Umiejętności
Couching
Konferencje międzynarodowe
Marketing
Microsoft Office
Wordpress
Analiza rynku
Komunikacja Marketingowa
Montaż filmowy
Redagowanie tekstów
Promocja w portalach społecznościowych
mastering muzyki
Dziennikarstwo internetowe
konferansjerka
Dziennikarstwo prasowe i telewizyjne
promocja nowych marek
Konferencje prasowe
web content development
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Własna działalność - właściciel firmy
Agencja Reklamowa Studio DS Info
Oferta agencji obejmuje:
- copywriting,
- prowadzenie kampanii reklamowych na Facebooku,
- prowadzenie kampanii reklamowych Google Ads,
- tworzenie stron internetowych,
- produkcje filmowe,
- public relations,
- promocję wydarzeń kulturalnych.
- copywriting,
- prowadzenie kampanii reklamowych na Facebooku,
- prowadzenie kampanii reklamowych Google Ads,
- tworzenie stron internetowych,
- produkcje filmowe,
- public relations,
- promocję wydarzeń kulturalnych.
szkoleniowiec
Prowadzenie szkoleń poświęconych mediom społecznościowym i marketingowi internetowemu.
specjalista ds. marketingu
Fitomed
Koordynacja strategii marketingowej firmy Fitomed i sklepu internetowego Fitoteka.pl.
Pisanie artykułów na bloga www.fitomed.pl/kategoria/blog i www.wydajznami.pl/category/blog.
Prowadzenie kampanii reklamowych Google Ads dla strony www.borgis.pl i www.wydajznami.pl.
Pisanie artykułów na bloga www.fitomed.pl/kategoria/blog i www.wydajznami.pl/category/blog.
Prowadzenie kampanii reklamowych Google Ads dla strony www.borgis.pl i www.wydajznami.pl.
szkoleniowiec
samodzielna działalność szkoleniowa
"Skuteczna promocja własnego biznesu" (16.11.2017, Stowarzyszenie N.A.R.E.W.).
„Public relations i marketing narracyjny: budowa wizerunku instytucji kultury”, Szkolenie dla Książnicy Podlaskiej w Białymstoku, 15.11.2013, 27-28.03.2014.
„Redaktor portalu internetowego – zajęcia pisarskie” – szkolenie dla Zielonej Linii (Centrum Informacyjne Służb Zatrudnienia) (szkolenie organizowane przez T-Matic Grupa Computer Plus sp. z o.o.), 21-29.04.2015.
„Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne – jak bez stresu zaprezentować EZD PUW”, 20.10.2015 r. – 21.10.2015 r., Supraśl (organizator firma BIT-SA).
„Zasady kontaktów z klientami zewnętrznymi – podniesienie kompetencji w pracy; rozwinięcie umiejętności prawidłowej komunikacji”, 22.10.2015, Supraśl, (organizator firma BIT-SA).
Komunalne Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o. o. w Białymstoku:
- Prowadzenie szkolenia poświęconego asertywności i technikom komunikacji z klientem (22.10.2016).
„Public relations i marketing narracyjny: budowa wizerunku instytucji kultury”, Szkolenie dla Książnicy Podlaskiej w Białymstoku, 15.11.2013, 27-28.03.2014.
„Redaktor portalu internetowego – zajęcia pisarskie” – szkolenie dla Zielonej Linii (Centrum Informacyjne Służb Zatrudnienia) (szkolenie organizowane przez T-Matic Grupa Computer Plus sp. z o.o.), 21-29.04.2015.
„Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne – jak bez stresu zaprezentować EZD PUW”, 20.10.2015 r. – 21.10.2015 r., Supraśl (organizator firma BIT-SA).
„Zasady kontaktów z klientami zewnętrznymi – podniesienie kompetencji w pracy; rozwinięcie umiejętności prawidłowej komunikacji”, 22.10.2015, Supraśl, (organizator firma BIT-SA).
Komunalne Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o. o. w Białymstoku:
- Prowadzenie szkolenia poświęconego asertywności i technikom komunikacji z klientem (22.10.2016).
szkoleniowiec
Stowarzyszenie LGD Szlak tatarski
Przeprowadzenie szkolenia "Public relations w organizacji pozarządowej", Sokółka 30.01.2013.
