Umiejętności
E-commerce
Marketing
Microsoft Office
Negocjacje
zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie zespołem
Strategia biznesowa
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie klientami
Sprzedaż B2B
współpraca z sieciami handlowymi
Rozwój biznesu - Business Development
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Regional Sales Manager
Wendre
Wendre Poland Sp. z o.o. – Regional Sales Manager – home deco/tekstylia domowe
Budowa od podstaw i rozwój rynku sprzedaży produktów Wendre poprzez:
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami,
- Współpraca z sieciami handlowymi (m.in E.Leclerc, PSB Mrówka, Stokrotka, Topaz, Prim Market, Arhelan, Społem, Patio Color, Black Red White, Sieci sklepów z tekstyliami),
- Współpraca z klientami B2B i Instytucjonalnymi (projekty obejmujące: usługi produkcyjne, marki własne, przetargi, usługi „szyte na miarę” etc.),
- Współpraca z kluczowymi odbiorcami E-Commerce,
- Współpraca z hurtowniami tekstyliów,
- Przygotowanie ofert, katalogów, oraz negocjowanie warunków handlowych,
- Planowanie i realizowanie akcji promocyjnych i lojalnościowych,
- Współtworzenie strategii sprzedażowej i oferty produktowej,
- Tworzenie i wdrażanie standardów merchandisingowych,
- Kreowanie procesów sprzedaży we współpracy z innymi działami firmy,
- Szkolenia produktowe dla klientów i handlowców,
- Koordynowanie realizacji zamówień oraz zarządzanie saldem należności klientów.
- Zarządzanie budżetem.
Budowa od podstaw i rozwój rynku sprzedaży produktów Wendre poprzez:
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami,
- Współpraca z sieciami handlowymi (m.in E.Leclerc, PSB Mrówka, Stokrotka, Topaz, Prim Market, Arhelan, Społem, Patio Color, Black Red White, Sieci sklepów z tekstyliami),
- Współpraca z klientami B2B i Instytucjonalnymi (projekty obejmujące: usługi produkcyjne, marki własne, przetargi, usługi „szyte na miarę” etc.),
- Współpraca z kluczowymi odbiorcami E-Commerce,
- Współpraca z hurtowniami tekstyliów,
- Przygotowanie ofert, katalogów, oraz negocjowanie warunków handlowych,
- Planowanie i realizowanie akcji promocyjnych i lojalnościowych,
- Współtworzenie strategii sprzedażowej i oferty produktowej,
- Tworzenie i wdrażanie standardów merchandisingowych,
- Kreowanie procesów sprzedaży we współpracy z innymi działami firmy,
- Szkolenia produktowe dla klientów i handlowców,
- Koordynowanie realizacji zamówień oraz zarządzanie saldem należności klientów.
- Zarządzanie budżetem.
Koordynator Przedstawiciel Handlowy
- Reprezentowanie interesów firmy w bezpośrednim kontakcie z klientami kanału tradycyjnego
- Prowadzenie działań zmierzających do rozwoju sprzedaży i realizacji wyznaczonych planów poprzez m.in.
- Zarządzanie i koordynowanie siłami sprzedaży dystrybutorów w ramach umowy
- Zarządzanie dystrybucją w regionie
- Zarządzanie sieciami detalicznymi kanału tradycyjnego
- Zapewnienie dostępności produktów firmy u obsługiwanych klientów hurtowych i w sieciach detalicznyc
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy na rynku
- Budowanie długofalowych relacji z klientem
- Prowadzenie działań zmierzających do rozwoju sprzedaży i realizacji wyznaczonych planów poprzez m.in.
- Zarządzanie i koordynowanie siłami sprzedaży dystrybutorów w ramach umowy
- Zarządzanie dystrybucją w regionie
- Zarządzanie sieciami detalicznymi kanału tradycyjnego
- Zapewnienie dostępności produktów firmy u obsługiwanych klientów hurtowych i w sieciach detalicznyc
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy na rynku
- Budowanie długofalowych relacji z klientem
Przedstawiciel Handlowy ds. KA
- Współpraca z największymi klientami Rynku Tradycyjnego na podległym terenie
- Odpowiedzialność za realizację wolumenu zakupowego u ww. klientów
- Realizacja zadań sprzedażowych i promocyjnych
- Efektywne zarządzanie budżetem
- Wdrażanie standardów merchandisingowych
- Ustalanie działań promocyjnych
- Współpraca z lokalnymi sieciami i dystrybutorami
- Budowanie długofalowych relacji z klientem
- Egzekwowanie ustaleń centralnych oraz realizowanie zadań lokalnych
- Odpowiedzialność za realizację wolumenu zakupowego u ww. klientów
- Realizacja zadań sprzedażowych i promocyjnych
- Efektywne zarządzanie budżetem
- Wdrażanie standardów merchandisingowych
- Ustalanie działań promocyjnych
- Współpraca z lokalnymi sieciami i dystrybutorami
- Budowanie długofalowych relacji z klientem
- Egzekwowanie ustaleń centralnych oraz realizowanie zadań lokalnych
Przedstawiciel Handlowy
- Nawiazywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami
- Realizacja zadan sprzedażowych i promocyjnych na powierzonym terenie
- Prowadzenie negocjacji handlowych
- Ustalanie aktywności promocyjnych w podległych sieciach
- Budowanie długofalowych relacji z klientem i ich wykorzystanie, wraz z dostepnymi narzedziami, do zapewnienia przewagi konkurencyjnej.
- Realizacja zadan sprzedażowych i promocyjnych na powierzonym terenie
- Prowadzenie negocjacji handlowych
- Ustalanie aktywności promocyjnych w podległych sieciach
- Budowanie długofalowych relacji z klientem i ich wykorzystanie, wraz z dostepnymi narzedziami, do zapewnienia przewagi konkurencyjnej.
Przedstawiciel Handlowy
- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami.
- Prezentowanie oferty.
- Realizacja zadań sprzedażowych i promocyjnych na powierzonym terenie.
- Prowadzenie negocjacji handlowych.
- Dbanie o ekspozycję towarów firmy oraz Merchandising.
- Budowanie długofalowych relacji z klientem i ich wykorzystanie, wraz z dostępnymi narzędziami, do zapewnienia przewagi konkurencyjnej
- Prezentowanie oferty.
- Realizacja zadań sprzedażowych i promocyjnych na powierzonym terenie.
- Prowadzenie negocjacji handlowych.
- Dbanie o ekspozycję towarów firmy oraz Merchandising.
- Budowanie długofalowych relacji z klientem i ich wykorzystanie, wraz z dostępnymi narzędziami, do zapewnienia przewagi konkurencyjnej
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły przemysłowe/AGD/RTV