mają kilkadziesiąt lat praktyki i inne przepisy...
Na naszym rynku takie działania faktycznie budzą wiele pytań:
1. Co z nagrywaniem rozmów - bo na to rozmówca musi wyrazić zgodę?
2. Skąd faktycznie są numery pod które dzwonią "wolontariusze"?
3. Jeśli podczas rozmowy pada imię i nazwisko os do której się dodzwoniliśmy, znamy jej numer tel, to jakim prawem pytamy o jej preferencje polityczne - duża niezgodność z ustawą o ochronie danych osobowych.
4. I jeszcze pytanie czy komitet wyborczy PIS w jakikolwiek sposób odnotowuje dane odnośnie wyniku rozmowy - status po rozmowie (aby np. rozliczyć wolontariuszy, zebrać informacje o wyniku działania), bo wtedy taki zbiór danych "wrażliwych" też jest niezgodny z ustawą :-)Dominik Wolak edytował(a) ten post dnia 15.06.10 o godzinie 19:53 -
Marzena Sawicka:
Już dziś największym problemem polskiego telemarketingu jest brak unikalnych baz danych. Te same rekordy obdzwaniane są przez wszystkie call center i wszystkie branże. Firm tworzących bazy jest bardzo mało, a ich celem jest maksymalizacja zysku. Sprzedają wszystkim to samo.
Za chwilę będziemy mieli taką samą sytuację jak w USA (a jak wiemy to stamtąd płyną wszelkie trendy odnośnie CC)...
Dziś w stanach na tzw. "czarnej liście" jest zarejstrowanych więcej osób niż np. osób uprawnionych do głosowania. Z tego co słyszałem w naszym senacie też toczą się rozmowy odnśnie podobnego rozwiązania. Czyli jednego miejsca gdzie zgłaszam swój sprzeciw odnośnie kontaktów telemarketingowych. W USA w ciągu ostatnich 2-ch lat zlikwidowano ok 3 mln miejsc pracy w CC po wprowadzeniu "czarnej listy" i teraz mają problem, jak obejść te rzepisy?
A teraz wyobraźcie sobie wprowadzenie tego typu ustawodastwa w RP... i jak będzie się pozyskiwać lead'y :-)
Niestety porozumienie ponadbranżowe jest raczej mało realne, a t wlaśnie jedno z wyjść. No ale każdy che "bombardować" Klienta po swojemu, tylko żyjemy w czasach gdzie jedna osoba jest Klientem kilku instytucji dla których telemarketing to podstawa i dziennie taki Klient dostaje min 1-2 tel lub e-maile... -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Netia
-
Witam,
Dominik Wolak z obszarem CC jestem związany ponad 9 lat (o rany już tyle). Początek to słuchawki i obsługa techniczna cyfry+... BYła mała przerwa, 2 lata jako CRM Manager ale cały czas związany z CC. Obecnie jako Senior Manager odpowiadam w Netii za Techniczne Wsparcie Klienta. Dwie lokalizacje własne i partner zewnętrzny w trzeciej...
ps.
widzę że Michał Niechciał przedstawił już część mojego działu :-))