Dominik Sołowiej

copywriter, webmaster, specjalista ds. marketingu, właściciel Agencji Reklamowej Studio DS Info
Białystok, podlaskie

Umiejętności

Couching Konferencje międzynarodowe Marketing Microsoft Office Wordpress Analiza rynku Komunikacja Marketingowa Montaż filmowy Redagowanie tekstów Promocja w portalach społecznościowych mastering muzyki Dziennikarstwo internetowe konferansjerka Dziennikarstwo prasowe i telewizyjne promocja nowych marek Konferencje prasowe web content development

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dział Edukacji
Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku
Logo
Własna działalność - właściciel firmy
Agencja Reklamowa Studio DS Info
Oferta agencji obejmuje:
- copywriting,
- prowadzenie kampanii reklamowych na Facebooku,
- prowadzenie kampanii reklamowych Google Ads,
- tworzenie stron internetowych,
- produkcje filmowe,
- public relations,
- promocję wydarzeń kulturalnych.
Logo
redaktor serwisu
Studio TV Dialog
Redakcja strony internetowej www.studiotvdialog.wordpress.com oraz prowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnych w mediach społecznościowych.
T-MATIC Grupa Computer Plus Sp. z o.o.
szkoleniowiec
Prowadzenie szkoleń poświęconych mediom społecznościowym i marketingowi internetowemu.
Uniwersytet w Białymstoku
wykładowca akademicki
Uniwersytet w Białymstoku
Prowadzenie zajęć z public relations w Instytucie Kulturoznawstwa Uniwersytetu w Białymstoku.
Logo
Konsultant
Sharingbee
Realizowanie strategii promocyjnej portalu fundraisingowego SharingBee.
Logo
redaktor, dziennikarz
Grupa Medialna Narew
Prowadzenie programu telewizyjnego Kronika Województwa Podlaskiego (w tym: pisanie scenariuszy, nagrywanie wywiadów, postprodukcja filmowa).
Logo
szkoleniowiec, trener
Cognitio. Centrum Przedsiębiorczości i Szkoleń s. c.
Prowadzenie szkoleń związanych m. in. z promocją miast i regionów, pozyskiwaniem turystów i inwestorów (marketing terytorialny) oraz marketingiem w mediach społecznościowych.
DBPLUS Better Performance
specjalista ds. mediów społecznościowych
Realizacja strategii marketingowej w social mediach dla firmy zajmującej się optymalizacją baz danych Oracle i SQL.
Logo
szkoleniowiec
Fundacja Helena (Białystok)
Realizacja m. in. szkolenia poświęconego marketingowi w mediach społecznościowych (we współpracy z Agencją Rozwoju Regionalnego ARES w Suwałkach) (29.09.2016).
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku
specjalista ds. konsultacji społecznych, redaktor strony internetowej
Redagowanie informacji na stronie internetowej www.produkty.wrotapodlasia.pl.
Prowadzenie happeningów konsultacyjnych w podlaskich gminach.
Logo
dziennikarz, ekspert ds. mediów społecznościowych, redaktor
Książnica Podlaska w Białymstoku
Współpraca przy realizowaniu strategii promocyjnej Książnicy Podlaskiej, redagowanie wydawnictw, prowadzenie kampanii reklamowych instytucji na Facebooku, redagowanie strony ksiaznicapodlaska.wordpress.com.
Logo
specjalista ds. marketingu
Fitomed
Koordynacja strategii marketingowej firmy Fitomed i sklepu internetowego Fitoteka.pl.
Pisanie artykułów na bloga www.fitomed.pl/kategoria/blog i www.wydajznami.pl/category/blog.

Prowadzenie kampanii reklamowych Google Ads dla strony www.borgis.pl i www.wydajznami.pl.
Logo
szkoleniowiec
samodzielna działalność szkoleniowa
"Skuteczna promocja własnego biznesu" (16.11.2017, Stowarzyszenie N.A.R.E.W.).

„Public relations i marketing narracyjny: budowa wizerunku instytucji kultury”, Szkolenie dla Książnicy Podlaskiej w Białymstoku, 15.11.2013, 27-28.03.2014.