Autor publikacji promocyjnych dla Stowarzyszenia LGD Szlak Tatarski (teksty do folderów informacyjnych, albumów i map).
Autor cyklu artykułów poświęconych beneficjentom projektów prowadzonych przez LGD.
Autor publikacji promocyjnych dla Stowarzyszenia LGD Szlak Tatarski (teksty do folderów informacyjnych, albumów i map).
Autor cyklu artykułów poświęconych beneficjentom projektów prowadzonych przez LGD.
doradca, szkoleniowiec
Fundacja Forum Inicjatyw Rozwojowych
Praca na stanowisku "koordynator współpracy międzynarodowej" w projekcie "Ekonomia Społecznego Sukcesu", w tym:
1. Nawiązanie współpracy z European Social Franschising Network (Europejską Siecią Franczyzy Społecznej). Redakcja publikacji "FRANCZYZA SPOŁECZNA – DOBRE PRAKTYKI EUROPEJSKIE."
2. Współpraca z franczyzami funkcjonującymi w Wielkiej Brytanii: CASA - Care and Share Associates, Unicorn Grocery, CAN Cook – Social Enterprise, Knowsley Development Trust, The Work Turner of A National Infrastructure Body.
3. Współpraca z Le Mat B&B Goteborg (Sweden) and Le Mat Italy.
Od stycznia 2013 roku wsparcie techniczne przy projekcie "KODE-NQF: Uznawanie i potwierdzanie nieformalnych i pozaformalnych kompetencji w kontekście Krajowych Ram Kwalifikacji".
1. Nawiązanie współpracy z European Social Franschising Network (Europejską Siecią Franczyzy Społecznej). Redakcja publikacji "FRANCZYZA SPOŁECZNA – DOBRE PRAKTYKI EUROPEJSKIE."
2. Współpraca z franczyzami funkcjonującymi w Wielkiej Brytanii: CASA - Care and Share Associates, Unicorn Grocery, CAN Cook – Social Enterprise, Knowsley Development Trust, The Work Turner of A National Infrastructure Body.
3. Współpraca z Le Mat B&B Goteborg (Sweden) and Le Mat Italy.
Od stycznia 2013 roku wsparcie techniczne przy projekcie "KODE-NQF: Uznawanie i potwierdzanie nieformalnych i pozaformalnych kompetencji w kontekście Krajowych Ram Kwalifikacji".
szkoleniowiec
Związek Gmin Wiejskich Województwa Podlaskiego
Udział w projekcie „Sprawny samorząd – lepsza Polska”.
1. Prowadzenie szkolenia „Samorządowe PR” (Białystok, 01.06-10.06.2009). Szkolenie adresowane było do przedstawicieli samorządu województwa podlaskiego, zainteresowanych nawiązywaniem skutecznych relacji z mediami.
2. Udział w projekcie „Tradycja i nowoczesność łączy pokolenia w gminie Nowe Piekuty” (03.2012 - 06.2012) (prowadzenie zajęć filmowych).
3. Udział w projekcie „Tradycja i nowoczesność łączy pokolenia w gminie Korycin” (03.2012 - 06.2012) (prowadzenie zajęć filmowych).
4. Udział w projekcie "Gimnazjum szkoła szans" (11.2013 - ) (prowadzenie zajęć filmowych).
1. Prowadzenie szkolenia „Samorządowe PR” (Białystok, 01.06-10.06.2009). Szkolenie adresowane było do przedstawicieli samorządu województwa podlaskiego, zainteresowanych nawiązywaniem skutecznych relacji z mediami.
2. Udział w projekcie „Tradycja i nowoczesność łączy pokolenia w gminie Nowe Piekuty” (03.2012 - 06.2012) (prowadzenie zajęć filmowych).
3. Udział w projekcie „Tradycja i nowoczesność łączy pokolenia w gminie Korycin” (03.2012 - 06.2012) (prowadzenie zajęć filmowych).
