Umiejętności
Zarządzanie wydajnością
E-commerce
Ekonomika
Hospitality Industry
Zarządzanie hotelem
Czas wolny
Analiza przychodów
Sales
Zarządzanie Sprzedażą
Turystyka
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
- aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie klientów korporacyjnych
- budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji z klientami
- realizacja założonego budżetu
- reprezentowanie firmy na targach krajowych oraz europejskich
- przygotowywanie i analizowanie miesięcznych raportów sprzedaży
- budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji z klientami
- realizacja założonego budżetu
- reprezentowanie firmy na targach krajowych oraz europejskich
- przygotowywanie i analizowanie miesięcznych raportów sprzedaży
Manager
Hotel Awiw ***w Krakowie
- kompleksowe zarządzanie działalnością hotelu,
- planowanie, monitorowanie i kontrola działalności hotelu,
- realizacja strategii marketingowej oraz polityki sprzedażowej,
- zarządzanie kosztami,
- nadzór nad pracą personelu hotelowego oraz właściwe nim zarządzanie,
- zapewnienie doskonałej obsługi klienta i wysokiej jakości świadczonych usług,
- podtrzymywanie i zdobywanie istotnych dla rozwoju hotelu kontaktów,
- szkolenie oraz motywowanie pracowników.
- planowanie, monitorowanie i kontrola działalności hotelu,
- realizacja strategii marketingowej oraz polityki sprzedażowej,
- zarządzanie kosztami,
- nadzór nad pracą personelu hotelowego oraz właściwe nim zarządzanie,
- zapewnienie doskonałej obsługi klienta i wysokiej jakości świadczonych usług,
- podtrzymywanie i zdobywanie istotnych dla rozwoju hotelu kontaktów,
- szkolenie oraz motywowanie pracowników.
Recepcjonista
Hotel Ester **** w Krakowie,
- obsługa gości hotelowych
- dział rezerwacji (obsługa systemów rezerwacji online typu: Hotelbeds,Bookings,PTQV)
- wdrażanie i szkolenie nowych pracowników
- wyznaczanie i kontrola standardów obsługi klienta
- tworzenie ofert promocyjnych
- kontakty z kluczowymi klientami i obsługa gości zagranicznych
- dział rezerwacji (obsługa systemów rezerwacji online typu: Hotelbeds,Bookings,PTQV)
- wdrażanie i szkolenie nowych pracowników
- wyznaczanie i kontrola standardów obsługi klienta
- tworzenie ofert promocyjnych
- kontakty z kluczowymi klientami i obsługa gości zagranicznych
Szkolenia i kursy
"Mistrz Sprzedaży" - III 2011 Anvix
"Sztuka profesjonalnej sprzedaży" - VIII 2010 Vademecum
"Skuteczny handlowiec" - VI 2009 Vidi
"Sztuka profesjonalnej sprzedaży" - VIII 2010 Vademecum
"Skuteczny handlowiec" - VI 2009 Vidi
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Zainteresowania
Squash,Giełda Papierów Wartościowych,
Inne
Odpowiedzialność, elastyczność, łatwość nawiązywania kontaktów, zaangażowanie
Grupy
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu.
Zaproś znajomych.
Inwestor: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (akcje,giełda, fundusze, forex, kontrakty terminowe)
DLACZEGO 90% LUDZI TRACI PIENIĄDZE NA GIEŁDZIE?
Krakowski Klub CashFlow
To miejsce gdzie ciekawi ludzie spotykają się na rozgrywkach partii gry Cash-flow, zapraszamy wszystkich chętnych!
Squash
Zapraszam wszystkich którzy grają w squasha oraz szukają partnera do gry. Sam chętnie zagram:)
Teraz Polska
Konkurs „Teraz Polska" - dla wszystkich zainteresowanych działaniami Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego: Laureatów konkursu, Partnerów, mediów, wszystkich osób i instytucji zajmujących się promocją
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?
ZakupyGrupowe
Zakupy grupowe. Dyskont internetowy. Handel, biznes, inwestycje. Informacje, wiadomości, oferty.