„Redaktor portalu internetowego – zajęcia pisarskie” – szkolenie dla Zielonej Linii (Centrum Informacyjne Służb Zatrudnienia) (szkolenie organizowane przez T-Matic Grupa Computer Plus sp. z o.o.), 21-29.04.2015.

„Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne – jak bez stresu zaprezentować EZD PUW”, 20.10.2015 r. – 21.10.2015 r., Supraśl (organizator firma BIT-SA).

„Zasady kontaktów z klientami zewnętrznymi – podniesienie kompetencji w pracy; rozwinięcie umiejętności prawidłowej komunikacji”, 22.10.2015, Supraśl, (organizator firma BIT-SA).

Komunalne Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o. o. w Białymstoku:
- Prowadzenie szkolenia poświęconego asertywności i technikom komunikacji z klientem (22.10.2016).
Logo
specjalista ds. marketingu i reklamy
Muzeum Podlaskie w Białymstoku
Promocja działalności Muzeum Podlaskiego w Białymstoku w mediach społecznościowych (m. in. Facebook, Twitter, Pinterest, Flickr, Instagram).
Logo
szkoleniowiec
Stowarzyszenie LGD Szlak tatarski
Szkolenie "Wizerunek gospodarstwa agroturystycznego. Jak wykorzystać marketing narracyjny do stworzenia silnej marki?", Poczopek, 07.02.2013
Logo
szkoleniowiec
Stowarzyszenie LGD Szlak tatarski
Przeprowadzenie szkolenia "Public relations w organizacji pozarządowej", Sokółka 30.01.2013.
Autor publikacji promocyjnych dla Stowarzyszenia LGD Szlak Tatarski (teksty do folderów informacyjnych, albumów i map).
Autor cyklu artykułów poświęconych beneficjentom projektów prowadzonych przez LGD.
Logo
doradca, szkoleniowiec
Fundacja Forum Inicjatyw Rozwojowych
Praca na stanowisku "koordynator współpracy międzynarodowej" w projekcie "Ekonomia Społecznego Sukcesu", w tym:

1. Nawiązanie współpracy z European Social Franschising Network (Europejską Siecią Franczyzy Społecznej). Redakcja publikacji "FRANCZYZA SPOŁECZNA – DOBRE PRAKTYKI EUROPEJSKIE."

2. Współpraca z franczyzami funkcjonującymi w Wielkiej Brytanii: CASA - Care and Share Associates, Unicorn Grocery, CAN Cook – Social Enterprise, Knowsley Development Trust, The Work Turner of A National Infrastructure Body.

3. Współpraca z Le Mat B&B Goteborg (Sweden) and Le Mat Italy.

Od stycznia 2013 roku wsparcie techniczne przy projekcie "KODE-NQF: Uznawanie i potwierdzanie nieformalnych i pozaformalnych kompetencji w kontekście Krajowych Ram Kwalifikacji".
Logo
szkoleniowiec
Związek Gmin Wiejskich Województwa Podlaskiego
Udział w projekcie „Sprawny samorząd – lepsza Polska”.