4. Udział w projekcie "Gimnazjum szkoła szans" (11.2013 - ) (prowadzenie zajęć filmowych).
szkoleniowiec
Podlaski Oddział Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej
Prowadzenie szkoleń:
a) Jak się dobrze zaprezentować i sprzedać? Szkolenie w ramach projektu „Nowe kwalifikacje receptą na lepsze życie”, Kolno, 17-19.05.2010 r. Restauracja Biznes Klub B&D; Białystok, 24-26.05.2010, Villa Tradycja.
b) Jak się dobrze zaprezentować i sprzedać? Szkolenie w ramach projektu „Nowe kwalifikacje receptą na lepsze życie”, Białystok, 24-26.05.2010, Villa Tradycja.
c) Promocja i marketing. Szkolenie w ramach projektu „Pomysł na biznes – wsparcie na starcie III edycja”, Białystok, Hotel Cristal, 16.05.2010.
d) Budowa wizerunku instytucji państwowej. Public relations i marketing narracyjny, Centrum Astoria, Białystok, 27.08.2013.
e) Public Relations jednostki dydaktycznej, Zespół Szkół Ogólnokształcących i Technicznych, Białystok, 10.10.2012, 15.11.2012.
f) Promocja i marketing, Wyższa Szkoła Administracji Publicznej w Białymstoku, 23.03.2014.
a) Jak się dobrze zaprezentować i sprzedać? Szkolenie w ramach projektu „Nowe kwalifikacje receptą na lepsze życie”, Kolno, 17-19.05.2010 r. Restauracja Biznes Klub B&D; Białystok, 24-26.05.2010, Villa Tradycja.
b) Jak się dobrze zaprezentować i sprzedać? Szkolenie w ramach projektu „Nowe kwalifikacje receptą na lepsze życie”, Białystok, 24-26.05.2010, Villa Tradycja.
c) Promocja i marketing. Szkolenie w ramach projektu „Pomysł na biznes – wsparcie na starcie III edycja”, Białystok, Hotel Cristal, 16.05.2010.
d) Budowa wizerunku instytucji państwowej. Public relations i marketing narracyjny, Centrum Astoria, Białystok, 27.08.2013.
e) Public Relations jednostki dydaktycznej, Zespół Szkół Ogólnokształcących i Technicznych, Białystok, 10.10.2012, 15.11.2012.
f) Promocja i marketing, Wyższa Szkoła Administracji Publicznej w Białymstoku, 23.03.2014.
szkoleniowiec
1. Udział w projekcie „Kompetentna Gmina – wzmocnienie potencjału administracji samorządowej w zakresie Zarządzania Rozwojem Lokalnym”.
a) Prowadzenie szkolenia „Przywództwo w Samorządzie. Skuteczne zarządzanie wizerunkiem gminy” (Puńsk, 09-10.12.2009).
b) Prowadzenie szkolenia „Jak nie przegrać wyborów do samorządu? Warsztat marketingu politycznego” (Ryn, 30-31.03.2010)
2. Udział w projekcie „Samorząd w Unii Europejskiej 2”.
a) Prowadzenie szkolenia rozwijającego kreatywność i umiejętność integracji (Barszczewo, 08.01.2010)
b) Prowadzenie szkolenia rozwijającego kreatywność i umiejętność integracji (Barszczewo, 05.02.2010)
c) Prowadzenie szkolenia rozwijającego kreatywność i umiejętność integracji (Augustów, 19.03.2010)
d) Prowadzenie szkolenia rozwijającego kreatywność i umiejętność integracji (Barszczewo, 17.09.2010),
e) Prowadzenie szkolenia rozwijającego kreatywność i umiejętność integracji (Barszczewo, 08.10.2010),
f) Prowadzenie szkolenia rozwijającego kreatywność i umiejętność integracji (Barszczewo, 15.10.2010).
a) Prowadzenie szkolenia „Przywództwo w Samorządzie. Skuteczne zarządzanie wizerunkiem gminy” (Puńsk, 09-10.12.2009).