1. Prowadzenie szkolenia „Samorządowe PR” (Białystok, 01.06-10.06.2009). Szkolenie adresowane było do przedstawicieli samorządu województwa podlaskiego, zainteresowanych nawiązywaniem skutecznych relacji z mediami.
2. Udział w projekcie „Tradycja i nowoczesność łączy pokolenia w gminie Nowe Piekuty” (03.2012 - 06.2012) (prowadzenie zajęć filmowych).
3. Udział w projekcie „Tradycja i nowoczesność łączy pokolenia w gminie Korycin” (03.2012 - 06.2012) (prowadzenie zajęć filmowych).
4. Udział w projekcie "Gimnazjum szkoła szans" (11.2013 - ) (prowadzenie zajęć filmowych).
Logo
szkoleniowiec
Stowarzyszenie Szukamy Polski
Udział jako trener dziennikarstwa telewizyjnego w projekcie „Aktywny Białystok – młode dziennikarstwo społeczne”: Listopad – Grudzień 2010
Logo
szkoleniowiec
Podlaski Oddział Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej
Prowadzenie szkoleń:
a) Jak się dobrze zaprezentować i sprzedać? Szkolenie w ramach projektu „Nowe kwalifikacje receptą na lepsze życie”, Kolno, 17-19.05.2010 r. Restauracja Biznes Klub B&D; Białystok, 24-26.05.2010, Villa Tradycja.
b) Jak się dobrze zaprezentować i sprzedać? Szkolenie w ramach projektu „Nowe kwalifikacje receptą na lepsze życie”, Białystok, 24-26.05.2010, Villa Tradycja.
c) Promocja i marketing. Szkolenie w ramach projektu „Pomysł na biznes – wsparcie na starcie III edycja”, Białystok, Hotel Cristal, 16.05.2010.
d) Budowa wizerunku instytucji państwowej. Public relations i marketing narracyjny, Centrum Astoria, Białystok, 27.08.2013.
e) Public Relations jednostki dydaktycznej, Zespół Szkół Ogólnokształcących i Technicznych, Białystok, 10.10.2012, 15.11.2012.
f) Promocja i marketing, Wyższa Szkoła Administracji Publicznej w Białymstoku, 23.03.2014.
Logo
doktorant
Fordham University New York
Współpraca z prof. Nicholasem Georgantzasem i prof. Evangelosem Katsamakasem nad artykułem poświęconym globalizacji w ujęciu Anthony'ego Giddensa. Artykuł dostępny pod linkiem:

http://www.systemdynamics.org/conferences/2009/proceed/papers/P1072.pdf
Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr
szkoleniowiec
1. Udział w projekcie „Kompetentna Gmina – wzmocnienie potencjału administracji samorządowej w zakresie Zarządzania Rozwojem Lokalnym”.

a) Prowadzenie szkolenia „Przywództwo w Samorządzie. Skuteczne zarządzanie wizerunkiem gminy” (Puńsk, 09-10.12.2009).
b) Prowadzenie szkolenia „Jak nie przegrać wyborów do samorządu? Warsztat marketingu politycznego” (Ryn, 30-31.03.2010)

2. Udział w projekcie „Samorząd w Unii Europejskiej 2”.

a) Prowadzenie szkolenia rozwijającego kreatywność i umiejętność integracji (Barszczewo, 08.01.2010)
b) Prowadzenie szkolenia rozwijającego kreatywność i umiejętność integracji (Barszczewo, 05.02.2010)
c) Prowadzenie szkolenia rozwijającego kreatywność i umiejętność integracji (Augustów, 19.03.2010)
d) Prowadzenie szkolenia rozwijającego kreatywność i umiejętność integracji (Barszczewo, 17.09.2010),
e) Prowadzenie szkolenia rozwijającego kreatywność i umiejętność integracji (Barszczewo, 08.10.2010),
f) Prowadzenie szkolenia rozwijającego kreatywność i umiejętność integracji (Barszczewo, 15.10.2010).
Logo
recenzent
Marketing-news.pl
Współpraca z działem recenzji książkowych portalu marketingowego "Marketing przy kawie".
Logo
wykładowca
Wyższa Szkoła Zarządzania i Przedsiębiorczości w Łomży
Prowadzenie warsztatów dziennikarskich oraz warsztatów z zakresu socjologii komunikacji masowej.
Logo
wykładowca
Wyższa Szkoła Administracji Publicznej w Białymstoku
Prowadzenie ćwiczeń i wykładów poświęconych technikom dziennikarskim (kierunek studiów: kulturoznawstwo) socjologii i socjologii reklamy.
Logo
dziennikarz
Telewizja Białystok
Przygotowywanie serwisów informacyjnych oraz reportaży poświęconych problematyce społecznej (m. in. profilaktyce antyalkoholowej, edukacji osób niepełnosprawnych, profilaktyce nowotworowej; filmy zrealizowane zostały na zlecenie Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Białymstoku, Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej oraz Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku); prowadzenie programów publicystycznych „Rozmowy pod Ratuszem” i „Pole kultury”.
Logo
dziennikarz
Radio VOX FM Białystok
Przygotowywanie serwisów informacyjnych.
Logo
dziennikarz, sekretarz redakcji
Kwartalnik naukowo-ekonomiczny „Pomosty”
Przygotowywanie wywiadów, kontakt z czytelnikami i autorami kwartalnika „Pomosty”, redagowanie działu recenzji.
Radio Plus
dziennikarz
Przygotowywanie serwisów informacyjnych i felietonów radiowych.
Grupa o2 Sp. z o.o.
dziennikarz, felietonista, recenzent literacki
Redagowanie działu kultury portalu internetowego"Kafeteria".

Szkolenia i kursy

1. Certyfikat "Internetowe Rewolucje Google".
2. Szkolenie "HTML/CSS Path Badge. Learn the fundamentals of design, front-end development, and crafting user experiences that are easy on the eyes" (www.codeschool.com).
3. Szkolenie poświęconej kampaniom Google Ads i Google Display Network. Realizator: Marketing Online.
4. Kurs SEO - jak skutecznie pozycjonować stronę (Strefakursow.pl).
5. Kurs Photoshop w biznesie i marketingu (Strefakursow.pl).
6. Reklama na Facebooku dla zaawansowanych (Strefakursow.pl).
7. WordPress - łatwe tworzenie responsywnych szablonów (Strefakursow.pl).
8. Szkolenie dla testerów aplikacji (ISBM software Sp. z o.o. - Szkoła testerów qa-courses).

Edukacja

Logo
Front-End Development, studia podyplomowe
Politechnika Białostocka
Logo
filologia polska, magisterskie
Uniwersytet w Białymstoku

Specjalizacje

Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Edukacja/Szkolenia
Uczelnie

Zainteresowania

Interesuję się filmem, literaturą i muzyką jazzową. Cenię twórczość Lecha Majewskiego, Jima Jarmuscha, Woody'ego Allena, Pedra Almodóvara i Wernera Herzoga.

Inne

We współpracy z prof. N. Georgantzasem i prof. E. Katsamakasem z Uniwersytetu Fordham w Nowym Jorku przygotowałem dwa artykuły naukowe poświęcone dynamice systemów i myśleniu systemowemu (zakres tematyki: socjologia, ekonomia i zarządzenie). Jeden z nich ukazał się w „The Global Studies Journal 2009”.

Grupy

39 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Białystok
Białystok
Ludzie związani z Białymstokiem w jakikolwiek sposób - życiem, pracą, szkołą...
Business Consulting
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Ekonomia Społecznego Sukcesu
Ekonomia Społecznego Sukcesu
Grupa poświęcona projektowi
Forum Inicjatyw Rozwojowych
Forum Inicjatyw Rozwojowych
Forum zostało zarejestrowane w rejestrze Fundacji w 2005. Od tego czasu angażuje się w szereg działań promujących, wspomagających i wdrażających projekty rozwojowe, w tym inicjatywy lokalne, regionaln
Franczyza społeczna
Franczyza społeczna
Fundacja Forum Inicjatyw Rozwojowych w Białymstoku realizuje projekt „Ekonomia Społecznego Sukcesu”, związany z franczyzą społeczną w regionie.
Gimnazjum Szkoła Szans Dubiny
Gimnazjum Szkoła Szans Dubiny
Forum dyskusyjne projektu
Gimnazjum Szkoła Szans Kuźnica
Gimnazjum Szkoła Szans Kuźnica
Grupa dyskusyjna projektu
Gimnazjum Szkoła Szans Nowe Piekuty
Gimnazjum Szkoła Szans Nowe Piekuty
Grupa dyskusyjna projektu
Kobieta Przedsiębiorcza
Kobieta Przedsiębiorcza
Dzięki wsparciu w ramach projektu
Porozmawiajmy o marketingu
Porozmawiajmy o marketingu
Grupa osób zainteresowanych dyskusją o współczesnym marketingu, reklamie, promocji, public relations.