b) Prowadzenie szkolenia „Jak nie przegrać wyborów do samorządu? Warsztat marketingu politycznego” (Ryn, 30-31.03.2010)
2. Udział w projekcie „Samorząd w Unii Europejskiej 2”.
a) Prowadzenie szkolenia rozwijającego kreatywność i umiejętność integracji (Barszczewo, 08.01.2010)
b) Prowadzenie szkolenia rozwijającego kreatywność i umiejętność integracji (Barszczewo, 05.02.2010)
c) Prowadzenie szkolenia rozwijającego kreatywność i umiejętność integracji (Augustów, 19.03.2010)
d) Prowadzenie szkolenia rozwijającego kreatywność i umiejętność integracji (Barszczewo, 17.09.2010),
e) Prowadzenie szkolenia rozwijającego kreatywność i umiejętność integracji (Barszczewo, 08.10.2010),
f) Prowadzenie szkolenia rozwijającego kreatywność i umiejętność integracji (Barszczewo, 15.10.2010).
dziennikarz
Telewizja Białystok
Przygotowywanie serwisów informacyjnych oraz reportaży poświęconych problematyce społecznej (m. in. profilaktyce antyalkoholowej, edukacji osób niepełnosprawnych, profilaktyce nowotworowej; filmy zrealizowane zostały na zlecenie Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Białymstoku, Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej oraz Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku); prowadzenie programów publicystycznych „Rozmowy pod Ratuszem” i „Pole kultury”.
Szkolenia i kursy
1. Certyfikat "Internetowe Rewolucje Google".
2. Szkolenie "HTML/CSS Path Badge. Learn the fundamentals of design, front-end development, and crafting user experiences that are easy on the eyes" (www.codeschool.com).
3. Szkolenie poświęconej kampaniom Google Ads i Google Display Network. Realizator: Marketing Online.
4. Kurs SEO - jak skutecznie pozycjonować stronę (Strefakursow.pl).
5. Kurs Photoshop w biznesie i marketingu (Strefakursow.pl).
6. Reklama na Facebooku dla zaawansowanych (Strefakursow.pl).
7. WordPress - łatwe tworzenie responsywnych szablonów (Strefakursow.pl).
8. Szkolenie dla testerów aplikacji (ISBM software Sp. z o.o. - Szkoła testerów qa-courses).
2. Szkolenie "HTML/CSS Path Badge. Learn the fundamentals of design, front-end development, and crafting user experiences that are easy on the eyes" (www.codeschool.com).
3. Szkolenie poświęconej kampaniom Google Ads i Google Display Network. Realizator: Marketing Online.
4. Kurs SEO - jak skutecznie pozycjonować stronę (Strefakursow.pl).
5. Kurs Photoshop w biznesie i marketingu (Strefakursow.pl).
6. Reklama na Facebooku dla zaawansowanych (Strefakursow.pl).
7. WordPress - łatwe tworzenie responsywnych szablonów (Strefakursow.pl).
8. Szkolenie dla testerów aplikacji (ISBM software Sp. z o.o. - Szkoła testerów qa-courses).
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Zainteresowania
Interesuję się filmem, literaturą i muzyką jazzową. Cenię twórczość Lecha Majewskiego, Jima Jarmuscha, Woody'ego Allena, Pedra Almodóvara i Wernera Herzoga.
Inne
We współpracy z prof. N. Georgantzasem i prof. E. Katsamakasem z Uniwersytetu Fordham w Nowym Jorku przygotowałem dwa artykuły naukowe poświęcone dynamice systemów i myśleniu systemowemu (zakres tematyki: socjologia, ekonomia i zarządzenie). Jeden z nich ukazał się w „The Global Studies Journal 2009”.
Grupy
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Forum Inicjatyw Rozwojowych
Forum zostało zarejestrowane w rejestrze Fundacji w 2005. Od tego czasu angażuje się w szereg działań promujących, wspomagających i wdrażających projekty rozwojowe, w tym inicjatywy lokalne, regionaln
Franczyza społeczna
Fundacja Forum Inicjatyw Rozwojowych w Białymstoku realizuje projekt „Ekonomia Społecznego Sukcesu”, związany z franczyzą społeczną w regionie.
Porozmawiajmy o marketingu
Grupa osób zainteresowanych dyskusją o współczesnym marketingu, reklamie, promocji, public relations.